Asunto ulkomailta

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
En tieda, saanko vastata, kun en asu Suomessa, mutta meilla on kakkoskoti Espanjassa. Emme ole vuokranneet vaan on ihan omassa kaytossa.
:flower: Saat vastata :)
Missä päin espanjaa?
Mihin kannattais ottaa yhteyttä, jos mielii asuntoa maailmalta? Johonkin välittäjään suomessa vai kannattaako lähteä paikan päälle ensin? ja tehdä kaupat siellä?
Erään firman löysin netistä. Suomalainen yritys, joka etsii ja myy asuntoja. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
En tieda, saanko vastata, kun en asu Suomessa, mutta meilla on kakkoskoti Espanjassa. Emme ole vuokranneet vaan on ihan omassa kaytossa.
:flower: Saat vastata :)
Missä päin espanjaa?
Mihin kannattais ottaa yhteyttä, jos mielii asuntoa maailmalta? Johonkin välittäjään suomessa vai kannattaako lähteä paikan päälle ensin? ja tehdä kaupat siellä?
Erään firman löysin netistä. Suomalainen yritys, joka etsii ja myy asuntoja. =)

Kanarialla.
Asunnon ostossa oli melkoinen paperisota, joten siina mielessa ammattitaitoinen valittaja voisi olla paras ratkaisu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
En tieda, saanko vastata, kun en asu Suomessa, mutta meilla on kakkoskoti Espanjassa. Emme ole vuokranneet vaan on ihan omassa kaytossa.
:flower: Saat vastata :)
Missä päin espanjaa?
Mihin kannattais ottaa yhteyttä, jos mielii asuntoa maailmalta? Johonkin välittäjään suomessa vai kannattaako lähteä paikan päälle ensin? ja tehdä kaupat siellä?
Erään firman löysin netistä. Suomalainen yritys, joka etsii ja myy asuntoja. =)

Kanarialla.
Asunnon ostossa oli melkoinen paperisota, joten siina mielessa ammattitaitoinen valittaja voisi olla paras ratkaisu.
Egyptistä olis tarkoitus katsella.
Tiedätkö hintatasosta yms. jotain?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
En tieda, saanko vastata, kun en asu Suomessa, mutta meilla on kakkoskoti Espanjassa. Emme ole vuokranneet vaan on ihan omassa kaytossa.
:flower: Saat vastata :)
Missä päin espanjaa?
Mihin kannattais ottaa yhteyttä, jos mielii asuntoa maailmalta? Johonkin välittäjään suomessa vai kannattaako lähteä paikan päälle ensin? ja tehdä kaupat siellä?
Erään firman löysin netistä. Suomalainen yritys, joka etsii ja myy asuntoja. =)

Kanarialla.
Asunnon ostossa oli melkoinen paperisota, joten siina mielessa ammattitaitoinen valittaja voisi olla paras ratkaisu.
Egyptistä olis tarkoitus katsella.
Tiedätkö hintatasosta yms. jotain?

En valitettavasti tieda.

 
v
Meillä myös oli asunto Espanjassa ja ihan ehdottomasti suosittelen ammattitaitoista välittäjää johon voitte ottaa yhteyttä jo Suomessa, mutta tottakai menette paikan päälle katsomaan asuntoja jos ostoaikeissa olette. Eli siis sekä että. Ei kai kukaan näkemättä mitään osta, varsinkaan ulkomailta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä myös oli asunto Espanjassa ja ihan ehdottomasti suosittelen ammattitaitoista välittäjää johon voitte ottaa yhteyttä jo Suomessa, mutta tottakai menette paikan päälle katsomaan asuntoja jos ostoaikeissa olette. Eli siis sekä että. Ei kai kukaan näkemättä mitään osta, varsinkaan ulkomailta.
Ei siis tietenkään näkemättä osteta mitään!!! Tarkoitin lähinnä, että jos paikalliselta välittäjältä ostais?... ei kai uskalla?
Ne suomalaiset välittäjät järjestää esittely matkoja, jonne sitten sopivan löydyttyä lähdetään tutustumaan kohteeseen. =)

Miten teillä, onko vuokra käytössä myös vai vain omassa käytössä?
 
Tämä kelpaisi mulle, näyttää ihan loistavalta....ja eikä hintakaan ole mielestäni kaamea.
Saunakin :heart:

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12323044546930&.pkg=12323044546900&list_id=12323044658170&itemcmd=move9&listSize=73&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1088809
 
Kari
Ostimme juuri asunnnon Floridan Palm Beachista. Todella upea paikka, ja asunto oli tosi halpa. Tässä alla muuten linkki Home Max Realty sivulle, josta itse etsin asunnon jo ennen matkalle lähtöä. He tekivät kaikki ammattitaitoisesti. Veivät asuntoja katsomaan upealle edustusautolla ja tarjosivat jopa illalliset. Uskomattoman hyvää palvelua.

Tässä heidän sivunsa: www.asuntofloridasta.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kari:
Ostimme juuri asunnnon Floridan Palm Beachista. Todella upea paikka, ja asunto oli tosi halpa. Tässä alla muuten linkki Home Max Realty sivulle, josta itse etsin asunnon jo ennen matkalle lähtöä. He tekivät kaikki ammattitaitoisesti. Veivät asuntoja katsomaan upealle edustusautolla ja tarjosivat jopa illalliset. Uskomattoman hyvää palvelua.

Tässä heidän sivunsa: www.asuntofloridasta.com
tollanen kelpais kyllä! :D
 
Kati Nillukka
Hei, minä toimin Gran Canarialla itsenäisenä kiinteistönvälittäjänä ja olen suomalainen. Olen ollut alalla jo n. 7 vuotta, joten kokemusta hommasta löytyy. Minun kauttani saa vuokrattua ja ostettua asunnon.

Terv. Kati Nillukka (info@katinillukka.com)
 

Yhteistyössä