Hakutulokset

  1. V

    Hei nyt apuja, te joilla on kokemusta??

    Minkä ikäisten pyykkien pitäis osata mennä jo itse kaappiin?? Kun en ole varma, että odotanko noilta nyt liikoja, vai onko koulutuksessa mennyt jotain pieleen. :xmas:
  2. V

    Liikuntaharrastus erittäin epäliikunnalliselle 11-vuotiaalle pojalle?

    Heittäkääs ideoita, notta minkä liikuntaharrastuksen pariin mä saisin houkuteltua (=lempeästi pakotettua) tuon 11-vuotiaan? Sälli on siis pelkkää luuta ja nahkaa, erittäin hoikka, mutta että myös motoriikaltaan hyvin kömpelö. Tykkää pelata shakkia ja lukea tietokirjoja, mutta liikunnallisesti...
  3. V

    Joku nettiguru - auta mua! "Et ole vahvistanut verkkotunnuksen omistajuutta Googlella."

    Eli mulla on google sitesilla nettisivu, ja lunastin juuri domainin viestintävirastolta, eli että saan sen www. sivu. fi -muotoiseksi. Nyt se ei kuitenkaan päästä mua parittaan näitä keskenänsä. Eli aina tuloo vaan toi ilimotus "Et ole vahvistanut verkkotunnuksen omistajuutta Googlella."...
  4. V

    Helsingin liityntäparkit?

    Osaisko joku neuvoa, että kuinka toimii nuo HSLn liityntäparkit? Eli pitääkö mulla olla joku, millä todistan, että käytän sitä liityntäparkkina? Eli lippu etukäteen ostettuna? Kun tarkotus ois jättää auto liityntäparkkiin ja siitä jatkaa julkisilla, mutta lippua ei oo vielä ostettuna, vaan...
  5. V

    Korkeasaari ja vesisade?

    Jos sattuu olemaan tällainen.. vesisateinen päivä. Ja lämmintä tyyliin 15 astetta. Niin kannattaako silloin mennä Korkeasaareen ollenkaan? Jos vaikka sateen- ja tuulenkestävät varusteet olisikin.
  6. V

    Saako ärsyyntyä, jos palkka ei tule ajallaan?

    Ei ole omasta palkasta kyse, mutta koska meillä on yhteiset rahat, niin vaikuttaa kyllä elämääni aivan yhtä lailla. Eli puoliso ollut samassa työpaikassa nyt vähä reilu vuoden (jooo, vasta silloin vuosi sitten aukesi koko pulju), ja palkka on kyllä aina oikean suuruinen... mutta että saako...
  7. V

    Ingmanin kotipehmis

    Tein sitten äsken ensimmäistä kertaa tuota kaupassa myytävää kotipehmistä. Ja oli muuten viimeinen kerta samalla. Miten voi olla niin kertakaikkisen kaikki keturallaan tuossa aineessa? Suutuntuma, maku, rakenne, kaikki! Hmph. Se o lähettävä kauppaan ostaan jäätelöö. Siis oikeeta...
  8. V

    Sirkus Finlandia

    Olen uhonnut lapsukaisille, että tasan en liki kolomeekymppiä laita sirkuslippuihin. Kävi sitten niin ihanasti, että vuokranantajamme Sato tarjosi ilmaisliput, kun osasi oikeaan aikaan olla nettilomakkeen täyttämässä, joten nyt sitten menemme moista lystiä ihmettelemään tuossa muutaman tunnin...
  9. V

    Elämäni eläimet -kuvaketju

    No niin. Koska ulkona sataa vettä enkä jaksa kirjoittaa esseetä, ja haluan esitellä teille kauniit kissani, niin laitetaas kuvaketju pystyyn. Tästäpä sulle Stella Ja tässä Klaudia Mitä eläimii sulta löytyy?
  10. V

    Jäätelökoneeni kaivoin naftaliinista ensimmäistä kertaa vuoteen

    No niin. Tuli taas into alakaa tehhä jäätelöö. Jaa tähän paras resettis niin apinoin sua ni ei tartte kaikkee munkaa muistella kantapiän kautta.
  11. V

    Mualaiset reissoo Helsinkii - aattakee suunnittelussa!

    Oomma aikeissa matkata piäkaapunkiseuvulle kesäloman kunniaks. Ohjelmassa on Heurekaa, Linnanmäkeä, Sea Lifea, Korkeasaarta ja Suomenlinnaa. Oliskos jollakulla visioo, että riittääkö Korkeasaarelle ja Suomenlinnalle yksi päivä yhteensä? Että apaut puoli päivää varais kummallekin? Toinen...
  12. V

    Pienen pieni hehkutus

    Hihihiiii. Se on kuulkaas kaks tuntia ennää junassa istumista, niin oon perillä ja saan täyttää ton kantokopan kissanpennulla <3 Kotona sitten vasta illalla puol kasi. Mut paluumatka meneeki sit vähä nopeemmin!
  13. V

    Ihmeen pitkään saatiinkin talviurheilla ilman tapaturmia

    Poitsu lähti lumilautaileen kaverinsa kanssa.. ja parin tunnin päästä soi puhelin: "Äiti. Mä en oo varma onko mun jalka murtunu. Mä oon täällä hyppyrin alla." Sitten piipaa-autolla keskussairaalalle. Ambulanssimiehen arvio oli, että reisiluun murtuma ko niin pahannäkösesti resotti. Sen...
  14. V

    Se OIKEA porkkanakakku

    Kertokaas mulle nyt yksselitteisen oikea ja paras ohje siihen alkuperäiseen oikeimpaan porkkanakakkuun? Siis siihen, missä on sellanen porkkanahkonvärinen pohja, ja päällä se sellainen sulatejuustokuorrute. Kyllähän te tiedätte! Netti kertoo sen sata variaatioo, mutta mä haluan sellasen...
  15. V

    Zooplussasta

    Noniin. Kertokaa ny mul, et se ei oo oikeesti niin halpa, ja vakuuttakaa mut, että todellakaan ei kannata sieltä mittää tilata!!!
  16. V

    Kissalle pellettivessa?

    Onkos kellään käytössä kissalla nk. pellettivessaa? Tai onko ollut, mutta vaihtunut takaisin perinteisempään hiekkaversioon? Eli hyvät ja huonot puolet pinoon, kiitos :)
  17. V

    Maine Coon, norjalainen metsäkissa vai siperiankissa?

    Meillä on kolome muksua - nuorin kohta 5 v., vanhin kohta 11 v. Taloudestamme löytyy myös 6-vuotias kääpiövillakoiranarttu. Olen nyt alkanut haaveilla kissasta joukon jatkoksi. Niin kertokaatten kokemuksianne, näkemyksiänne ja mielipiteitänne: Olisiko Maine Coon, norski vai siperialainen...
  18. V

    Mitä teän 10-11-vuotiaat pojat tekee sisällä ollessansa?

    Niin.. poikaa ei hirveästi kiinnosta enää varsinainen leikkiminen. Eli lukee, räplää kännykkää tai tietsikkaa tai kattoo ohjelmaa kyllä - mutta mitäs muuta ton ikänen heppu vois keksiä tekemistä? Ulkoilee kyllä paljon, mutta silloin kun on sisällä niin ei meinaa innostua mistään.
  19. V

    Joulusuunnitelmat uusiksi täälläkin: Äiti meinasi polttaa torppansa :-/

    Niin. Oli tarkoitus mennä äidin luokse joulun viettoon... mutta soitteli tuossa äsken, että koko alakerta on kärsinyt niin pahat savuvahingot puu-uunista levinneen tulen vuoksi, että ei ole asumakelpoinen talo nyt lainkaan. Äiti on onneksi itse ihan kunnossa, mutta aineelliset vahingot on...
  20. V

    Kersalle ekat laskettelusukset

    Mroo, ossaisko joku viisaampi kertoa, että miten merkittävästi temppusukset, esim. K2 Bladet eroaa ihan vain lyhyistä laskettelusuksista? Pituutta niillä olis sopivasti sen 80-90 cm.. Mutta että niitähän ei varmaankaan voi lapselle pistää ensisuksiks rinteeseen?

Yhteistyössä