Tänään kävi yks nuorimies esittelemässä mulle imuria :D

En meinannut yhtään tajuta että millä asialla tulee sisään.. kysyy mikä imuri mulla on ja halusi nähdä sen.
sitten alkoi näyttämään sellaista LUX 1R imuria, tehokas ja kätevähän se oli ja puhdistaa huoneilman jne jne. mutta hinta oli 1890euroa! :eek: kuukausierissä pystyisi maksamaan (korko 11%). ensin sanoi että Xsummalla voit lyhentää, pari kertaa vielä alensi summaa.
ei tajunnut kun sanoin etten voi ilman keskustelematta mieheni kanssa päättää noin isosta hankinnasta.
Jankutti vaan et mä olen ansainnut sen imurin ja että laitettas nyt vaan paperit kuntoon :eek:

Olisit pyytänyt häntä imuroimaan kotonanne kunnolla vakuuttuaksesi imurin tehosta? Tai ei ehkä sittenkään, tuo olisi ollut aika ilkeää...
Minulle soitti tänään mies myydäkseen minulle alusvaatteita.

Miä
Kahen tonnin imuri :eek: :eek: :LOL: Sen pitäs olla sit niin hyvä et tässäkin kerrostalossa tulis imastua kaikki kämpät kerralla :xmas: Mä olisin varmaan hinnan kuullessani nauranut sen miesraukan ovesta ulos :D

mä oisin sanonut että otan sen jos sä maksat sen :LOL: :LOL: .

Meillä kävi kanssa imurin myyjä mutta ei uskaltanut tulla sisään kun 2 koiraa oli vastassa .Ja sanoin että en tarvi imuria ei perhana meinannnut uskoa |O |O .Sanoin että päästän kohta koirat ulos niin johan tuli miehelle kiire eteenpäin. :LOL: :LOL:

äitee osti pölynimurikauppiaalta yli 2000 euron imurin ja makseni sitä sitten joissain erissä. tosi hyvä laite ja tamppaa matotkin, niin ei oo tarvinnu sitten tampata ulkona, sen kun vie pari kertaa vuodessa tuulettumaan.
pitää kyllä tosi kovan äänen ko. imuri, mutta on tosi tehokas ja älyttömän puhdasta jälkeä tulee. sillä pystyy myös pesemään matot ja kaikkien eri suuttimien avulla sillä pystyy esim. peseen saunan lauteet, ruiskumaalaamaan jne. onhan se kova hinta, mutta jo pelkästää imuteholtaan päihittää tavalliset imurit 6-0.
kauppias myös on oston jälkeen tullut opettamaan imurin erikoisempia ominaisuuksia ja soittamallakin voi vielä kysellä, jos ei jotain ymmärtänyt. toki siinä oli oma ohjekirjakin (mun mielestä tosi selkee) mukana.

:LOL: Meillä kävi samaisen imurin myyjätyttönen viime kesänä. Juuri samalla tavalla tuli, kyseli eka ovella miten usein siivotaan, mitä koneita löytyy ym... Päästin hänet sisälle ja imuiroi sitten yhteensä kaksi eteisen mattoa sekä puolet olkkarin keskusmatosta :D Kiitosta vaan, mut en tilaa :whistle: Myös "alensi" hintoja...

Sikamaisen hyvin veti matoista pölyjä, hällä oli siis imurissa pussi jonka näytti tyhjäksi ennen laittoa.. Lähtihän sitä, mut eipä tullut kauppoja, törkeen hintainen :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja dumboliini79:
äitee osti pölynimurikauppiaalta yli 2000 euron imurin ja makseni sitä sitten joissain erissä. tosi hyvä laite ja tamppaa matotkin, niin ei oo tarvinnu sitten tampata ulkona, sen kun vie pari kertaa vuodessa tuulettumaan.
pitää kyllä tosi kovan äänen ko. imuri, mutta on tosi tehokas ja älyttömän puhdasta jälkeä tulee. sillä pystyy myös pesemään matot ja kaikkien eri suuttimien avulla sillä pystyy esim. peseen saunan lauteet, ruiskumaalaamaan jne. onhan se kova hinta, mutta jo pelkästää imuteholtaan päihittää tavalliset imurit 6-0.
kauppias myös on oston jälkeen tullut opettamaan imurin erikoisempia ominaisuuksia ja soittamallakin voi vielä kysellä, jos ei jotain ymmärtänyt. toki siinä oli oma ohjekirjakin (mun mielestä tosi selkee) mukana.
sama imuri kyseessä. tosi tehokas se on, kun imee pölyt sun muut matoilta ja muilta materiaaleilta syvältä ei vain pinnasta kuten tavalliset imurit. mut toi hinta on kyllä ihan tajuton :eek:

mä oon sitä mieltä että noi tehoimurit taitaa vetää esim.matoista lankoja mitä ei tarvis ja samoin kun niillä kuulemma voi imuroida myös patjat,tyynyt yms. et pakkohan niiden on vetää niitä tarpeellisiakin kuituja niistä.Varmaan aika kuluttava vehje.

Vepasto
Mulle soitti joku mies, joka ehdotti et joku tulee meille esittelemään jotain monitoimikonetta (=imuria ). Olis pessyt matot ja sängyn patjan. Sanoin, et meillä on kiirettä. Kun menin sen jälkeen netistä lukemaan juttuja tästä "imurista", niin oli hyvä etten sitä meille päästänyt, se olis maksanut 3900 ?. :snotty:

TheUnforgiven
:LOL: :LOL: meillä kävi aikoinaan kanssa..tunki väkisin sisään (ex oli sillon töissä) esitteli ja imuroi ja laittoi mut imuroimaa ja näytti kuinka hyvä yms yms..että saisin osarilla pienellä kk erällä..kuka vittu maksaa imuria monta vuotta.. :headwall: no sanoin että mietin..no mies tuli töistä ja ukko alkoi sille sitten selittämään että emännälles tässä imuria esittelin ja alkoi sen 2h kestävän esittelyn uudestaan että mieskin näkisi..mies sanoi etttä ei osteta no sitten kauppias suurin piirtein alko vauhkoamaan että emäntä oli kyllä jo luvannut että ostetaan..ja mä sanoin että mietitään..yritti keplotella vielä ja lipevästi pyysi esxääni röökille ja samalla kauputteli..kyllä oli tuohtunut kun 3h istui meillä eikä saanut ees imuria kaupaksi..ton jälkeen en vahingossakaan ole avannut ovea jos en tiedä kuka tulee

masi78
mun äiteellä on just toi imuri se on ollu sillä pari vuotta ja on kyllä ihan paska imuri koko lux,juste toissapäivänä haki 200euron siemensin imurin ja tykkää siitä paljon enemmän!

rippe
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Kahen tonnin imuri :eek: :eek: :LOL: Sen pitäs olla sit niin hyvä et tässäkin kerrostalossa tulis imastua kaikki kämpät kerralla :xmas: Mä olisin varmaan hinnan kuullessani nauranut sen miesraukan ovesta ulos :D
Mulla on Lux:in imuri toiminut 15-vuotta kiitettävästi. tiedän sukulaisista useampia jotka ovat tuona aikana ostaneet useamman mölylootan halvalla, mutta kalliimmaksi on tullut ja ovat saaneet imuroida vielä huonolla laitteella!

"vieras ap"
Meilläkin kävi nyt eka kerran imurikauppias. Änkes väkisin sisään ja alkoi kysellä imureista, kuka siivoo ja onko isäntä kotona. Hiukkasen oli pelottava! Ei sillä kyllä mitään imuria ollut... Katteli meidän Dysonia ja kyseli, että jos tuo rikki menee, niin sitten hankkia uusi tilalle.

Outoa! Onneksi lähti.

Enää en taidakaan ovea aukaista ihan joka kerta! En tommoisia kauppiaita halua sisälle tollostelemaan. Ois nyt edes lupaa kysynyt, mutta ei. Väkisin tuli lupia kyselemättä!

vacuum
Kansaneläkkeen perusosalla elävälle äidilleni pakkomyytiin tuollainen Lux kun ei osannut kieltäytyä. Ei hän edes pienessä kerrostalokämpässään mahdu käyttämään sitä lotjaketta eikä se mahdu siivouskaappiinkaan. Kerran on sitä käyttänyt. Samalla rahalla hän olisi voinut matkustaa ulkomaille tai ostaa auton. :(

Katsomisen arvoinen dokkari imurikauppiaista: http://www.youtube.com/watch?v=SKFF82LxB_8

http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/534416-ala-osta-kirby-imuria-hinta-3800-a.html
Aika veijareita nuo imurikauppiaat. Toiseksi viimeisellä sivulla on joku ex imurikauppias kertomassa kepulikonsteistaan.

Hölmistynyt
Hei

Nyt ovat ottaneet taas rinkihuijausmyynnin käyttöönsä. Soittavat ja kertovat haluavansa tulla esittelemään uutta siivousmenetelmää ja sinulta se ei vaadi muuta kuin katsella kuinka he puhdistavat maton, kaakelit ym. Kertovat jonkun tuttavasti nimen (jota on jo huijatta mutta on unohtanut sinulle kertoa) jolle siivous jo tehty ja kuinka tyytyväinen tuttavasi oli ja sopivat ajan koska sopii tulla kotikäynnille. No lopultahan se sitten paljastuukin, että eivät he mitään siivousfirmaa tai siivousmenetelmää esittele vaan paikalle tuleekin imurikauppias jolla ei ole aikeitakaan siivota mitään vaan ainostaan ja vain myydä se imuri joka maksaa n.3000 euroa.
Kuka osaa antaa vinkin millä näistä huijareista pääsisi eroon?????

Yhteistyössä