Hakutulokset

  1. F

    epilepsia ja imetys

    Ekaa en imettänyt, kun maito ei riittänyt. Toista imetän parhaillaan (10kk). Mulle ainakin äitipolin lääkäri suositteli lämpimästi imetystä eikä nähnyt lääkityksen estävän sitä. Mulla on vaan yks lääke käytössä ja se on aika "kiltti". Annostus ei myöskään ole suurensuuri, varsinkin, kun nyt...
  2. F

    Allergiset kullannuput - vol.1

    Hei kaikille :flower: Ja tervetuloa kaniinille ja VanamoBrlle =) Meille suositeltiin influenssarokotetta sekä neuvolasta että lastenlääkäriltä. Neidillä on ollut kolme korvatulehdusta joka flunssan päätteeksi, joten se oli yksi syy ja toinen oli se, että yleensäkin kaikki tuntuu...
  3. F

    Synttärikutsuista ja lemmikeistä kysymys

    Muistaakseni laitoin loppuun pyynnön, että ruoka-allergiat ilmotettaisiin äidille siis mulle ja että perheeseemme kuuluu myös koira. Ite mietin kans, että miten, mutta tuon kummempaa en keksinyt... Ilmoituksia kyllä tuli,joten viesti meni kai perille. Se on muuten aika tärkeää, varsinkin nuo...
  4. F

    Allergiset kullannuput - vol.1

    Tervehdys kaikille :flower: Ja Sinisen talon hulinoille tervetuloa munkin puolesta mukaan =) Ja kovasti jaksamista :hug: Nämä meidän allergia/flunssa-ahdistukset tuntuu pieniltä teidän edessä... Toivotaan, että asiat alkavat selviämään! Krisun vauvalle onnittelut :flower: Ja...
  5. F

    Allergiset kullannuput - vol.1

    Huomenta kaikille =) Ehdin jo huokaista, että vaavi ei nyt napannutkaan isosiskon flunssaa, mutta niin vaan kävi... Nyt ollaan enemmän ja vähemmän koko sakki räkäisiä :snotty: Vaavi valvotti yöllä ja nyt väsyttää kaikkia.... Säälitti vähän työntää koululainen matkaan :( Muut onneksi vain...
  6. F

    Allergiset kullannuput - vol.1

    Onnittelut Piijan tytölle :D Tapaamisesta.... Olisi ihana osallistua, mutta.... matkaa tulisi n. 650km. Mukavaa tapaamista teille muille kuitenkin B) Meillä on ollut viikon verran rintaraivareita... Oon miettiny mistä johtuis ja keksin kaks vaihtoehtoa. Joko vierottaa itseään (on nyt...
  7. F

    Allergiset kullannuput - vol.1

    Hei kaikille =) Täällä olisi yksi kullannuppu tulossa ketjuun mukaan eli tyttö 02/2008 ja sen äiti :D Olen imetysdieetillä (maidoton) ja tytölle menee tällä hetkellä maissi-peruna-porkkana-kana-possu-riisi-mustikka-vadelma-päärynä. Tytöllä ei ole mitään lääkityksiä ja mitään altistuksia...
  8. F

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

    Ihana hiljaisuus........ =) Pienempi nukkuu ja isompi lähti kaverin luo naapuriin..... Keitin just teet ja aattelin hetken surffata netissä. Pitäis kyllä lähtä harjaamaan ja siistimään koiraa saksilla, kun on menossa mummulaan hoitoon. Mennään toiseen mummolaan vkonloppuna ja siel ei oikein...
  9. F

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

    Huomenta =) Anteeksi että kyselen, kun varmaan lukis jossain tuolla teidän keskusteluissa (olette muuten ihanan aktiivisia :heart: ), mutta mitä kuuluu nipsulin vaavin maitoallergiaepäilyille? Meillä tytöllä epäily allergiasta. Ei siis mitään testejä tehty vielä, vaan kokeiltiin...
  10. F

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

    :wave: Uutena tulokkaana ilmoittautuu mukaan hän =) Meillä on kaksi tyttöä 4,5kk ja 7v. Asutaan pohojosessa. Tällä hetkellä mies menossa, nuorempi päikkäreillä ja vanhempi mummulassa ja mulla hetki aikaa tehdä jotain.... Tekemistä ois vaikka sitten mitä, mutta aattelinpa istua hetken tässä :D
  11. F

    Oulun seudulla allergologia?

    Löytyykö Oulun seudulta hyvää allergologia? Jos ei, missä lähin? Ihania lastenlääkäreitä kyllä löytyy ja asiansa osaavia, mutta tuntuu, että kaipaisin allergioihin "omistautuvampaa" lääkäriä. 4kk maitoallergisen kanssa on jotenkin välillä vähän hukassa.... :/

Yhteistyössä