Hakutulokset

1. T

pinoon kuvia lapsistasi

.....<br><br>
  2. T

Kuinka usein imuroit?

joka hemmetin hiivatin pvä
  3. T

Oho..en oo ikinä saanu mun kummilapsi noi nopsaan nukkuu

sanoin kamuille et se joka ekana nukahtaa aa jädä ensi yöks..kaikki iha hiljaa :laugh: tyttö kysy onko meil täitä..sanoin et ei...sano "aa,okei,meijä hidos on..mut ei se mitää,mä pidän niit vaa mun repus ni niin ei tuu meil"
  4. T

Rotista...

ku en nyt tiiä... Eilinen pvä oli suolesta muutenkin mut illalla kruunas se et tyttö tuli kertoo et toine rotista on pyörtynyt...todellisudes oli kuollu.Päivällä viel söi hyvin ku annoin lisää ruokaa...vettäkin oli...ei mitää ongelmia kaverin kaa...illal oli kuollu... Mietin nyt vaa...et..miten...
  5. T

Kissaihmiset,apua,kissalla synnytys käynnissä ja

\ nää olis nii hyviä kesäkissoiksi ottaa mutta turha luulla.Mä en haluis ensinnäkää luopuu yhstäkää ja nyt jäin niin jumiin tuohon joa ,löyty vaatekomerosta...mä haluisin pitää ne kaikkia :whistle: Vähä vaikeet vaa.... Voi että...ihan itku tuli ku se yks löyty viel...emo äsken lähti juomaan...
  6. T

\ ei hiiva..nyt näyttäs silt et osasin :laugh: jos eilien päivä oli suolesta,niiku oli joka asian suhteen ni tää on sit kai parempi =)
  7. T

\ 2 varmaa...kummityttö jo valitsi omansa..äitiin jo lupaili sille mut nyt on isästään kii..lupasin et ei se haukua :D saas nähä...loput sit myydään hyviin koteihin..mä oon tarkka :) koitetaas kuvaa uudestaan
  8. T

jaa..en mä sit näöjään osanu lisätä kuvaa... :headwall:
  9. T

voi ei..lapset löysi vielä yhden

6 luulin mut 7 nyt sit...
  10. T

SE KOIRAN KAUHEA KOHTELU SAI LOPUN

\ näinpä..tekee tosiaan mieli sanoo et minkäs teki...oikeesti syyttäköön itteensä vaan!!!
  11. T

Ukon puhelin soinut yöllä

no jos se nii mietityttää ni mikset oo ottanu selvää kenen numero..miset vastanu aiemmin. :whistle:
  12. T

sophie Ellis Bextor

catch you! :heart: :heart: naapuriktin varmaan täynnä sitä jo :laugh:
  13. T

Eeki Mantere kuollut

\ aa ok...nyt loppuu sit kai grandit kaupassa...tai sitten hinta nousee :whistle:
  14. T

jep...pitkästä aikaa ku tänne taas tunki ni #&%?$!* homees

\ aivan...kokoajan pitää hulluna päivittää vaik iha oikeesti olis muuta tekemistä...
  15. T

Eeki Mantere kuollut

kummityttöäni lainaten"ja kuka se sitten on?"
  16. T

jep...pitkästä aikaa ku tänne taas tunki ni #&%?$!* homees

täsä istuu...hemmetti...sinne metsään piti lähtee..jos ihan kohta..
  17. T

Huutonetti on aika pähee paikka =)

oon saanu kaks uutta kaverii sen kautta,ostajia kummatkin =) :)

Yhteistyössä