voi pojat...mitä ostaa ihmisille joululahjaks, joilla on jo kaikkea...

Tämä on kait joka jouluinen painajainen keksiä lahjoja...Mä en itse taas kaipaa joululta kuin äiskän kutomat villasukat, suklaata ja ennen kaikkea joulurauhaa...Mä en muutoin tarvitse mitään, vaan perheen ympärilleni... Inhoan kaupoissa kiertelyä ja armotonta pohtimista...
 
hei
Riippuu siitä, minkälainen se ihminen on ja mitä käsittää "kaikkea".

Mut itse tykkään kans ostaa jotain palveluita semmoiselle, jolla tavaraa jo on. Esim. jalkahoito ja kasvohoito on aika kivoja. Jalkahoidosta tykkää meidän kasikymppinen mummokin, joka ei enää taivu hoitamaan omia kinttujaan. :)
 
Mulla oli onglema isoisäni lahjassa. No kyselin mummilta asiaa ja hän sitten kyseli vaarilta.. Toiveena oli paketti printteripaperia :D No sitähän sitten ostetaan kun sitä kuulemma tarvitsee "alkaa tosta printteristä oleen paperi pian lopussa"
 
Lahjakortteja osteltu synttäriks ja viime jouluna...leffalippujakin hommattu, herkkukorit tehty oivoi...Kyse miehen ihan lähisuvusta...patistelin miestä keksimään, mutta ei kuulemma leikkaa...

En haluais lahjoa kuin korkeintaan lapsia, MUTTA...arvaatte varmaan...
 
hei
Sen verran vinkkinä, et jos se henkilö ei juo teetä tai kahvia, sille ei ole järkeä viedä joka joulu joulutee- /-kahvipakettia. =)

Meidän mummi ei juo maustettuja teitä (teen monikko??) tai kahvia. Joka joulu se niitä kuitenkin saa läjäpäin, kun kaikki vie. ...no mummi pistää kiertoon ne meille. :D

Mut sen kaveri tästä just jutteli viimeks kun sieltä ne entiset vein pois, et hältä sais viedä kanssa. Kun hän saa joka joulu vaikka minkälaista kahvia lahjaksi eikä hän juo edes tavan kahvia...

Jotta ennemmin kannattaa olla semmoista, et se sit tykkää siitä. Vaikka hilloa jos sikseen tulee. :D
 

Yhteistyössä