Hakutulokset

  1. K

    IVF heinä-elokuussa

    menkat alkoi. Marraskuussa PAS. Ja sitten vikaa IVF hoitoa suunnittelemaan.
  2. K

    IVF heinä-elokuussa

    Hope79, juu täällä jänskäillään kanssa. Toivottavasti vuoto ei meinaa mitään. Minulla ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Tissit on kipiät niinkuin aina tässä kuukauden vaiheessa. 18.9 on testing päivä.
  3. K

    IVF heinä-elokuussa

    Viime viikolla siirrettiin tuoresiirrosta alkioita kyyttiin. 8:sta 4 hedelmöittyi ja niistä 3 oli elinkelpoisia. Laittoivat kaksi kyytiin. Nimitettäköön niitä tällä kertaa vaikka Speedyksi ja Sakuksi näin kun Pirkanmaalta ollaan. Alkiot olivat kuulemma jakautuneet tosi tasaisesti ja hyvin...
  4. K

    IVF heinä-elokuussa

    Punktiopäivä takana, saalis oli vaan 8 munista vaikka niitä oli rakkuloita kasvamassa ainakin 11. Toipuminen sujui hyvin, kipuja ei ollut nimeksikään jälkikäteen. Punktio oli kivuliaampi kuin viimeksi johtuen ronskiotteisemmasta tädistä siellä jalkopäässä. Siirto olisi sitten 4.9, jos...
  5. K

    IVF heinä-elokuussa

    Njaahans, mulla punktio on ensi viikolla 36, mutten kumminkaan taida muuttaa tuonne syyskuun pinoon, kun täällä on niin mukavaa. Töistäkin sain syytä selittelemättä vaihdettua pari kesälomapäivää ensiviikolle, jee. Meinaavat nyt labrassa harrastaa pidempää viljelyä, jotta mahdollinen...
  6. K

    Montako munarakkulaa hoidon alussa?

    Moi, mulla ekan IVF:n ekassa ultrassa 5+6 munarakkulaa. Punktioon mennessä niitä pukkasi tuplat lisää eli loppuviimeksi punktiossa saatiin 22 munasolua. Mut ei se määrä vaan se laatu, noista 22 vain 11 hedelmöittyi ja vain 5 lähti jakautumaan ja olivat siirtokelpoisia.
  7. K

    IVF heinä-elokuussa

    Moi, Hope79 muakin jännitti ihan sikana eka punktio. Verenpaineet oli 160/110 siinä odotellessa. Kuvittelin että se sattuu ihan sairaasti ja visioin jo itseäni juoksemassa karkuun paljas pylly keikkuen ja letkut sisältä roikkuen tms. Mutta onneks ne antaa rauhottavaa siinä ennen toimenpidettä ja...
  8. K

    IVF heinä-elokuussa

    Onnea Astarte. Kirjatiedon perusteella ne ei kyydistä pääse mitenkään putoamaan, joten aivastella saa ihan vapaasti. Ei muutakuin tahmainen tarrasukka kyytiläiselle Ekan ultran kuulumisia: vasemmalla 11-13 mm folleja n. 4 kpl ja oikealla 8. Eli ihan jees määrä. Punktio menee viikon 36...
  9. K

    IVF heinä-elokuussa

    Räleetä meininkiä täällä, tosi paljon plussanneita. ONNEA! Toivottavasti tämä vire tarttuu. Muistakaahan katsoa tänään ykköseltä klo 23:05 Yksi elämä: kolme sisarta ja vauva. IVF hoitoa Iso-Britannian malliin. Oman navan alle meni juuri äsken 6. piikki. Huomenna ensimmäinen ultra. Saa...
  10. K

    Taysin asiakkaat ***

    Meikäläinen jotenkin sinisilmäisesti kuvitteli, että hommat hoituu parilla pillerillä eikä IVF hoitoihin tarvitse mennä ollenkaan. Joten en osannut tuota IVF hoitoa kaivata ennenkuin tohtori ehdotti sitä 3. inssin hoitojen yhteydessä. 3. inssi oli marraskuussa 2007 ja eka IVF punktio oli...
  11. K

    Taysin asiakkaat ***

    Moikka! Täällä yksi Taysilainen lisää. Toka IVF lyhyellä kaavalla tulossa nyt elokuun lopussa. Hoidoissa olen käynyt 01/2007 lähtien. 4 x inssi, 1 IVF ja yks PAS takana. Tosi rivakkaan tahtiin olen saanut hoitoja sen jälkeen, kun pääsimme jonottamasta hoitoihin. Metformiineja vetelen 2000...
  12. K

    IVF heinä-elokuussa

    Morjensta, kesäloman vuoksi on tullut harvakseltaan tsekattua keskustelua. Voimaa ja vääntöä jatkoon teille kaikille, joilla hoito ei ole tuottanut toivottua tulosta tässä erässä. Oman navan ympärillä alkaa vihdoin tapahtumaan. Eka tuhruvuotopäivä tänään, piikittelemään alan siis sunnuntain...
  13. K

    IVF heinä-elokuussa

    Aivan ihanteellinen saalis tulossa Angelalle! Huippua.
  14. K

    IVF heinä-elokuussa

    Moikka, liityn mukaan joukkoon. 2. IVF toivottavasti tulossa viikolla 35. 4 inssiä ja yks IVF + 1 PAS siis takana. Tausta: ikää 38, kaikki elimellisesti kunnossa sekä miehellä että minulla, tiedä sitten, että missä vika. Yritystä takana 3 v. Eka IVF mentiin pitkällä kaavalla. Nyt...

Yhteistyössä