Synttärikutsuista ja lemmikeistä kysymys

Meillä olisi edesä kuopuksen synttärit, ja hän haluaa kutsua kavereita eskarista.
Kun valtaosa on kuitenkin tuntemattomia ihmisiä, siis minulle, enkä tiedä onko siellä eläinallergisia lapsia joukossa, niin miten ilmaisisin asian kutsukortissa että meillä asuu koira.

Tai oletteko te maininneet perheen lemmikkejä kutsuessanne vieraita?
 
Mk
Ei ole vielä ollut synttäreitä, joilla olisi ollut muita kuin "meidän" ystäviä. TODELLA hyvä idea! Ei olisi tullut mieleenkään koiranomistajana vaikka olen allergiaperheestä kotoisin.
 
Muistaakseni laitoin loppuun pyynnön, että ruoka-allergiat ilmotettaisiin äidille siis mulle ja että perheeseemme kuuluu myös koira. Ite mietin kans, että miten, mutta tuon kummempaa en keksinyt... Ilmoituksia kyllä tuli,joten viesti meni kai perille. Se on muuten aika tärkeää, varsinkin nuo ruoat, koska tänä päivänä niitä on niin paljon. Ettei tuu vahinkoja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Farrah:
Muistaakseni laitoin loppuun pyynnön, että ruoka-allergiat ilmotettaisiin äidille siis mulle ja että perheeseemme kuuluu myös koira. Ite mietin kans, että miten, mutta tuon kummempaa en keksinyt... Ilmoituksia kyllä tuli,joten viesti meni kai perille. Se on muuten aika tärkeää, varsinkin nuo ruoat, koska tänä päivänä niitä on niin paljon. Ettei tuu vahinkoja..
Joo, tuo pitää kans muistaa laittaa tuo ruoka-aine allergia juttu, kun en tosiaan vielä tunne näitä lapsia =)
 

Yhteistyössä