Hakutulokset

  1. J

    Maalismussukat - syntyneet

    Hellou! Onko muita kenen vauvat syö harvoin? Meillä syödään enää 4 kertaa/vrk. Maitoa menee kerralla 175ml ja iltasin velliä 2dl. Tuntuu hurjalta et syö noin harvoin. Tosin nyt olen antanut maistella soseita parin lusikallisen verran päivässä. Mut se tuskin vaikuttaa syömishaluihin. Poika on...
  2. J

    Maalismussukat - syntyneet

    Just alkoi tuntumann että ehkä tännekin vois kirjoitella vielä. Ompas teillä Sane hurjan pitkät syöttövälit! Meillä syödään, 07, 10,14, 18, 21.. Ja pullolla siis mennään. Mä olen kyl vähän sellanen tuputtaja, et syötän vaikka Tico ei vielä huutaiskaan. Ja aamuisin kun pitäs esikon kanssa...
  3. J

    Maalismussukat - syntyneet

    Flower: Mä olen kanssa suunnitellut jo et aloittasko kiinteiden antamisen.. En vaan osaa päättää et alottaisko perunalla vai porkkanalla :) Ja itse aijon pääasiassa tehdä soseet, niin tein sisillekin. Täytyykin alkaa Sisille ostaa hedelmäsoseita, että saa sitten tyhjiä purkkeja joihin voi...
  4. J

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Ingerille tulin vastailemaan :) Mä annan vauvalle kans korviketta. Toisesta tissistä on loppunut maidon tulo kokonaan ja toisesta tulee jonkin verran.. Ekalla viikolla korviketta meni n. 50ml kerralla ilman et olin tissiä ensin antanut. Nyt vauva on 2vk 5päivää niin korviketta menee n. 80ml...
  5. J

    Maaliskuun mussukat 2011 MEIDÄN KUU

    Meidän poitsu syntyi 28.2 rv 38+4 paino 3450g ja pituus 50cm. Me päästiin jo tiistaina sairaalasta kotiin kun kaikki oli hyvin. Perjantaina pitää vielä käydä sairaalalla lastenlääkärin tarkastuksessa. Synnytys meni nopeasti ja luonnollisesti. Ne supparit alkoi siis sunnuntaina 3.30 ja...
  6. J

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    En taas muista yhtään mitä asioita piti kommentoida.. :) Eilen käytiin hakemassa uusi turvakaukalo, huuto.netistä ostin. On se vaan hieno. Pääsin heti tiikeri pehmo sitä koeistumaan kun kotiin tultiin. Neuvolassa kävin tiistaina ja kaikki oli ihan ok. Tosin verenpaineita kun mittailtiin...
  7. J

    Maaliskuun mussukat *HELMIKUUSSA* jo 5 vauvaa syntynyt

    Heips! Eilen oli tosiaan äippäpolilla käynti, josta onnistuin myöhästymään 15min, kiitos jyväskylän selkeän julkisen liikenteen.. Käyrää ottivat ja se oli ok, samoin kaikki muukin. Aika pikanen käynti oli, tuntui taas että lääkäreillä oli kiire tai sit se johtui mun myöhästymisestä...
  8. J

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Huomenta! Onkos muilla ollut kylkiluut kipeinä? Mulla pari päivää sitten tuli toinen puoli niin kipeeks et epäilin jo murtuneen :) Ja siitä lähtien olleet kipeenä. Vauvakaan ei siis potki mulla kylkiin vaan ennemmin tonne alas vaikka RT:ssä onkin (toivottavasti). Farkkuja en ole hankkinut...
  9. J

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Täällä on eilen aloitettu vauvan vaatteiden pesu, mulla ei tosin olekkaan niitä kun pari vajaata koneellista, eli vaan tarpeelliset. Mies palasi sairaslomaltaan töihin tiistaina joten nyt on totuteltu tytön kanssa olemaan kotona ihan kahdestaan. Hieman tylsäähän tässä on, kun ei ole kun kaksi...
  10. J

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Heips, vietettiin viikonloppua mummolassa ja hermothan siinä meni :) Varsinkin kotiin lähdön aikaan kun auto ei lähtenyt käyntiin, 3 tuntia meni ennen kun auto saatiin käyntiin. Tänään mennäänkin uutta autoa katsomaan, kun temppuilee tuo auto niin paljon. Ja olis tiedossa n. 700e remontit siihen...
  11. J

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    JennyAdelina: Mullakin on ollut huimausta joskus enemmän ja joskus vähemmän.. Mulla verenpaineet on aika alhaiset normaalistikin ja aina kun huimausta on tullut ja olen mitannut niin paineet on ollut alhaalla. Mulla siis luokkaa 100-110/60-70. Raskausmyrkytyksen oireethan on kai pahoinvointi...
  12. J

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Naurukohtaus: Mä ostin just nuo Trekkot käytettynä ja vaikuttaa kyllä hyvältä. Tarkotuksena on vielä hankkia gracon kaukalo niin saa sitten niihin kiinni. Jos meinasit autossa pitää ni kannattaa mitata mahtuuko, meillä on farmari ja pyörien kanssa meni just just luukku kiinni :) Saahan ne pyörät...
  13. J

    Maaliskuun Mussukat 2011 *TAMMIKUUSSA*

    Heissan! Jospa yrittäis nyt saada kirjoiteltua, kun on arkeen palattu. Ei olla viimesen kuukauden aikana oltu kotona kun muutamia päiviä joten ei ole kerinnyt kirjoitteluun keskittyä. Mies on vielä tän viikon saikulla jalkaleikkauksesta ja palaa sitten töihin ja me ollaan tytön kanssa kaksin...
  14. J

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Kike: En nyt muista mikä sulla on hb ollut, mutta en usko et se on syy saada saikkua.. Tai en sitten tiedä vaikuttaako raskaus ja matala hemoglobiini yhdessä saikun saantiin.. Itelläkin hb oli viimeksi verikokeissa 101. Suostuin sitten Ferronol nimistä valmistetta kokeilee, kun olen kieltäytynyt...
  15. J

    Maaliskuun mussukat 2011 *JOULUKUUSSA*

    Heissan! Itselläkin tämä kirjoittelu jäänyt vähemmälle.. Mieheltä leikattiin polvi kaksi viikkoa sitten, joten se on ollut sairaslomalla niin eipä ole tullut kirjoiteltua. Elämä muuttu paljon työläämmäksi kun sai ruveta kahta passaamaan :) Mies siis kulkee keppien kanssa, joten ei pysty mitään...
  16. J

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Hei vaan! Eilen käytiin ultrassa ja kaikki oli hyvin. Lyhyt ultraus oli mutta kaikki tarpeellinen näkyi :) Sikiö vastasi viikkoja ja painoarvio oli 344g ja viikkoja oli 20+4. Mua vaan alkoi häiritsemään kun mies ei halua sukupuolta selvittää ja lääkäri sitten kysyi että haluatteko tietää ja...
  17. J

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Heissan! Meillä on esikoinen ollut kipeenä useemman viikon, ensin oli silmä ja korvatulehdusta ja sitten angiinaa.. Nyt kauhea yskä ja nuha :/ Mutta huomenna juhlitaan neidin 2v synttäreitä. Joten tänään on ohjelmassa leipomista ja siivoamista. Massuun ei kuulu ihmeempiä. Liikkeet on...
  18. J

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Pakko kommentoida tätä majoneesi asiaa. Itse opiskelen ravintolakokiksi ja tästä listeria asiasta juttelinkin opettajani kanssa. Majoneesissa on siis raakaa kananmunaa ja riskinä on silloin salmonella, samoin kun huonosti kypsennetyssä kanan tai sian lihassa. Salmonella ei ole "vaarallinen"...
  19. J

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Ihan nyt ajattelin minäkin siitä ilosta kirjoittaa edelleen että poltan tupakkaa, jotta joku voi sitten siitä mulle saarnata ;) Itse olin jo ekan raskauden aikana hämmentynyt asiasta, kun neuvolassa asiaan ei millään tavalla puututtu. Annettiin vain se esite tyyliin tupakka ja raskaus, mutta ei...
  20. J

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Kiitos vastauksista nukkumaanmeno asiaan. Täytyypä sitten vaan odotella että vaihe menee ohi.. Ja nukuttaa tätä uutta tulokasta ainakin kaksi vuotiaksi pinnasängyssä, jos tän vaiheen pystyis välttää :) Viime yönä töissä yksi työkaveri kysy että olenko raskaana ku on niin iso maha. Ja se oli...

Yhteistyössä