Hakutulokset

  1. Neiti22

    mitä mieltä päivän syömisistä? 5kg pois..

    Ton vanilla rahkan tilalla vois syödä maitorahkaa+marjoja/hedelmiä. Joskus voi toki sitte ottaa tollasen vanilla rahkanki jos niin haluaa. Kunnon aamupala. Mysliä/ruisleipää/puuroa. Lounaaksi esim. joku keitto tms. Välipalaksi hedelmiä ja esim. maitorahkaa. Päivälliseksi joku lämminruoka...
  2. Neiti22

    G: missä järjestyksessä parisuhteessa seuraavat asiat?

    Seksi Yhteen muutto Kihlat Raskaaksi tulo Naimisiin meno Lapsen syntymä Oikein toimiva järjestys meillä. :)
  3. Neiti22

    Sisäkissat päässeet nyt muutaman kerran karkaamaan ulos..

    Meilä on vähän sama. Yks kissoista välillä karkailee ulos. Ja sitte ku ei pääse nii mouruaa tuola ovella.. Rasittavaa.. Oon välillä laittanu valjaisiin ja naruun tohon pihalle. Siinä viihtyy jonkun aikaa aina..
  4. Neiti22

    onko muilla kissat oppineet avamaan ovija.

    Jep. Meillä kanssa yks kissoista avaa kaikki ovet. Täytyy pitää ulko-ovi takalukossa ettei saa sitäki auki. :)
  5. Neiti22

    G Minkä ikäinen olet?

    24v. Kohta 25v. :)
  6. Neiti22

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Kuinka paljon teillä on jo masut kasvanu? Mulla ei vielä niinkää paljoo että muut paitsi mies huomais ees :P Vaikka iltasin meinaa turvottaa niin ettei nappi mee kii :D
  7. Neiti22

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Heippa. Empä ookkaa täällä käyny piiiitkää aikaa :) Viikko sitte lääkärikäynnillä näin pikkusen heiluttelemassa jalkaa masussa :) Viikon päästä oliskii sitte jo NP- ultra. Ompa aika menny oikeestaa nopeesti ku tuntuu että just äsken vasta olin 8. viikolla ja nyt on jo 11+3. Niin se aika rientää...
  8. Neiti22

    Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

    Heippa. Vieläkös tänne mahtuis yks odottaja? :) Eli laskettuaika on 7.2 ja ensimmäistä tässä odotellaan :) ~Neiti22 & Pallero 9+0~

Yhteistyössä