rv12 ja äitiysvaatteet

Ei oo totta, mulla vasta rv 12 menossa ja maha on niin turvoksissa, että miun on pakko kohta ottaa äitiysvaatteet käyttöön... Tuntuu vaan niin oudolta jo nyt niitä alkaa käyttää... Onko ihan pöhköä nyt jo vetää mammavaatteet niskaan??
 
Pakkohan se on sillon vetää, kun omat normit ei enää mee päälle :kieh: B)
Mulla on rv 6+3 ja farkut ei enää mee puristamatta kiinni :whistle: |O Ekassa kyllä käytin aika pitkälle normaalivaatteita...nyt neljäs raskaus =)
 
Itse myös viikolla 12, ja ratkaisin "ongelman" shoppaamalla pitempiä paitoja ja tunikoita, joten housunnapit voipi huoletta jättää auki :D Ei kiristä enää ei! Töissä en aio raskauttani vielä aikoihin julkistaa, ja hyvin on näillä asuvalinnoilla pysynyt piilossakin.
 
Mulle neuvolassa sanottiin toisen raskauden aikana et useamman raskauden myötä masu pullahtaa aikasemmin, johtuu kai siitä ku jo aiemminkin paikat venyneet. Nyt kolmas odotus menossa ja kyllä huomaa taas et aikasemmin vaatteet ahistaa, paino muuten samoissa :)
 
Minä odottelen ekaa ja jouduin kyllä samoihin aikoihin käydä ostamassa muutamat mammahousut. Ne kun onneksi oli sellaiset kavennettavat/levennettävät mallit. Ei mun omat menny enää silloin päälle.

Kannattaa myös katsoa huuto.netistä, siellä on käytettynä aika paljon tavaraa myytävänä.
 
toukkahaave mä ootan kolmatta nyt, rv6+4 ja mahaa turvottaa kans sillai, et pien pömppö jo tullu :eek: . Ei ollu aikasemmin tällasta. Mut tuol meidä ketjus samoilla viikoilla olevilla muillakin tuntuu turvotusta olevan, kaippa sit normaalia? Tarttee vaa aikasemmin siirtyy löysempää housuun =)
 

Yhteistyössä