Hakutulokset

  1. S

    kertokaa kokemuksia perhepäivähoidosta!

    hei! Pohdin päivähoidon ja perhepäivähoidon välillä, kumpaan hoitoon veisin 1,2 v lapsen. Pph:ssa on pienet ryhmät, mutta mietin, että mikä on hoitajan jaksaminen, koska taukoja ei juurikaan ole, eikä vertaistukea, lisäksi kukaan ei näe, mitä hoitaja tekee lasten kanssa...pienempi ryhmä ja...
  2. S

    ikuisuuskysymys- koska päivähoitoon?

    *hei! kertokaas kokemuksia lapsen viemisestö päivähoitoon 1,2 kk ikäisenä. mietin tässä, että jos oikein kitkuttaa, niin hoitovapaata vois jatkaa kenties vielä kevään?
  3. S

    tukkoinen nenä jatkuvasti---onko ideoita?

    'Hei! 9 kk maito, muna ja kot.vilja.allergisella lapsella on jatkuvasti nenä tukossa öisin, onko muilla samoja havaintoja, miten olette lapsen oloa helpottaneet? oon kokeille puoli-istuvaa asentoa ja suolatippoja...ei oikein toimi- :'(
  4. S

    kertokaa, miten vieroittaa rinnasta!

    Mulla on 9 kk ikäinen vauva, joka syö päivät ja yöt rintaa. Nyt olis aika jo vieroittaa, kertokaa kokemuksia, miten saitte homman sujumaan....
  5. S

    Olisiko vinkkejä vieroitukseen?

    Moi! mulla on 9 kk poika, joka on hanakka tissittelemään päivisin ja öisin. Kaipaisin neuvoja, miten pääsisimme tissittelystä eroon parhaiten, hivuttamalla vai kertarykäsyllä? Tiedonjanoinen

Yhteistyössä