Perheenlisäystä

Eilen päivällä aloin ihmetteleen kun kissa kieppu omituisesti jaloissa ja kehräs taukoomatta.
Tunti sen jälkeen 3v poika alko huutaan: "äitiii, äiti tuu äkkiä tänne, kissa kakkaa koppaansa".
Menin sitten katsomaan ja häntähän se oli eikä mitään kakkaa :D

Ulkokissa. En edes tiennyt että tiineenä. Katti 10kk ja oli menossa leikkaukseen ens kuussa. Ei sitten taidakkaan mennä. :saint:

Muksut ihastelee hiljaa kopan vieressä kahta pentua vieressä ja emo niin tyytyväinen että.

Syntynyt 1 min sitten:



Kuva 30min jälkeen:
 
vieras
Sen takia, että kissasta ei tiedä, koska on sukukypsä, niin olen pitänyt kissat sisällä siihen asti, että on leikattu.
Näin ne ei lähde sitten tekemään kauhea pitkiä reissujakaan, kun on melkein ekan vuoden ollut sisäkissana. Tai ainakin meillä pyörii kissa ihan tossa pihassa vaan ja aina on kuuloetäisyydellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sen takia, että kissasta ei tiedä, koska on sukukypsä, niin olen pitänyt kissat sisällä siihen asti, että on leikattu.
Näin ne ei lähde sitten tekemään kauhea pitkiä reissujakaan, kun on melkein ekan vuoden ollut sisäkissana. Tai ainakin meillä pyörii kissa ihan tossa pihassa vaan ja aina on kuuloetäisyydellä.
Pihassa tuokin on lähes aina ollut. Kun on ovi auennut niin kisu on heti pyörinyt jaloissa. Täälä maalla kun asutaan niin kissat on yleensä pihakissoja. Naapuriin matkaa kilsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Oi.. :heart: :) Antakaa sit hyviin koteihin, ei ilmaiseksi.. :) ja 12 viikkoa luovutusikä. Ihan vaan muistuttelin kun moni ihminen tämän unohtaa.:)
Ei ei ei. Itse me noi pidetään kun ei tullut kuin kaksi pentua :heart:
Ai no kiva.:) Mä en pystyis kans luopumaan pennuista jos tuo meidän kissa pentuja saisi. Menevät niin usein huonoihin koteihin.. :(
 
Ihmemaan Liisa
Söpöjä :) Muistan omasta lapsuudestani, kun siskoni perheeseen odotettiin vauvaa, niin yhtenä aamuna huomasimme hänen tyttönsä kanssa, että kissa oli yöllä tehnyt poikaset vauvaa varten valmiiksi pedattuun vaununkoppaan (joka oli lattialla). Kukaan ei ollut aavistanutkaan, että kisu oli tiineenä. Mutta ne vastasyntyneet pennut oli kyllä söpöjä ja niitä hoidettiin sitten antaumuksella :)
 
möö
Taidatte olla kaupunkilaisia, sillä täällä maalla ei kissoista kyllä mitään makseta. On Luojan onni jos joku kissanpennun huolii. Siksi meidän kollit on leikattu, kun emme halua olla jatkuvassa pennun tapossa. Siis onhan nuo ihania nuo pennut, mutta ylitarjonta on ylitarjontaa....
 
Maalla mekin asutaan. Yhdet pennut vaan haluttiin ja nyt saatiin. Kisu menee leikkaukseen kunhan täysin toipuu ja lopettaa imetyksen.
Kyllä täälä maalla ainakin maksetaan jonkunverran pennusta vaikka tarjontaa ois melkein joka talossa.
Pieni hinta jos madotettu ja täysin sisäsiistejä 12 viikkosena ym,mutta jos vaan pentu niin ei kukaan maksa mitään.
...ja siis noi pennut pidetään itse kun ainoastaan kaksi kappaletta tuli...
 

Yhteistyössä