Käykö täällä enää ketään?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei. Kiva. Mä alan sitten käymään täällä.
Millainen moderointi on? Vauvalla poistavat kaiken ja jotkut hyvät ketjut ei nouse enää millään ylös vaikka niissä ei puhuta mistään sopimattomasta. Ei jaksa sitä enää.
 
Okei. Kiva. Mä alan sitten käymään täällä.
Millainen moderointi on? Vauvalla poistavat kaiken ja jotkut hyvät ketjut ei nouse enää millään ylös vaikka niissä ei puhuta mistään sopimattomasta. Ei jaksa sitä enää.
Täällä moderointi on aika sallivaa. Jos olet rohkea (eli et pelkää vierailijoiden ryöpytystä), voisit myös rekisteröityä. keskustelu on helpompaa, kun tietää kuka sanoo mitäkin.
 
vierailija
Omenaviljelijä käy kuumana.
Laita siideripannu tippumaan, ja ala harrastaa itetaidetta. Autotallisi seinat kaipaavat itämaisten naisten kuvia sisällä ja ulkoseinissä. Pidä sitten taidenäyttely, ja linkitä kuvat tilaisuudesta tälle palstalle.
 
vierailija
Okei. Kiva. Mä alan sitten käymään täällä.
Millainen moderointi on? Vauvalla poistavat kaiken ja jotkut hyvät ketjut ei nouse enää millään ylös vaikka niissä ei puhuta mistään sopimattomasta. Ei jaksa sitä enää.
Ensin sulle hoetaan, et rekkaudu ja sit rekkautuneet käy kimppuun kuin sika limppuun, jos et oo sovinistinen konservatiivipersu.
 
vierailija
vierailija
Niin ja siksi tänne ei huvita enää paljoa tehdä aloituksiakaan, kun heti joku laittaa "läskiksi".
Katsokaa tämän päivän Yle aamu. MLL:n asiantuntija ja Jälkidigi keskustelevat samasta aiheesta. Some on nykyään kaatopaikka, joka aiheuttaa suurimman osan suomalaisten ahdistuksesta ja mt-ongelmista. Tulevaisuudessa tilanne vain pahenee. Kirjoitatpa tällä palstalla kuin pyhimys, hörhöt, ateistit, seksiaddiktit ym. sekopäät ovat kimpussasi. Ei fiksut enää tuhlaa aikaansa neulan etsimiseen heinäsuovasta.
 
vierailija
Se on totta. Jos sovitaan, että ollaan kaikki persuja, niin sitten sitä ei tarvitse erikseen mainita ja voidaan vaan keskustella?
Kiva kuitenkin, että tämäkin on vielä olemassa. Ennen täällä oli hyviä keskusteluja.
Olen lukenut näitä ”silloin ennen” ketjuja, ja eivät ne mitenkään huipputasoa ole.
Samanlaista kiusaamista ja häiriköintiä silloinkin on ollut.
Nykyään radiossa on tasokkaita podcasteja, ja Ylen sivulla löytyy kolumneja. Turha kuluttaa aikaansa ketjuihin, kun valmista luettavaa, kuunneltavaa ja katsottavaa on tarjolla valtavasti. Pitää vain osata karsia joutava ja keskittyä siihen mikä on hyväksi ja tarpeen.
Kaikista tärkeintä on pysyä poissa tyhmistä ketjuista ja nettisivuilta.
 
vierailija
Olen lukenut näitä ”silloin ennen” ketjuja, ja eivät ne mitenkään huipputasoa ole.
Samanlaista kiusaamista ja häiriköintiä silloinkin on ollut.
Nykyään radiossa on tasokkaita podcasteja, ja Ylen sivulla löytyy kolumneja. Turha kuluttaa aikaansa ketjuihin, kun valmista luettavaa, kuunneltavaa ja katsottavaa on tarjolla valtavasti. Pitää vain osata karsia joutava ja keskittyä siihen mikä on hyväksi ja tarpeen.
Kaikista tärkeintä on pysyä poissa tyhmistä ketjuista ja nettisivuilta.
Mulla ainakin on Yle boikotissa. Enkä tykkää mistään bodcasteista. Luen mieluummin satunnaisten ihmisten ajatuksia. Tai kirjoja sitten.
Tämä oli ennen siistimpi palsta kuin vauva. Asiallisempaa kirjoittelua oli enemmän.
 
vierailija
Mulla ainakin on Yle boikotissa. Enkä tykkää mistään bodcasteista. Luen mieluummin satunnaisten ihmisten ajatuksia. Tai kirjoja sitten.
Tämä oli ennen siistimpi palsta kuin vauva. Asiallisempaa kirjoittelua oli enemmän.
Hauska ilmaus ”satunnainen”. Se olisi hyvä nikki tai kirjan nimi.
Palataan asiaan. Tämä laite on nälkäinen ja kaipaa virtaa. Voimia myös Sofia Virralle. Hän on kuin minä nuorena. Suorapuheinen ja energinen.
 

Yhteistyössä