Onko ollut vuotoa inssin jälkeen?

Minulla oli inseminaatio eilen ja toisin kuin muilla kerroilla (3. inssi) "työkaluja" ei millään meinattu nyt saada paikoilleen ja sattui aika tavalla. Inssin jälkeen vuoti verta ja sitä vuoti eilen koko illan. Ei paljon, mutta kuitenkin. Tänään on tullut sitten vielä jonkun verran rusehtavaa vuotoa.

Onko kenelläkään muulla käynyt näin? Pitäisiköhän huolestua?

Olo on koko ajan todella turpea alavatsasta.

 
Mulla oli sama juttu ensimmäisen inssin jälkeen. Johtui siitä, että kohdunkaula tekee mutkan ja sitä jouduttiin sitten suoristamaan jollakin pihdeillä jotka osuivat suoneen ja verta tuli aika paljon, myös seuraava päivänä oli pientä tiputtelua ja alavatsa kipeä. Mainitsin asiasta seuraavan kerran lääkärille joka sanoi johtuvan tuosta. Eli ei ole varmaankaan mitään vaarallista sinullakaan.
 
Kiitos tiedosta, Lumikki73! Verta vuoti jo silloin inssin aikana/heti jälkeen, niin tosiaan lääkäri olisi varmaan maininnut, jos olisi vaarallista. Sitä vaan alkaa pohtimaan ja pähkäilemään, mutta helpottaa, kun kuulee muiden kokemuksia.
 
Samoilla linjoilla olen minäkin eli eilen oli inssi ja kohdunkaula oli jotenkin "rutussa" niin lääkäri joutui suoristamaan sitä jollain pihdeillä. Ja kehoittikin sitten laittamaan siteen siltä varalta että tulee verta. Ja tulihan sitä vähän..
 

Yhteistyössä