Hakutulokset

  1. M

    Herbalife-tuotteilla painoa pois

    Kertokaa kokemuksia Herbalife painonpudotus tuotteista.
  2. M

    Syö ja Nauti -CD-ROM päivitys

    onko joku päivittäny syö-ja nauti 2005 ohjelmaa? mitä uutta tulee
  3. M

    kokemuksia netissä olevista laihdutus sivuista (esim. keventäjät ym.)

    Millaisia kokemuksia on netissä olevista laihdutus sivuista (esim. keventäjät ym.)?
  4. M

    Carena Twinshopper tuplarattaat

    Minkälaisia kokemuksia on Carena Twinshopper tuplarattaista? Kulkevatko ne miten hyvin talvella lumessa??
  5. M

    En jaksa lähteä ulos 2v lapsen kanssa

    Minua ei voisi vähempää kiinnostaa lähteä ulos leikkimään 2v lapseni kanssa. Lapsi edelleen kotihoidossa, ja nyt syksyllä minnuu on alkanut tympiä ulos lähtö... Harmittaa, kun lapsi ei pääse ulos. :( Miten paljon teidän kotihoidossa oleva 2v on ulkona?
  6. M

    4d Joensuu tai Kuopio

    Onko kokemusta 4d ultrasta Joensuusta tai kuopiosta?
  7. M

    rv12 ja äitiysvaatteet

    Ei oo totta, mulla vasta rv 12 menossa ja maha on niin turvoksissa, että miun on pakko kohta ottaa äitiysvaatteet käyttöön... Tuntuu vaan niin oudolta jo nyt niitä alkaa käyttää... Onko ihan pöhköä nyt jo vetää mammavaatteet niskaan??
  8. M

    ultra

    pitääkö rv9 ultrassa olla virtsarakko tyhjä vai täysi? Ärsyttää kun terkkari ei anna ohjeita, enkä ite muistanu kysyä....
  9. M

    Lapslisä säästöön vai käyttöön?

    Laitatteko lapsilisän lapsen tilille säästöön, vai käytättekö sen heti? Me laitamme lapsilisän säästöön, ja 17vuoden päästä saa ostaa ajokortin :D
  10. M

    rukkaset

    Onko olemassa hyviä rukkasia (jossa myös peukalot toimii) ulkoleikkeihin 1- vuotiaalle lapselle. Lapsi tuskastuu, kun peukut ei pääse rukkasten sisällä toimimaan ja ei saa esim. lapiota käteen! Entä kertokaa mikä on hyvä haalari talveksi.
  11. M

    isänpäivä

    Olen liikkeellä tosi hyvissä ajoin... Mitä olette antaneet isälle ja ukille isänpäivälahjaksi? Meillä ukit ja isä saivat viime vuonna mukin, jossa on lapsen kuva.
  12. M

    muumiservetit

    Missä on myynnissä muumiservettejä? Nalle Puh servettejä kyllä löytyy, mutta ei muumia.
  13. M

    Toiveissa toinen lapsi

    Ketkäs kaikki täällä kovasti yrittävät ( :p ) toista lasta? Taustaani: Olen 23-vuotias kotiäiti. Vuoden yrittämisen jälkeen päästiin lapsettomuushoitoihin. Keinosiemennyksen (=inseminaation) avustuksella alettiin odottaa esikoista. Meillä meni siis kaksi vuotta ennen kuin vauva ilmoitti...

Yhteistyössä