Hakutulokset

  1. S

    35+ Lapsettomat

    Ilmoitan vain, että nega napsasti taas :headwall: . Olen käsitellyt jo tämän tuskan niin monesti, etten saanut enään edes kyyneltäkään tulemaan. Uskon edelleenkin, että seuraavalla kerralla onnistumme... Maaarialle pitkää pinnaa piinauksen kanssa... Täällä taustalla pitelen peukkuja sinulle...
  2. S

    35+ Lapsettomat

    Tervehdys kaikille. Uusille tervetuloa joukkoomme ja toivon ettei teidän tarvitsisi olla täällä kauan, vaan te kaikki onnistuisitte näissä hoidoissa :heart: Jäyhis ei luovuteta vielä, minullakin oli tuhnuvuotoa ja tyttöhän:heart: siitä tuli. Tiedän kyllä sen tunteen, kun piinauksen...
  3. S

    IVF/ICSI/PAS syyskuussa

    Hyppäsin tänne puolelle käymään tuolta 35+ puolelta. Oon seurannu tätäkin palstaa samalla ja täytyy sanoa, että toivottavasti me kaikki onnistutaan näissä taipaleissamme ja saisimme nyytin tuhisemaan kainaloon:heart: . Jäyhis täällä kans piinataan, mulla pp 3 ja jo nyt kuuntelen kaikkea mitä...
  4. S

    35+ Lapsettomat

    Ei ole sitten vissiin meillä miehen kanssa laskutaitoa ollenkaan :laugh: en tiedä miten kertoisin tän niin, ettette pidä meitä ihan vajaamielisinä... Mentiin tänään PAS:oon vähän haikeena ja erittäin jännittyneenä, kun kysymyksessä on sitten viimiset alkiot, joilla yritetään. Ensimmäisenä...
  5. S

    35+ Lapsettomat

    Iltaa kaikille Onnea onnea Banskulle, todella ihanaa kuulla teistä :heart: . Aina kun joku meistä täältä pinosta onnistuu, tuntuu se sitten niin hyvältä. :heart: . Saara10 kyllä se piikittely vielä sinultakin onnistuu, eikä ne muutamat tipat haittaa näin alussa vaikka tuleekin pois, pidä...
  6. S

    35+ Lapsettomat

    ON Tänään sit selviää onko huuru-ukot selviytyneet sulatuksesta... Pelkään puhelinsoittoa klinakalta, etteivät alkiot selvenneet. Toivottavasti puhelin ei soi koko päivänä. Tää on niin hirveetä odottamista. Pitää lähteä töihin ja yrittää ajatella vain positiivisesti... Saa nähdä jos se...
  7. S

    35+ Lapsettomat

    Jäyhis onnea hienosta saaliista punktiosta ja kiinnittymis-säteitä sinne masuasukille. Nyt alkoi sinulla sitten se piinailu, joten voimia ja vielä kerran onnea jatkoon :heart: Maijametelle :hug: , niin kauan kun on uskoa on myös toivoa, joten uskotaan kovasti, että syke löytyy ensi...
  8. S

    35+ Lapsettomat

    Sinivatukka: tervetuloa joukkoomme ja toivotaan sinulle onnea tuleviin koitoksiin. Jäyhis: Toivotaan, että punktiossa menee kaikki hyvin ja pääsette siihen, ah niin ihanáan piinailuun...Peukut pystyssä ja mukana jännityksessä matkassa täällä päässäkin. Oma napaa: Mulla ultra siirtyi...
  9. S

    35+ Lapsettomat

    Hei Banaani71: onpas mukava kuulla sinusta :hug: Ei mullakaan ollut mitään ihmeellisiä tuntemuksia alkuraskaudessa. On se vaan ihanaa tuo teidan raskaus.:heart: Mulla on jokaisesta PAS:sta vuoto alkanut pp10 ja nyt, kun olisi ens viikolla siirto edessä ( jos huuru-ukot selviää ja jos...
  10. S

    PAS elokuussa

    Hoitsuäippä: Voi kuinka pahoillaan olenkaan vuoksesi. :hug: Tunteesi on niin tuttua. Onneksi teillä on vielä pakkasessa mahdollisuuksia odottamassa. Nyt varmasti tuntuu siltä, ettei enään ikinä tätä enään uudestaan, mutta onneksi se tunne tasaantuu ajan myötä ja sitten taas ollaankin...
  11. S

    35+ Lapsettomat

    Jäyhis: Oletkin viikon edellä minua. Mulla ultra keskiviikkona ja silloin katotaan koska siirretään.
  12. S

    35+ Lapsettomat

    Vaahtokarkki: toivotaan parasta, että pikkuinen tarttuu kiinni lujasti. Kuulostaa vähän samalta, kuin meidänkin eka ICSI, eli paljon muniksia joista kaikki raakoja. (ei päästy siirtoonkaan, kaikki meni roskiin) SE OLI AIVAN HIRVEÄÄ... Seuraavalla kerralla madallettiin annosta ja vaihdettiin...
  13. S

    Me&I talvihaalarit?

    Olen tilannut keväällä Me&I mekkoja, shortseja ja paitoja. Toimitusaika on ihan normaali, koska keräävät ensin tilaukset kasaan ja tilaavat tuotteet kaikille kerralla. Hyvä laatuisia vaatteet ovat olleet. Ei ole mikään höpöhöpö firma. Maksat tuotteet vasta jälkikäteen ja oikeus palautukseen on...
  14. S

    35+ Lapsettomat

    Aivan mielettömän suuri :hug: ja onnea. Ihan vedet silmissä onnesta soikeana kirjoittelen, kun vihdoinkin saatiin tänne noin hienoja uutisia :heart: Mulla oli tuoresiirron plussasta menkkamaisia kipuja, rinnat aivan hirmu kipeenä, vuotoakin tuli ja siitä huolimatta terve tyttö vuonna...
  15. S

    35+ Lapsettomat

    Banaani71: Voimia viimehetken piinailuun... :hug: . Älä heitä vielä toivoa, sillä mahdollisuudet raskauteen on vielä hyvät.
  16. S

    Mitä mieltä äidistä, joka..

    Omapa on elämänsä, ehkä haluaa olla lapsien kanssa kotona.
  17. S

    35+ Lapsettomat

    Hei vaan Hilde: hauskaa grilli-iltaa. Tottahan toki limikset ultrattiin silloin, kun siirreettiin tuore alkio, mutta noissa kaikissa PAS on laitettu ihan ovulaatiotestien perusteella. Olemme julkisella hoidossa. TÄTI ON KARKOITETTU AUSTRAALIAAN, joten nyt se ei tule sinun luo. Maariaa...
  18. S

    Kodinkonemerkit paremmuus/laadukkuus järjestyksessä..

    Miele, Siemens/bosch, LG, AEG/Eectrolux/Rosenlew, Upo (liedet kotimaisia), Gram, Hoover Helkama, Candy, Ahma
  19. S

    35+ Lapsettomat

    No näimpäs tässä nyt kävi, ettei limakalvo ollut tarpeeksi paksu, (vain 4mm) joten hormonihoidolla tehdään ovulaatio seuraavaksi. Alkoi mietityttämään, että ohuen limakalvon takiako alkiot ei ole kiinnittyneet... JOKAINEN PAS on tehty luomukiertoon tikutuksen perusteella, ilman ultria. Hmmm...
  20. S

    35+ Lapsettomat

    Maariaa hienoa , että pääsitte taas hoitoihin. Vaikea uskoa, että alkaisivat perimään sinulta jälkikäteen mitään maksuja. Banaani71 olen täällä 100% hengessä mukana. Toivotaan, että kummatkin tarttuvat ja lujasti kiinni. Piinaushan sinulla on päällä, joten yhtä helvet..... se on, mutta mehän...

Yhteistyössä