katsoiko ketään 10 uutisia?

pakko kysyä
onko tuo katsoiko KETÄÄN jotain murretta??? Se särähtää korvaan enemmän ku ampiainen... sama ku että, "ketä lähtee tupakalle"... "kuka/ketkä lähtee tupakalle" olis oikea muoto. Tuo vaan siis niin älyttömästi pistää silmään ja ärsyttää :D että pakko kysyä, onko se tarkotuksella näin vai onko tuo joku fucking murre ja jos on niin mistä päin suomea+??
 
Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä:
onko tuo katsoiko KETÄÄN jotain murretta??? Se särähtää korvaan enemmän ku ampiainen... sama ku että, "ketä lähtee tupakalle"... "kuka/ketkä lähtee tupakalle" olis oikea muoto. Tuo vaan siis niin älyttömästi pistää silmään ja ärsyttää :D että pakko kysyä, onko se tarkotuksella näin vai onko tuo joku fucking murre ja jos on niin mistä päin suomea+??
Murretta se taitaa olla. Ja sitä käytän minäkin. Mun korvaan se kuulostaa ihan normaalilta :LOL:
 
Siinä oli joltain britti naiselta kadonnut kadonnut puutarhatonttu ja sit se samainen tonttu palas 7kk jälkeen oli käynyt tonttu 12 eri maassa oli kuva albumi tullut mukana poliisilla ei oo tietoo eikä omistajalla kuka sen oli vienyt matka kumppanina oli vaan karhu niminen joku ihminen.

poliisi tutkii tontun häviämistä varkautena, vaikka tonttu palautettiin :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pakko kysyä:
onko tuo katsoiko KETÄÄN jotain murretta??? Se särähtää korvaan enemmän ku ampiainen... sama ku että, "ketä lähtee tupakalle"... "kuka/ketkä lähtee tupakalle" olis oikea muoto. Tuo vaan siis niin älyttömästi pistää silmään ja ärsyttää :D että pakko kysyä, onko se tarkotuksella näin vai onko tuo joku fucking murre ja jos on niin mistä päin suomea+??
No siinäpä hauskuus onki ku kukkaa ei pysty sannoo mitä murretta mä puhun
:LOL: kotosin oon Satakunnasta mut asunut 4vuotta Pirkanmaalla, mut mä oo kuitenkii asunut ympäri suomee ja kaikki jäänyt kiinni muhun :LOL: :LOL:

*>muoks
Siis murrettahan tuo ketään on :)
 

Yhteistyössä