Hakutulokset

  1. thewaxa

    Ihanaa vaihtelua

    1999-2002 ravintolassa kokkina opiskelujen rinnalla. 2002-2004 iltahommina myin lehtiä ja viikonloput ravintolassa. 2004 esikoinen. Edelleen jatkoin yövuorossa ravintolassa 2kk syntymän jälkeen. 2006 syntyi toinen ja edelleen ravintolassa yövuorossa sekä viikonloput. 2007 syntyi kolmas ja...
  2. thewaxa

    Perheenlisäystä

    Eilen päivällä aloin ihmetteleen kun kissa kieppu omituisesti jaloissa ja kehräs taukoomatta. Tunti sen jälkeen 3v poika alko huutaan: "äitiii, äiti tuu äkkiä tänne, kissa kakkaa koppaansa". Menin sitten katsomaan ja häntähän se oli eikä mitään kakkaa :D Ulkokissa. En edes tiennyt että...
  3. thewaxa

    Onko kenellekkään tehty?

    Onko kenellekkään tehty novasurea? Jos on niin kuinka tapahtuma eteni (lyhyesti kerrottuna). Oliko kovat kivut jälkeenpäin? Tehtiinkö puudutuksella vai nukutuksella? Jäikö kuukautiset kokonaan pois tai vähenikö? Miten on vaikuttanut elämään? Itse sain tänään tietää että 12.6.2009 klo...
  4. thewaxa

    Tän päivän puuhat kuvina :p

    Tässä meijän perheen tän päivän tärkeet puuhat :D Toki ollaan ulkoiltu, syöty, nukuttu ja siivottu,mutta ollaan ihan hulluna nappuloihin. Tehdään mitä erikoisimpia rakennelmia. 2v6kk rakennelma, kuulemma meijän asunto: http://www.aijaa.com/v.php?i=3837477.jpg 1v5kk rakennelma, sano...
  5. thewaxa

    4v7kk kouluasiaa

    Minä oon miettinyt tätä kuumeisesti miten menee. 4v7kk poika tavuttaa/lukee sekä suomeksi että ruotsiksi. Ollaan kaksikielinen perhe. Kirjottaa suomeksi,mutta lausuu ruotsiksi. Asutaan pohjanmaalla. Laittaisinko ruotsin vai suomenkieliseen kouluun. Päätös pitää tehdä kesäkuuhun mennessä kun...
  6. thewaxa

    Nuori isä

    On vähän nuori isä,mutta toivottavasti kaikki menee hyvin kun saa vanhempien turvan ja tuen. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200902139083617_ul.shtml
  7. thewaxa

    Kauheeta!

    Tyttäret synnyttivät "Britannian Fritzlille" yhdeksän lasta 26.11.2008 10:04 56-vuotias mies käytti lapsiaan hyväkseen kolmen vuosikymmenen ajan. Britanniaa on järkyttänyt insestitapaus, jossa 56-vuotias isä käytti kahta tytärtään hyväkseen kolmen vuosikymmenen ajan ja teki nämä raskaaksi...

Yhteistyössä