Hakutulokset

1. D

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Kuinkahan paljon yksinäisten naisten raskaudet hedelmöityshoitojen kautta on lisääntynyt? Olen varmaan jo 6 vuotta miettinyt tätä vaihtoehtoa. Kuitenkin työttömänä on saanut vain haaveilla hoidoista, jotka pahimmassa tapauksessa verottavat kukkaroa tuhansilla euroilla. Nyt on kuitenkin vihdoin...
  2. D

eri isä, eri kohtelu

sen verran isoilla ihmisillä pitäis olla sydäntä, ettei aseta veljiä eri asemaan, kun isompi saa hirveesti ja pienempi ei juuri mitään. tarviiko ulkomaille lasta viedä joka vuosi? tarviiko aina ostaa tosi kalliita leluja. vähän sydäntä peliin aikuisille ihmisille ja miettii mikä se tilanne on...
  3. D

Lasten tahallinen säikäyttäminen

Kuinka moni täällä on pelannu scary maze tai vastaavia pelejä? Siinähän siis tiiviisti seurataan kuvaruutua ja vähän ennen pelin loppua ruutuun pompahtaa jokin "hirviön" kuva ja kuuluu kauheaa kiljuntaa. Tarkoitus on tietysti pelästyttää pelaaja perinpohjin. http://www.wimp.com/maze/ Onko...
  4. D

Miksi silitätte vaatteet?

että vaatteet silitetään. meidän 5-henkisen perheen vaatteita aloitin silittämään noin 12-vuotiaana isän kauluspaitoja myöden. toki äitikin niitä silitti ja pääasiassa pesi, mutta mulle toi silittäminen oli yksi kotityö. silitin jopa yöpaidat, koska äiti niin halusi. nykyään en silitä vaatteita...
  5. D

voidaanko suomessa laittaa pakkohoitoon... (taas samaa avautumista sorry)

itse olin muutamia vuosia sitten siinä pisteessä, että laitoshoitoa suositeltiin. mua ei pakotettu tai mitään, mutta suositeltiin, koska kaikki läheiset ympärillä ja hoitavat lääkärit olivat huolissaan mun itsetuhoisuudesta. se ensimmäinen askel laitoshoitoon on vaikea ja monasti hyvin...
  6. D

identiteetti kriiseistä.

kuka olen? kuka haluaisin olla. miksi miesten kanssa en halua olla nainen, vaan yks jätkistä? en tunne oloa lesboksi, enkä heteroksi. jokin mättää koko ajan. fyysisesti olen nainen, haluan lapsia ja olla äiti. mutta en halua olla vaimo! välillä tuntuu, että en ole yhtään mitään...
  7. D

Perhanan tupakkalaki *manailee*

ei myydä mitään tupakkatuotteita, sytkäreitä, tulitikkuja, tms. alle 18-vuotiaille. äireen pitää vaan ihan itte mennä hakemaan. sorry...
  8. D

Tänään kävi yks nuorimies esittelemässä mulle imuria :D

äitee osti pölynimurikauppiaalta yli 2000 euron imurin ja makseni sitä sitten joissain erissä. tosi hyvä laite ja tamppaa matotkin, niin ei oo tarvinnu sitten tampata ulkona, sen kun vie pari kertaa vuodessa tuulettumaan. pitää kyllä tosi kovan äänen ko. imuri, mutta on tosi tehokas ja...
  9. D

Kuinka opetitte lapsenne kuivaksi?

olinpa jokunen vuosi sitten au pairina hollannissa hoitamassa 3 tyttöä (oikeastaan kahta, kun vanhin oli jo 10 vuotias). neljä vuotiaalla oli öisin vaipat ja kuusi vuotias oli puoli vuotta aikaisemmin lopettanut yövaippojen käytön. kuuden jälkeen illalla lapset eivät saaneet juoda mitään...
  10. D

lemmikin saanti

Mulla on ollut niin kääpiöhamsuja kuin syyrialaisia (niitä isompia) hamstereita jo parisen vuotta. Nyt tosin enää yks syyrialainen tuossa vipeltää, kun niiden hoito on välillä aika raskasta (varsinkin, kun on kaksi koiraakin :) ) Hamstereita ja muita pienikokoisia jyrsijöitä en todellakaan...
  11. D

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Heips! Täältä löytyy yksi uusi kuumeilija lisää, joka yksin haluaa alkaa tähän lapsenteko puuhaan. Ikää on kohta plakkarissa 29 vuotta ja parisuhdetta ei ota löytyäkseen. Olen aika sekalaisesti aikuiselämää elänyt niin, että eka opiskellut ja sitten opiskelujen loppuvaiheessa sairastunut...

Yhteistyössä