Hakutulokset

1. M

*Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

Mutzillalle osanottoni :hug: Savaran uutiset oli melkoisen hurjat, ja hurjat ovat myös onnittelut. :) En ole lukenut päiväkausiin kirjoituksia ajatuksen kanssa, joten kysyisin uteliaisuudesta onko raskaus alkanut luomusti? Parin viikon kuluttua on serkkutytön rippijuhlat. Lapsena...
  2. M

*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

Mimille :flower: :flower: Pikkutoive :hug: Johan oli kommentti! Baby Butterfly Minulla samanlainen kokemus. Esikoisen synnytys käynnistettiin viikolla 42+0. Lapsen sydänäänet romahtivat palautumatta enää ennalleen ja syöksyin pää edellä sairaalan käytävää pitkin hätäsektioon. Lapsi oli...
  3. M

Sanmarille virtuaalihalaukset täältäkin! :hug: Aivan ihanat kesäkelit olleet jo muutaman päivän ajan! Nyt viikonloppuna niistä olen pystynyt jo nauttimaankin, kun loppuviikon pahoinvointi helpotti. Olo oli ihan kauhea keskiviikosta perjantai-iltaan. :$ Kertaakaan ei tarvinnut...
  4. M

Hyvää perjantai-iltaa! Ihanaa, että tuli viikonloppu. Olen ollut viikolla töiden jälkeen niin väsynyt, että kämppä on kaaoksen vallassa... No, saattaa se olla sitä vielä viikonlopun jälkeenkin. :ashamed: Väsymyksen lisäksi oireena on edelleen valtava turvotus, johon liittyy ummetusta...
  5. M

Tuittu- Olen laskenut lasketun ajan monilla nettilaskureilla, käyttäen kiertoaikana 28 päivää. En ole ihan varma kierron pituudesta, mutta tuota luokkaa se on ollut. Viimeiset kuukautiset olivat (ehkä) 30.3. En pidä kuukautisista kirjaa, joten tuokin on vähän arpapeliä. Mun la saattaapi siis...
  6. M

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä Miisuliisalle! Valitusta: Oireet on minulla pysyneet muuten samoina, mutta turvotus valittettavasti pahentunut. Mun maha on nyt parina iltana ollut kuin rantapallo tai kuin olisin puolivälissä raskautta. Ei ole järin viehättävä olo. |O Paljonkohan...
  7. M

Moi! Varovaisin ajatuksin tulen ketjuun mukaan. Helmikuussa sain keskenmenon viikoilla 6+ jotain, mikä tekee olosta aika epäluuloisen. Suunnittelin soittavani neuvolaan vasta parin viikon kuluttua jos suinkin maltan, sillä haluaisin odottaa ainakin tuon edellisen raskauden keskenmenoviikolle...
  8. M

Palstaprojekti Voittaja MARANOOKA

Maranooka
  9. M

koskahan ihmeessä tuol farmilla

Minäkin tarvitsisin lisää naapureita Farmvilleen! Saa laittaa yv:tä!
  10. M

Minkä kokoinen haalari ensi talveksi?

Kiitos vastauksista, lisääkin saa toki tulla! Eli 98cm kannalle kallistutaan. Uskottava on, vaikka nyt 98cm vaatteet näyttääkin NIIN suurilta. Jotenkin sitä on niin vaikea kuvitella, että tuo äitin "vauva" (no ok, taapero =) ) käyttää ensi talvena jo 98cm vaatteita. Täytyy vielä jossain...
  11. M

Minkä kokoinen haalari ensi talveksi?

Ajattelin ostaa lapselle talvihaalarin ensi talveksi jos mieleinen sattuu alennusmyynneistä löytymään. Poika käyttää tänä talvena Lennen 86cm haalaria, joka on vähän reilu. Muissa vaatteissa ollaan juuri siirtymässä 86cm vaatteisiin. Pituuskasvun kuitenkin pitäisi olla jo hitaampaa, joten...
  12. M

mistä löytäisin millon on Peetun nimipäivä?

http://www.etunimet.net/nimipaiva.html#p
  13. M

Allergia/ihotautilääkäri Keski-Suomesta

Hei. Onko kukaan käyttänyt lastaan allergia/ihotautilääkärillä Jyväskylässä/Keski-Suomen alueella? Vai pitääkö lähteä Tampereelle? Onkohan sillä merkittävää eroa onko lääkäri erikoistunut lasten hoitamiseen? Meidän 8kk ikäisellä vauvalla on paha atooppinen iho, syitä siihen ei ole löytynyt...
  14. M

EVERFLO rattaat, peg perego "kopiot" kokemuksia myös graco mosaic ja muut sateenvarjorattaat

Meille hankittiin noin kuukausi sitten Herqules Rally-merkkiset matkarattaat. Ensin oli tarkoitus ostaa Graco Mosaicit, mutta Herqulekset vaikuttivat paremmilta työntää (ihan vaan liikkeessä kokeilin, joten varmuutta ei minulla asiasta ole). Mosaiceissa on tuplapyörät edessä (eli siis yhteensä...
  15. M

Kokemuksia Herqules Rally/Graco Mosaic?

Graco Quattro menee yli meidän budjetista, vaikuttavat kyllä tosi hyviltä. 200? on meillä maksimi. Lisäksi haluaisin niiden olevan kevyet ja sateenvarjomallia. Kiitos mielipiteistä, lisääkin saa tulla!
  16. M

Kokemuksia Herqules Rally/Graco Mosaic?

Moi! Onko kenelläkään kokemusta Herqules Rally-merkkisistä rattaista? Ovatko olleet hintansa väärti ja onko ollut vikoja tai ongelmia? Ihan käytännön kokemuksia haluaisin kuulla! Puolivuotiaalle haluaisin hyvät matkarattaat yhdistelmien rinnalle, tarkoitus käyttää niitä mahdollisilla...
  17. M

lokakuussa 2007 syntyneet

Poika syntyi 10.10.2007 klo 14.21 rv 42+0
  18. M

Maidoton,munaton ja soijaton imetysdieetti

Meidän 4kk ikäisellä pojalla on hirveät ihottumat pääosin kasvoilla, kaulassa ja rintakehässä. Eilen minua kehotettiin kokeilemaan maidotonta ja munatonta ruokavaliota, soijasta ei puhuttu mitään... Tässä nyt rupesin miettimään, että pitäisikö se soijakin sitten jättää pois?! Olen kasvissyöjä...
  19. M

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Erityisesti ihastuin Hilma Illusiaan ja Myry Ninni Ameliaan :) Kiva että tulee uusiakin nimiä! Mistä keksitte tuon Myryn? Meillä on Viljami Matti Matti on isän toinen nimi ja molempien pappojen etunimi.
  20. M

Oletteko käyneet vauvauinnissa?

Olen suunnitellut vauvauintiin lähteväni. Miten vauvan kanssa pärjää suihkuttelut ennen ja jälkeen allastuokion? Ja kuinka siitä vauvasta saa varman otteen altaassa...?

Yhteistyössä