Hakutulokset

  1. V

    Rinnat

    hmm,tämän viikon torstaina. :) en kestä odottaa neuvolan testiin joka ois 14.päivä. oonkohan mä nyt oikeesti?kun pelottaa,jos en ookkaa vaik oireet viittaa,et oisin
  2. V

    Rinnat

    huomasin saunas käydessäni rintojeni kasvaneen huomattavasti :S :)
  3. V

    oletteko pelanneet spiritismiä?

    ei tapahtunut mitään... kun kerran kämpil kahden kämppiksen kaa tehtii
  4. V

    Rinnat

    rintoihin koskee välil ja nännit on tosi tosi herkät :/
  5. V

    Pistetääns sitten niitä meseosoitteita pinoon.. :)

    saa olla muualtakin ne jotka lisää :) seura kelpaa aina...
  6. V

    Pistetääns sitten niitä meseosoitteita pinoon.. :)

    arkipaivan_enkeli@hotmail.com Savonlinnasta
  7. V

    saunalahden asiakaspalvelusta???

    minullakin laskettu hiukan yli tuo puhelinlasku :D kukaan ei soita 420? minulla se ois ollu jotain 160? eikä 400? huh huh
  8. V

    Rinnat

    nyt sitten saa juosta koko ajan vessas... :D
  9. V

    Rinnat

    kyllä joitain selvii oireit huomaa jo nyt, vaikken testii oo pystyny tekee. just nuo menkkakivun tapaiset (vähän yli viikkoo aikasemmin) ennen ku menkat alkaa (yleensä päivää ennen menkkoi jos menkkakipui) javälil tulee öklö olo,nännit kasvaneet,väsymys
  10. V

    mies soitti ja sano..

    minun exällä meni uudet kaverit minun edelle,oli vielä meidän eka tapaaminen. Huoh. :hug:
  11. V

    Rinnat

    voiko 3+2 alkaa jo oireita tulee?lääkäri sanoi,ettei vielä voi olla...
  12. V

    MILLÄ RV TEIÄN MASUT ON ALKANU KASVAA?

    milloin alkoi turvotus?
  13. V

    Rinnat

    Minulla on nännit hieman kasvaneet niin kun ulospäin, onkohan tämä jokin oire raskaudesta?
  14. V

    Pistetäänkös tähän kavereita haluavia pino

    Savonlinnasta tää neiti
  15. V

    Raskausoireita?

    kiva,että näin paljon tullut vastauksia<3
  16. V

    Raskausoireita?

    miula varmaan 13.7. tai myöhemmäks,jännittää :/ voiko oireet hävitä miten nopeesti? vai kestääkö ne koko ajan?esim 'kuukautis' kipujen tyyliset kivut.
  17. V

    Raskausoireita?

    pitää sinnekin eksyä :P
  18. V

    Raskausoireita?

    onneks olkoo. tietäs vaa enemmän oireista :D kun lisää kerrotte niin sitä enemmän miule tulee oireita :D
  19. V

    Raskausoireita?

    raudan maku suussa joskus iltaisin ollu :S pahoinvointii ollu mutten oo oksentanu.eli loppujen lopuks muutama oire jotka viittais raskautee...miulakaa ei tee mieli makeaa..ruokaa vaikea saada alas. nännit kosketusarat :S olisko täällä sellaisia uusia kavereita joiden kanssa puhua tälläisistä...
  20. V

    Raskausoireita?

    onneks olkoo. täällä on vähän enemmän ymmärtäväisii ihmisii ku tuol vauva.fi heti ovat sätimäs,ku kyselee,et onko miten iso mahdollisuus tulla raskaaks. no miula alkais 8. päivä kuukautiset eli tekisinkö testin sitten monesko päivä?tää olis mun eka raskaus.ja toivottu sellainen vaikkei lapsen...

Yhteistyössä