täsä istuu...hemmetti...sinne metsään piti lähtee..jos ihan kohta..
Bodomska 30.04.2007 #2 Joo sama juttu. Kaikki vähäisetkin kotiaskareet on jääny tekemättä melkein. Olen vaan seuraillu mitä näille ihmisille on tänään tapahtunut.
Joo sama juttu. Kaikki vähäisetkin kotiaskareet on jääny tekemättä melkein. Olen vaan seuraillu mitä näille ihmisille on tänään tapahtunut.
Tänäpänä Nikitön 30.04.2007 #3 \ Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:50 Bodomska kirjoitti: Joo sama juttu. Kaikki vähäisetkin kotiaskareet on jääny tekemättä melkein. Olen vaan seuraillu mitä näille ihmisille on tänään tapahtunut. Click to expand... aivan...kokoajan pitää hulluna päivittää vaik iha oikeesti olis muuta tekemistä...
\ Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 19:50 Bodomska kirjoitti: Joo sama juttu. Kaikki vähäisetkin kotiaskareet on jääny tekemättä melkein. Olen vaan seuraillu mitä näille ihmisille on tänään tapahtunut. Click to expand... aivan...kokoajan pitää hulluna päivittää vaik iha oikeesti olis muuta tekemistä...
vahingossa klikkasin 09.04.2009 #4 Tää oli vikan sivun ainoana juttuna. Halusin nostaa sen takaisin päivänvaloon.