vilijonkka: sinulla on 4 lasta joo ja sinun lapsesi on kaikki ollut pari vuotiaina kokoa 92, okei, mutta kaikilla muilla ei ole saman kokoisia lapsia kuin jotkin käyrät näyttää, en koskaan osta lapsilleni vaatteita sen mukaan, että kaupan mitoitus "ohjeessa" on että 92 on n. 2 vuotiaalle ja 98 n. 3 vuotiaalle jne. Minun[/i] esikoisellani oli reilu 2 vuotiaana 98 toppapuku, joka oli hyvän kokoinen, ei tarvinnut ostaa uutta kesken talven, tällä minun nuorimmaisellani, joka täyttää huhtikuussa 2 on nyt 92 kokoinen puku ja se alkaa olla vähän liiankin sopiva, eli justiin taitaa sen pari kuukautta mennä, ensi talvelle on puku kokoa 104. Alkuperäiselle suosittelen edelleen kokoa 98 (paisti jos ostaa reimatecin) Mutta eiköhän hänkin osaa itse kuitenkin sitten loppu peleissä sen ratkaisun tehdä, tuskin ostaa esim 130cm pukua jos täällä moni alkaisi sitä suosittelemaan.. Taitaa olla että täältä kysytään suuntaa siihen mitä muilla on. Ja on kai hyvä antaa esimerkki mitä kokoa kenenkin oma lapsi on pitänyt siinä isässä jne. Sinun lapsesi on pitänyt kokoa 92, ok!