Hakutulokset

1. O

HUHTIVAUVAT 2009 *Syyskuussa*

ai niin. katselin vanhoja viestejä mitä olen lähettänyt tänne ja eksyin tammikuiselle sivulle, jossa olin kertonut että painoarvio oli sillon 1,5kg ja mm AAM naureskeli että sittenhän mulla olis tulossa joku viis kilonen ton painoarvion mukaan :laugh:
  2. O

AAM mä vähän ajattelinki ku puhuit siitä et iso typykkä on että taitaa olla sinun neiti kuppikakku :) Ei millään pahalla, en tarkoita loukkauksena, mutta ihmettelin itsekseni kun meidän tyttö on painavampi ja melko saman mittanen mutta on silti "hoikemman" näköinen :whistle: Tai ei noin voi...
  3. O

AAM onko sinun tyttö kuvissa valkohousuinen? Ja tuolla pinkillä typykällä on aivan ihana tukka!=)
  4. O

Juu, olihan siinä hommaa ja voi vitsi että se sattu, mutta ihmeen nopeasti siitä kuitenkin parani :) Tytön koosta en tiedä tällä hetkellä, mutta 4kk neuvolassa (3vk sitten) oli 8130g/65,5cm. Olihan se aika mahtava näky syntyessään :) mahdottoman isot posket :D Odotus aikana neuvolassa...
  5. O

Ei ole ollut oikein aikaa/mielenkiintoa oleskella koneella synnytyksen jälkeen niin jotenkin hävisi koko palstailu :P Voisko joku lisätä mut/meidät listaan =) Malla-tyttö syntyi 17.4. mitoin 4830g/53cm. Ja joo-o, alakautta tuli että rytisi ;)
  6. O

<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Usvis: Ai sä oot sumppisalmelta. Itekin sieltä päin kotosin :xmas: Puolen kymmentä vuotta tosin turussa vaikuttanu.
  7. O

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

Luin tän koko maaliskuun pinon läpi viikossa, tosin vaan joka toisen sivun ja selaillen. Ei ollu tullu vähään aikaan käytyä täällä. Onnea kaikille jo jakautuneille. =) Vuffilla oli tuolla joitain masukuvia, ei mun mielestä näyttäny kovinkaan isolta ajatellen että kaksosmaha. Mun maha on samaa...
  8. O

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Laala Mulla on ollu samanlaisia tuntemuksia. Käytiin toissailtana kaupassa kävellen niin puolimatkassa alko supistelemaan niin kovaa etten pystyny kunnolla kävelee. Siinä sitten tippa linssissä yritin kävellä koska pysähtyminenkään ei helpottanu supistusta. Se supistus kestiki sit yli tunnin...
  9. O

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Joku tästä samasta taisikin jo aiemmin puhua, mutta mainitsenpa vielä. Kävin neuvolassa tänään ja raja-arvojen mukaan mulla on nyt sit r-diabetes. Paastoarvo sais olla max 5,3 ni mulla se oli just sen verran. Nlatäti kehtas viel sanoa että jos olis ollu 5,2 ni sit ei tulis merkintää... Eli ny...
  10. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

ai nii ja en muista kuka puhu että myllyn henkkamaukal olis jotai mammafarkkuja 9egellä.. no öö. Kävin tänää kattoo ni siel oli tasan yhenlaisia mallia "hei olen 50v"-farkkuja. että sepä niistä sitten. Ja jotai ihmeen reisari shortseja (mitä näillä ilmoilla toki tarviiki) ja safari "paitoja"...
  11. O

Jos ette halua turhasta maksaa niin ei kyl kannata hammaslääkäris nyt käydä... Mä meinaan kävin eilen ja sain 22e laskun siitä ilosta et se ei tehny mitään. Kävin n 1kk sitte suuhygienistillä, mikä mulle varas sit ton lääkäriajan sillon. Se suuhygienisti makso puolta vähemmän, vaik sekää ei...
  12. O

Siis se oli tyksin gynen päivystys mis olin ja ultralla se katto ni sillon sano sen painon. No jospa se huijais :p
  13. O

Mitä noita teidän muiden painoja kattelin niin meillä taitaa olla tulossa oikee jytky :/ Tossa pari päivää takaperin "pääsin" tutustumaan tyksiin ihan yövierailun merkeissä. Keuhkoputkentulehus pitkittyny, kuului jotai ylimäärästä rohinaa ja jotkut arvot oli omituiset sen lisäks et rauta ja...
  14. O

heha :D katkarapu.. Joo kiitos, toi helpotti olotilaa. Ehkä se että se on kipeä johtuu siit et oon istua läpöttäny sen päällä :P
  15. O

Onko kellään muulla ulkosynnyttimet turvoksissa?? Käsittääkseni kuuluu asiaan mut vasta myöhemmäs vaihees? Mul on toiselt puolelt turvoksis ja punottaa, vähä kipee ku koskee, mut ei siin mitää näy. Ei jaksais kyl taas lääkäriin juosta.. Rv27+6
  16. O

Viime yö on menny ilmeisesti jollain muullakin heikoissa merkeissä.. Menin nukkumaan jo kymmenen aikaan, sainkin hyvin unta, kunnes yhen aikaan heräsin älyttömään suonenvetoon. No, sitä sitten jatkui muutaman tunnin ja vuoron perään molemmis jalois (!!) Mies heräsi kans ja yritti hieroo mun...
  17. O

Oon taas ihan kypsä.. voin kyl sanoo et jos joku turkulainen meinaa runosmäkeen muuttaa, niin ei kyl kannata runkun neuvolas käyä... niin paska paikka. Se neuvolanhuora valitti mulle mun painon noususta (tällä hetkellä +11kg) ja siitä että sf on "ihan liian paljon" eli 28cm. Mitä täällä...
  18. O

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

Miten tää voiki olla niin surullista tekstiä :'( http://irc-galleria.net/blog.php?nick=MiljaZ&month=2008-12 harmi sinänsä, tuota ei saa näkymään ku vaan kirjautuneena kokonaan. Hän kertoi miten "synnytys" tehtiin ja eteni sairaalassa. :(
  19. O

Hani: En mäkään kaukana perässä hiihdä, mulla nyt painoa +8kg :| Mistä muuten on tullu kahdessa viikossa viis kiloa lisää! Ihan tajutonta, oon siis lihonu viikossa 2,5 kg :o Lieköhän tää ihan tervettäkään. Ei nlan eukko kyl mitn siihe kommentoinu, tosin nyt mulla vaihtu neuvolakin ku...
  20. O

Mä kävin kans Mäntymäessä Turussa ultrassa ja siel sanottii et pitää olla rakko täynnä kun menee rakenneultraan.. no ensinnäki mul oli iha jäätävä hätä jo ennen ku ehdittiin ees sinne paikan päälle, ja sit siel oli ajat viel 45min myöhässä. sit ku päästiin sinne sisälle ni se ämmä lätisi jonnin...

Yhteistyössä