isänpäivä

yövieras
Vitsit, vasta yks isänpäivä vietetty enkä muista :LOL: Ei vissiin siis mitään kovin mieleen painuvaa :ashamed: Yhessä tehtiin kuitenki kortti ja varmasti sellasta namia sai mistä tykkää.

Mut jos jotain omaperästä haluat antaa niin tyynyliina, johon lapset piirtää kuvan? Voi ihan kangastusseilla tehä.
 
Meidän lapsi oli ekana isänpäivänä niin pieni, ettei osannut korttia askarrella. Ostin ihan pienen valokuvakehyksen Tiimarista ja laitoin siihen vauvan kuvan. Mies pitää sitä edelleen työpöydällään töissä. Olemme sopineet mieheni kanssa, että niin kauan kun lapsi ei itse osaa lahjaa ostaa (siis ei ymmärrä vielä, et sellaisia annetaan tai saadaan), niin emme osta isän/äitienpäivänä kuin jotain tosi pientä. Eli korkeintaan kukkasen tms haluan itse keväällä, jos mies välttämättä jotain pientä haluaa hankkia. En ole mieheni äiti eikä hän minun isäni, joten emme osta kalliita lahjoja toisillemme lapsen nimissä, kun lapsi ei koko jutusta vielä tiedä mitään. Tänä vuonna saattaa jo kynä pysyä sen verran kädessä, että ehkä tyttö "piirtää" isälleen kortin.

Isovanhemmille sen sijaan ostamme jotain, koska ovathan he meidän isiä ja lapsen isoisiä. Viime vuonna ostimme papalle heijastinliivin autoon kaiken varalle. Pappa oli mielissään, koska se oli hyödyllinen hänelle. Onhan niitä pappa ja vaari -teksteillä olevia mukeja yms, mut en usko, et appiukko yhtään sen enempää kuin oma isänikään sellaista arvostaa. Jotain käytännöllistä siis ennemmin tänäkin vuonna.
 
Miskan äiskä
Viime isänpäivänä isä sai t-paidan, jossa on lapsen kädenjälki ja teksti "Käsi idän sydämellä". Paita painettiin leikkipuistossa. Nyt oon ajatellu teettää hiirimaton lapsen kuvalla - jos löydän paikan josta niitä saa ja iskä voi viedä maton sitten töihin, kun sinne joskus palaa hoitovapaalta ja pysyy töissä hyvällä tuulella, kun poika on koko ajan lähellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 16:57 Miskan äiskä kirjoitti:
Viime isänpäivänä isä sai t-paidan, jossa on lapsen kädenjälki ja teksti "Käsi idän sydämellä". Paita painettiin leikkipuistossa. Nyt oon ajatellu teettää hiirimaton lapsen kuvalla - jos löydän paikan josta niitä saa ja iskä voi viedä maton sitten töihin, kun sinne joskus palaa hoitovapaalta ja pysyy töissä hyvällä tuulella, kun poika on koko ajan lähellä.
Ihana paita!!!!! Mitenhän tuommosen vois ite tehä kotona.....? Ehdotuksia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 16:57 Miskan äiskä kirjoitti:
Viime isänpäivänä isä sai t-paidan, jossa on lapsen kädenjälki ja teksti "Käsi idän sydämellä". Paita painettiin leikkipuistossa. Nyt oon ajatellu teettää hiirimaton lapsen kuvalla - jos löydän paikan josta niitä saa ja iskä voi viedä maton sitten töihin, kun sinne joskus palaa hoitovapaalta ja pysyy töissä hyvällä tuulella, kun poika on koko ajan lähellä.
Teetin hiirimaton kuvalla osoitteessa www.extrafilm.fi
 

Yhteistyössä