Hakutulokset

  1. S

    nimestä

    mitä mieltä olette nimistä : Noora ja Anton ? Meidän lasten nimet... ajattelin kysyä, kun mua kiinnostaa AINA nämät nimi aloitukset/nimet :xmas:
  2. S

    Nää on niin hauskoja

    http://www.youtube.com/watch?v=Ja8uwYdRYDA :laugh:
  3. S

    Korkkasin jo

    kossu pullon :xmas: Olen ollut töissä 4 viikkoa 7päivää viikossa ja nyt maistuu. :p
  4. S

    Vieraita tulossa syömään

    Meille on siis tulossa parin viikon päästä vieraita ruokailemaan. Tekisi mieli tehdä jotain hyvää alku-, pää- ja jälkiruokaa. Mutta mitä? Ruokailun ajankohta on noin klo 19-20.00. Rajoituksia ei ole. 4aikuista ja lapsia 5. Apua!
  5. S

    Nettikauppa, jossa vk takki sekä housut 122cm

    Sinä se kysymys olikin:) Kiitos :flower:
  6. S

    Vartooja

    Sulle on y-vastaus =)
  7. S

    iltatähti

    Mä vähän luulen, että mä olen raskaana =) Aika hurjaa, kun ei vauva ollut enää ajatuksissa. Ja noi kaks on jo koululaisia. talokin rakennettiin tälle vahvuudelle. :xmas:
  8. S

    Asunto ulkomailta

    Onko kellään? Missä päin maailmaa? Kokemuksia? Vuokraatteko myös vai onko pelkästään omassa käytössä? Siis tarkoitan niitä, jotka vakituiseen asuu suomessa. Kiitos :flower:
  9. S

    Berliiniin kesällä

    Te jotka olette käynneet siellä LASTEN kanssa, niin vinkkejä ja tietoa kaikenlaista ottaisin vastaan. Myös kuvia yms. saa laittaa :)
  10. S

    Laitoshuoltaja

    Kertokaa kaikki tietonne kyseisestä hommasta :xmas:
  11. S

    Mihin lasten kanssa?

    Eli tarkoitus olis toteuttaa EDULLISESTI viellä elokuun lopussa yhden yön kestävä "kesän lopetus"-reissu. :D Turun suunnilla asutan, joten lähellä saisi olla. Paljon on käyty ja koluttu noita muksujen juttuja, joten uusia ideoita otettis vastaan ilomielin. Lapset 4-11v Laivalla oltiin jo :D
  12. S

    haloo

    Onko täällä enää ketään? :o
  13. S

    Villivadelma

    Ehditkö jossain vaiheessa sitä yyveetä nettikauppa asiosta :xmas:
  14. S

    Potkikaa mut pois koneelta

    Voiko joku ystävällisesti selittää mulle, että mun pitäis ihan oikeesti mennä pyykkihommiin, eikä notkua täällä :xmas:
  15. S

    Verkkokaupan perustamisesta

    Niin, eli onko vaikeaa? Millaisia kuluja tulee? Haluisin tietää mahdollisimman paljon aiheesta! Mulla on (hyvä? ) :whistle: idea, mutta mites sais jutut myyntiin :ashamed: Auttakaa nyt jotenkin :D
  16. S

    Piha hommia

    Teen suurta kukkapenkkiä pihalle, ja hitto että on raskasta |O Mieskin lähti karkuun (jätän kyllä hommia hänellekin, kunhan vain saapuu kotio :kieh: )
  17. S

    Mooi!!

    Mä kirjauduin!!! :D

Yhteistyössä