Hakutulokset

  1. NattajaNelli

    VIRALLINEN perjantai-illan irc-pino

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=Natta^ Sori tytön kuvat eivät välttämättä kaikille näy. :snotty:
  2. NattajaNelli

    G: Kulta, hopea, vai pronssi?

    hopee on erottuvin :D
  3. NattajaNelli

    MITÄ MUIJAT LASISSA???

    ihan pelkkää cocista :D :whistle:
  4. NattajaNelli

    Testaa mikä eläin olet

    Olet saimaannorppa! Useimmat ihmiset pitävät sinua hellyttävän sympaattisena tyyppinä. Olet melko rauhallinen ja herkkä, etkä ole kovinkaan kiinnostunut matkustelusta :laugh:
  5. NattajaNelli

    Oletko lyhyempi kuin äitisi?

    En. Olen äitiäni pidempi niinkuin isäänikin :laugh: mamma jotain 157cm luokkaa ja ukko taas jottain vähän päälle 160cm luokkaa ja mää huitelen siel yli 172cm :laugh: :whistle:
  6. NattajaNelli

    Kivaa tämä rivitaloelämä!

    toi oli jo aika paha :laugh: :whistle:
  7. NattajaNelli

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    tyttö synty 18.2.08 Minä täytin 11.3.08 21v eli ku tyttö synty olin vielä 20v :D
  8. NattajaNelli

    Onko ihan yleistäkin että 5-6 kuukautta

    Meillä kans vähän levottomii silloin tällöin nuo yöt. :| sitten jos ei heti mee kattoo nii neiti kääntyy mahalleen ja rupee oikein kunnolla kiukuttelee :D toivottavasti unohtaa tuon ennenku tulee vanhemmaksi :laugh:
  9. NattajaNelli

    Kokemuksia trikoisesta kantoliinasta, hug-a-bub lähinnä kiinnostaa?

    Meillä kaksi trikooliinaa mutta niissä ei ole merkkejä joten en tiedä minkä merkkisiä ovat molemmat 5m pitkiä ja tyttö (6kk) tykännyt niistä alusta asti :)
  10. NattajaNelli

    Pidätkö kihlasormusta sormessas?

    En oo alusta asti pitänyt ku olen sille allerginen :laugh: :whistle: Mies piti siihen asti kunnes töissä sen hukkas :D Joten kummallakaan ei sormusta ole. :whistle: (kyse siis kihlasormuksista) :snotty:
  11. NattajaNelli

    Nimi ehdotuksia..

    Kivä tietää että jollain muullakin sen niminen tyttö :p ei oo meinaa viel tullut muita vastaan :snotty:
  12. NattajaNelli

    Nimi ehdotuksia..

    Mua kutsutaan Natta nimellä ja tytön nimi on Nelli :D >* muoks Viesti karkas :D Siis nimi ehdotuksii mista itte pidän :) Aino Amalia Pinja Ninja Lidia (tyttöni toinen nimi) Miranda Mirella Jekatariina Marija Aamu Pilvi Ilta Tähti Siinä ne nyt päällimäiset :p :whistle:
  13. NattajaNelli

    yhden saa vaan laittaa

    Listan eka :wave: Smurffit :p
  14. NattajaNelli

    Missä teillä on tietokone?

    pöytäkone on tyttären huoneessa joka ei käytössä :) miehen kannettava nyt keittiönpöydällä yleensä sillä mukana. mun miniläppärini (mun lahjani) on nyt sylissä olohuoneen sohvalla yleensä kans mulla mukana joka paikassa :whistle:
  15. NattajaNelli

    positiivinen synnytys=)

    Onnea pikkuisesta rinssistä =) :flower:
  16. NattajaNelli

    ukkostaako muualla?

    Täällä jyrisi eilen jo muttei salamoinut nytkin silloin tällöin jyrähtää muttei edelleenkään salamoi.. :snotty: ja tuo FLC ei näytä muutakuin sen missä salamoi ei sitä missä jyrisee.. :whistle:
  17. NattajaNelli

    Mikä kukka sinä olet kukkahoroskoopissa?

    Rentun ruusu :D Eli horsma :laugh:
  18. NattajaNelli

    katsoiko ketään 10 uutisia?

    No siinäpä hauskuus onki ku kukkaa ei pysty sannoo mitä murretta mä puhun :laugh: kotosin oon Satakunnasta mut asunut 4vuotta Pirkanmaalla, mut mä oo kuitenkii asunut ympäri suomee ja kaikki jäänyt kiinni muhun :laugh: :laugh: *>muoks Siis murrettahan tuo ketään on :)
  19. NattajaNelli

    katsoiko ketään 10 uutisia?

    Siinä oli joltain britti naiselta kadonnut kadonnut puutarhatonttu ja sit se samainen tonttu palas 7kk jälkeen oli käynyt tonttu 12 eri maassa oli kuva albumi tullut mukana poliisilla ei oo tietoo eikä omistajalla kuka sen oli vienyt matka kumppanina oli vaan karhu niminen joku ihminen...
  20. NattajaNelli

    Kestovaippapöksyistä..vai mitä lie ovatkaan..

    Eli villalangasta kudotut housut. Itse en ole moisia kutonut ja olen muutenkin allerginen villalle mutta ystäväni on ja hän on kutonut kahdet päivässä joten en usko että ovat vaikeat. Anteeksi enenpää en voi auttaa :xmas:

Yhteistyössä