Hakutulokset

1. M

Vuonna 2007 syntyneet vauvat

10.10 klo 14.22 Keski-Suomen Keskussairaala Rv 42+0 3280g 51cm Poika
  2. M

SYYSMASSUT '07 lokakuussa

Varoitus, sisältää holtitonta vuodatusta: 10.10. Lähdin rv 42+0 äitipolille käynnistykseen. Yhden maissa sain Cytotecin kohdunsuuta kypsyttämään. Mieheni lähti käymään syömässä tarkoituksenaan palata tunnin kuluttua takaisin, jolloin saisin nousta sängystä. Vähän ennen tunnin umpeutumista...
  3. M

Ja ONNEA vauvautuneille :flower: sekä malttia muille "ikuisille odottajille" ;)
  4. M

Kotona edelleen! Suurin stressaaminen on väistymässä, ei se taida syntyä vapaaehtoisesti :( Jos viikonloppuna ei siis synny, maanantaiaamuna on meno äitipolille tarkistukseen ja kokoarvioon. Huoh... Martta B ja Ensio41+2
  5. M

Nökön tilanne kuulostaa lupaavalta :flower: Aamupäivällä kävin neuvolassa. Täti kokeili kohdunsuuta, se on sormelle auki. Lohdutteli minua, että vauva voi syntyä milloin vain. Pyöritteli kohdunsuuta jos vaikka sitä ärsyttämällä synnytys alkaisi. Koko päivän alavatsa onkin ollut ärtynyt ja...
  6. M

Tsemppiä venlaelle! =) Minulla ei ole mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä :headwall: Martta B ja Ensio40+6
  7. M

Kotona edelleen. Illalla oli vähän toiveikas olo, mutta niin sitä vaan taas herättiin aamulla omassa sängyssä.. Noh, jospa sitä vaikka alkais pestä pyykkiä... Huomenna neuvola. Terkkari lupasi viime viikolla että varaa minulle lääkäriajan jos tuohon huomiseen käyntiin mennessä ei synnytys ole...
  8. M

Iltaa. Martta B edelleenkin kiukkuisena tuskailee mahansa kanssa. Olen ihan kamalan pahalla tuulella ollut koko päivän. Ihmisten kanssa jutellessa saa koko ajan purra huultaan, ettei tule lauottua totuuksia :ashamed: Heitin pari tuntia sitten rivakan puolen tunnin lenkin. Sen jälkeen on...
  9. M

SYYSMASSUT '07 syyskuussa

Tulevat mummut soittaa tai lähettää tekstaria kerran päivässä. Jos ei huomaa vastata, parin tunnin päästä tulee hengästynyt puhelu: "Oletko synnyttämässä? Olin jo IHAN VARMA, että olet.." Muitakin kyselyitä tulee päivittäin, onneksi kyselijät sentään vaihtuvat...
  10. M

Ei ole täälläkään mitään tapahtunut! Olen ulkoillut, ravannut portaissa, juossut ympyrää olohuoneessa.. Yläpää on ainakin pehmiämään päin :D Odottavan aika on pitkä! Martta B ja Ensio 40+3
  11. M

Laskettu aika oli eilen. Turhauttaa ja kiukuttaa kaikki mahdollinen! Täällä kotosalla yksin puhisen ja kitisen. Koko raskauden ajan olen "tähdännyt" laskettuun päivään (juu, tiedän että se on keskiarvo..) ja nyt se on mennyt. Puuh |O Hölmöä sinänsä tässä kiukutella. Kuten joku sanoikin...
  12. M

SYYSMASSUT '07 elokuussa

Yksi taustakuorolainen ilmoittelee taas itsestään :) Jännittävä huomata, että syyskuulaiset pikkuhiljaa alkaa poksahdella! Itsellä aikaa laskettuun aikaan vielä kuukausi. Toisaalta vauvan saaminen jännittää niin kovasti, että toivoisin synnytykseen olevan vielä aikaa. Toisaalta taas en...
  13. M

???SYYSMASSUT 2007??? TOUKOKUU

Täältä taustalta ajattelin minäkin kuulumisia vähän kirjoitella.. Pari päivää sitten käytiin 4D-ultrassa. Oli onnistunut reissu! Lääkäri ultrasi melkein puoli tuntia ja selosti tarkasti, mitä milloinkin kuvassa näkyi. Tuli tosi hyvä ja luottavainen olo raskauden suhteen. Olin ihan varma että...
  14. M

Juliukselle toinen nimi. APUA

Julius Aleksanteri
  15. M

venlalle toinen nimi

Minullekin tuli ihan ekaksi Venla Amanda mieleen! Muita ideoita: Venla Sofia Venla Serafia Venla Susanna Venla Eveliina Venla Viliina Venla Enniina
  16. M

R-kirjaimella alkavia pojan nimiä??

Rasmus, Reko, Rene, Renni, Ruuben, Robin, Roope, Roni, Rami, Riku, Rainer, Riiko, Runo
  17. M

raskausoireketju(mahd.)

\ No, en ollut :( Menkat alkoi parin päivän kuluttua tästä viestistä. Mutta nyt aloitetaan taas puhtaalta pöydältä :)
  18. M

raskausoireketju(mahd.)

Kierto yleensä 28-31 päivää, nyt menossa kp36. -kuukautiskipuja(ko?) noin viisi päivää, pääosin lieviä mutta välillä äkillisiä vihlaisuja -olen ollut erittäin herkkä ja kiukkuinen :ashamed: yli viikon (stressiä?) -rinnat olleet arat pari viikkoa -alavatsa tuntuu pinkeältä -olen erittäin...
  19. M

Mistä saatte siivousinspiraation?

Vaihda verhot tai huonekalujen järjestystä! Lähde huonekaluliikkeeseen tai kangaskauppaan vaikka pelkästään haaveilemaan ja suunnittelemaan, mitä nykyisillä kalusteilla ja tekstiileillä voisi saada aikaan. Minua auttaa tämä siivousinspiraation luomisessa =)
  20. M

Amk ja lasten teko..

AMK:ssa opiskelen minäkin, opinnot noin puolivälissä. Vauvakuume ollut välillä vahvempana ja välillä lievempänä varmaan 17-vuotiaasta. Suhdetta takana 5,5 vuotta ja ikää 23. Vuoden verran ollut sellainen vahva tunne, että vauva olisi ihana ja luonnollinen juttu tässä välissä. Luultavasti...

Yhteistyössä