haloo

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Mä just tulin hommist ja pari lonkeroa uppoaa, elämä on perseest
Jos nyt otat pari lonkeroa, niin onko tosi aikaista sille vai tosi myöhäistä? :D Kunhan pohdin sen tarkemmin puuttumatta kuika rectumista se elämä todella onkaan.
olin hommissa 13 tuntii ja valvonu 19 tuntii :D nää loppuun ja meen nukkumaan. Vituttaa vaan ku kesäloma on ohi ja maanantaina pitäs mennä perseeseen töihin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
No niin, onhan täällä porukkaa?
Mitäs keksitään, kun nukkumattiakaan ei näy? =)
Mä ajattelin, että kiinnittäisin tuon Super Nintendon telkkariin ja alkaisin pelaamaan :D :ashamed: Minä tänään vetäisin sen kuudenteen maahan yhdeltä istumalta. Kumma miten näin vuosien jälkeenkin osaan pelata. Hyppy, loikka ja lento. Litistä ja pyörähdä. Poksauta päällä ja ryömi putkeen. Käytä supersiipeä ja lennä se ärsyttävä pilvimaa jne... Väistämättä tuli mieleen, että kuinkas paljon sitä todellisuudessa tulikaan vietettyä pelikoneiden ääressä :D :ashamed:
Mä en oo oikeen noihin peleihin koskaan päässy sisälle :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Wow, mulle iski väsymys :eek: Söin tuossa, kun pahaolo iski ja nyt iski tajuton väsymys. Silmäluomet painaa tonnin, jalat on tahdottomat, pää on täynnä pumpulia (sitä halpaversiota niinkuin x-tra), ja ajatus ei kulje. Mun pitää varmaan mennä ottamaan tirsat. Aamulla kuitenkin herään siihen, että tuo meidän räkäinen nuorin päättää jakaa valuvan yllätyksen nenästään myös minun kanssani antamalla märän pusun :x

:wave: Sänky, miten ihana sana... Ellei juuri minun paikallani olisi petareiden rako, jota ei saa umpeen ja sängyssä makaisi pitkin ja poikin huitovia raajoja... Nuo meidän talon miehet ei kyllä osaa nukkua paikoillaan

:wave: :wave:
:wave: Aamuun =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:
elkää jättäkö :D
vielä
Älä hättäile, täällä mä viellä kukun

tuli mieleen yx juttu millä me sovittais yhteen :DDDDDDDD
En malta odottaa, että kerrot :saint:

:D kummatkin haluamme lisää lapsia, mutta toinen puolisko on vastaan

on käyny mielessä rikkoa kortsu :snotty:
 

Yhteistyössä