iltatähti

Oi miten ihanaa!!! :heart: Ehkä meilläkin vois joskus olla iltatähti... Hmmmmmmmm... :heart:
Olen vauvahullu ikuisesti, luulen... :heart:
Melkein tunnen teidän onnen tunteen yllätysvauvasta... :heart:
 
Saraldo
Mä olen itse iltatähti (ikäeroa seuraavaan on kymmenen vuotta) ja vaikka nyt olenkin kovin sitä mieltä, että tämä yksi riittää meille, niin en kuitenkaan poissulkis sitä iltatähteä... on mulla tässä vielä aikaa, kun olen vasta vähän päälle kolmenkympin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mä olen itse iltatähti (ikäeroa seuraavaan on kymmenen vuotta) ja vaikka nyt olenkin kovin sitä mieltä, että tämä yksi riittää meille, niin en kuitenkaan poissulkis sitä iltatähteä... on mulla tässä vielä aikaa, kun olen vasta vähän päälle kolmenkympin :whistle:
:eek: Voiko tätä sanoa iltatähdeksi, kun itse olen tuskin 30v?
:attn: Gallup
 
Niin no, kyl mä kuvittelisin että se iltatähti tulee silleen että ite on lähempänä neljääkymppiä... Mutta jos sitä on jo ajatellu että lapset on siinä ja sitten tuleekin vuosien päästä raskaaks "vahingosa" niin kyllä se miun mielestä on iltatähti...

Heh, sulla on aikaa tehä vielä monta iltatähteä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mä olen itse iltatähti (ikäeroa seuraavaan on kymmenen vuotta) ja vaikka nyt olenkin kovin sitä mieltä, että tämä yksi riittää meille, niin en kuitenkaan poissulkis sitä iltatähteä... on mulla tässä vielä aikaa, kun olen vasta vähän päälle kolmenkympin :whistle:
:eek: Voiko tätä sanoa iltatähdeksi, kun itse olen tuskin 30v?
:attn: Gallup
No ei minun mielestäni oikein voi. Paitsi siinä tapauksessa mikäli vanhemmat lapset on jo 10v ylöspäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mä olen itse iltatähti (ikäeroa seuraavaan on kymmenen vuotta) ja vaikka nyt olenkin kovin sitä mieltä, että tämä yksi riittää meille, niin en kuitenkaan poissulkis sitä iltatähteä... on mulla tässä vielä aikaa, kun olen vasta vähän päälle kolmenkympin :whistle:
:eek: Voiko tätä sanoa iltatähdeksi, kun itse olen tuskin 30v?
:attn: Gallup
nuorihan sie vielä olet meikäläiseen verrattuna. :)
mutta jos siusta tuntuu, että lapsesi on iltatähti, ei se ole minulta pois.
onnea mahdolliseen odotukseen! :flower:
 

Yhteistyössä