Raskausoireita?

Alkuperäinen kirjoittaja varaosasydän:
minulla on vatsa ollut nyt kipeä (vähän kuin kuukautiskipuja) ja huono olo tulee välillä yhtäkkiä,mutten ole oksentanut. testin pystyn tekemään vasta ensi kuun puolella.
mulla oli kanssa alkuviikosta vatsa kipeä niinkuin kuukautiset olisivat alkaneet. maanantaina piti alkaa ja tiistaina tein testin. negaa näytti. huonoa oloakin oli ja lauantaina tein uuden testin. plussaa näytti
:D
 
Vieras
Hieman kuvottava olo aivan kuin olisi ollut krapulassa. En kuitenkaan oksentanut. Aloin heräämään yöllä pissalle. Alkoi tekemään mieli appelsiinitäysmehuja joista en ole oikein koskaan pitänyt. Sen sijaan esim. suklaa, joka on ollut suurinta herkkua ei maistunut
 
onneks olkoo. täällä on vähän enemmän ymmärtäväisii ihmisii ku tuol vauva.fi heti ovat sätimäs,ku kyselee,et onko miten iso mahdollisuus tulla raskaaks. no miula alkais 8. päivä kuukautiset eli tekisinkö testin sitten monesko päivä?tää olis mun eka raskaus.ja toivottu sellainen vaikkei lapsen isä oo maisemis
 
perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja varaosasydän:
onneks olkoo. täällä on vähän enemmän ymmärtäväisii ihmisii ku tuol vauva.fi heti ovat sätimäs,ku kyselee,et onko miten iso mahdollisuus tulla raskaaks. no miula alkais 8. päivä kuukautiset eli tekisinkö testin sitten monesko päivä?tää olis mun eka raskaus.ja toivottu sellainen vaikkei lapsen isä oo maisemis
mä tekisin sinä päivän ku pitäis alkaa jos ei ala iltaan mennessä tai sitten seuraavan päivänä kun piti alkaa että saa varmaa tietoa eikä haamuja .
 
Alkuperäinen kirjoittaja varaosasydän:
onneks olkoo. täällä on vähän enemmän ymmärtäväisii ihmisii ku tuol vauva.fi heti ovat sätimäs,ku kyselee,et onko miten iso mahdollisuus tulla raskaaks. no miula alkais 8. päivä kuukautiset eli tekisinkö testin sitten monesko päivä?tää olis mun eka raskaus.ja toivottu sellainen vaikkei lapsen isä oo maisemis
testit väittää että heti seuraavana päivänä näkyis. mulla ei näkynyt.
kyllä pitäis aika pian näkyä. (piti alkaa kuukautiset ma ja la plussasin)

 
minä
se oliki kuumeilupuolella..

http://kaksplus.fi/keskustelu/t540939

itsellä ny kuvotus, lämpöily, räkäisyys, valkovuoto runsasta, hikoiluttaa.. ym ym.. 2pv sitte plussasin :)
 
raudan maku suussa joskus iltaisin ollu :S pahoinvointii ollu mutten oo oksentanu.eli loppujen lopuks muutama oire jotka viittais raskautee...miulakaa ei tee mieli makeaa..ruokaa vaikea saada alas. nännit kosketusarat :S olisko täällä sellaisia uusia kavereita joiden kanssa puhua tälläisistä asioista,kun tämä eka 'raskaus' (jos olen) niin minulle..
 
Alkuperäinen kirjoittaja varaosasydän:
onneks olkoo. täällä on vähän enemmän ymmärtäväisii ihmisii ku tuol vauva.fi heti ovat sätimäs,ku kyselee,et onko miten iso mahdollisuus tulla raskaaks. no miula alkais 8. päivä kuukautiset eli tekisinkö testin sitten monesko päivä?tää olis mun eka raskaus.ja toivottu sellainen vaikkei lapsen isä oo maisemis
Hmm. Jos kuukautisten alkamispäivään on aikaa vielä 9 päivää ja ovulaatio tapahtuu 28 päivän kierossa n. 14. kiertopäivän tienoilla, epäilen etteivät oireesi voi johtua vielä raskaudesta. hedelmöittynyt munasolu kun kiinnittyykin vasta muutaman päivän kuluttua hedelmöityksestä.
 

Yhteistyössä