Hakutulokset

  1. Villa Koira

    Imuria päivitetty, nyt vanhus jaksaa taas

    Pihinä ajattelin käyttää vanhan 17 v. imurin loppuun ennenkuin hommaan uuden, niin löysinpä yllättävän hyvät suulakkeet edullisesti. Menin ostamaan Tokmannilta vain pölypusseja + suodattimet imuriin, niin matkaan tarttui lemmikkisuulake ja normi lattiasuulake. 5,95 kpl ja kuuden kuukauden takuu...
  2. Villa Koira

    Mistä varaosia puuhellaan?

    Minulla iki-ihana vanha puuhella, jota olen hiki hatussa hionut, maalannut ja puunannut liesimustalla. Nyt liesi on hienossa kunnossa, mutta yksi nuppi puuttuu tuhkaluukusta. Saahan siihen tietysti viritettyä nupin kuin nupin, mutta olishan se hienoo löytää jostain siihen oikeanlainen vedin...
  3. Villa Koira

    Lumiinaaa, huhuu

    *kurrrrnau* ookko langoil? anteeks...juu..oon malttamaton :D
  4. Villa Koira

    Syylät jalkapohjissa...vinkki...

    En tiedä nouseeko melu, mutta laitanpa vinkin, jolla meidän 2v 11kk tytöltä lähti 6 isoa syylää jalkapohjasta. Tyttö oli saanut syylät ilmeisesti päiväkodista :/ Olivat tosi isoja ja hankaloittivat kävelyä sen verran paljon, kun kerran kantapäässä kaikkien tietysti piti möllöttää. Lääkärissä...
  5. Villa Koira

    Jee!! Löysin kirpparilta leipäkoneen 4 euron hintaan!! Wohoo!

    Ainoo vika oli, että käyttöohjeet oli hukassa :D Muuten oli loistavassa kunnossa. Siskolla samanlainen, joten tiesin laitteen laadun. Viime yönä tuli eka leipä leipastua.
  6. Villa Koira

    Äidinkielen mestarit, miten lyhennetään...

    Osakeyhtiöön? Onko se Oy:ön vai miten?
  7. Villa Koira

    Perkule, miten voikaan olla pinna kireellä...

    Jouduin antibioottikuurille, karmean nielutulehduksen takia, sitten olinkin allerginen sille lääkkeelle. Jouduin hakemaan uuden antibiootin ja antihistamiinia kutinaan. Yöt risaisia kivun + kutinan takia, vaikka sain tuhdin kipulääkkeen... Että mä olen niin persiille ammuttu ja sanoin sen het...
  8. Villa Koira

    Huomio! Kellään NORDICA KOTILEIPURI -leipäkonetta?! Käyttis hukassa...

    Loikatkoon tähän ketjuun pliish, jolla tälläinen myllytin on!!
  9. Villa Koira

    Saanko marmattaa miehestä...

    Mies lomalla, ollaan oltu perheen kanssa, laiskoteltu, tehty remonttia jne. Määä olen koittanut sanoa, että haluaisin tehdä jotain kivaa, lähteä jonnekin, MUTTA...mä joudun sitten sen itse aina ja todellakin aina järjestämään... Mies on ihana, mutta joskus olis niiiiiiiiin kiva, kun se järkkäis...
  10. Villa Koira

    Hinnannoususta yleensäkin...

    Tuosta toisesta aloituksesta tuli mieleen, että nythän korotuspaineita on monessa muussakin. Sähkön hinta nousee, bensan hinta jne. Johan sitä lehdestäkin luin, kuinka halkojen hintakin nousee mottihinnaksi halkokauppias epäili jopa 50 euroa. Harmitteli sitten näitä satunnaisia halkomyyjiä ja...
  11. Villa Koira

    Pelilöytöjä *hehkuttaa*

    Nyt oli kyllä pelilöytöjä kirppari pullollaan eilen. Scotland yard 2 eurolla (jota olin etsinyt jonkin aikaa), Wiggle & Giggle 4 eurolla, ois ollut vielä Pane miljoona menemään, mutta se mulla olikin. Muutenkin oli paljon erilaisia lasten pelejä myynnissä.
  12. Villa Koira

    Tyttö kipeänä :(

    Nukkumaan mennessä kahdeksan aikoihin ei ollut vielä mitään. Päivällä oli vähän väsyneempi. Kuumetta 39,9...annoin pronaxenia, toivottavasti nyt uni maittas.
  13. Villa Koira

    Kitisevät rattaat....vinkki kuulon säilymiseen ;)

    Voi jestas, kun meinasi kuulo mennä, kun yksi äiti työnteli lastaan rattaissa tässä yksi päivä. *KITINITINATI* Olis lapselle olleet kuulosuojaimet tarpeen. Vinkkinä, jos rattaat kitisee... Pistäkää silikonisprayta, niin ei muuten vingu ne rattaat! Em. aine toimii hyvin metalli-muovi...
  14. Villa Koira

    Laittakaa lemmikkienne kuvia, jookos :)

    Tässä meidän vanha neiti http://www.aijaa.com/v.php?i=1276415.jpg Tässä meidän nuorempi neiti http://www.aijaa.com/v.php?i=1276435.jpg höh, en saanutkaan kuvia näkymään...no, tylsästi linkkeinä sitten.
  15. Villa Koira

    Leikattu narttukoira...onko tullut mitään yllätyksiä tms.?

    Meidän neidit steriloitiin joku aika sitten ja tuntuu, että samalla, kun kohtu+munasarjat meni rosikseen, niin samalla iski taantumus. Meillä vöyhöttää kaksi pentukoiraa talossa, vaikka toinen täyttää viikon päästä 9 vee ja toinen on 6,5 vee...Painivat tuossa pari päivää sitten niin, että toinen...
  16. Villa Koira

    Rattaiden lähettämisestä matkahuollon kautta...

    Voiko olla mahdollista, että matkarattaiden rahti on 35 euroa? Mä soitin siihen palvelunroon ja tämän hinnan se sieltä lätkäisi. Paketin koon 90*60*40 ja paino 10-15 kilon välillä en kyllä saa tuota 35 euroa, vaikka korottaisivat sillä kolmella painoluokallakin...Kyllä ketuttaa... Onko...
  17. Villa Koira

    Denver karaoke -härveli?! Kokemuksia?

    Onko kellään? Toimiiko? Kannattaako ostaa?
  18. Villa Koira

    voi pojat...mitä ostaa ihmisille joululahjaks, joilla on jo kaikkea...

    Tämä on kait joka jouluinen painajainen keksiä lahjoja...Mä en itse taas kaipaa joululta kuin äiskän kutomat villasukat, suklaata ja ennen kaikkea joulurauhaa...Mä en muutoin tarvitse mitään, vaan perheen ympärilleni... Inhoan kaupoissa kiertelyä ja armotonta pohtimista...
  19. Villa Koira

    Voi rieska...vinkkejä kaipaan...

    Mies lähti pojan kanssa sukuloimaan ja unohti sitten pojan kaikki varaulkovaatteet, sadevarusteet. Huomasin äsken, että siinähän se tärkein pussi nököttää ulko-oven vieressä. Menivät katsomaan ralleja ja keli on märkä + sadetta luvattu. Harmittaa pojan puolesta kovasti, jos rallien katsominen...
  20. Villa Koira

    Laukaan leikkipuistot yms.

    Onko laukaalaisia paikalla? Ollaan vasta muutettu ja koitetaan tutustua paikkaan. Olisiko hyviä leikkipuistovinkkejä yms. touhuiluvinkkiä lapsiperheelle? Onko isille jotain toimintaa lasten kanssa? Missähän tutustuisi muihin lapsiperheisiin?

Yhteistyössä