Hakutulokset

  1. dada

    Odotusajan repäisykivut, muilla?

    Onkohan tää aivan normaalia? Odotan siis toista pientä perheeseemme ja menossa on 11. raskausviikko, edellinen lapsi syntyi kolme vuotta sitten sektiolla. Jos erehdyn aivastamaan, yskimään, nousemaan nopeasti ylös, nostamaan nopeasti esikoiseni syliini..kulkee aivan jumalattoman järkyttävä...
  2. dada

    Lahtelaiset äidit huomio! :)

    Heippatirallaa! Lahden suunnalle vastikään ilmaantuneet 24-vuotias elämänmyönteinen ja sosiaalinen kotiäiti ja tomera 1,5-vuotias tytär kaipailisivat seuraa (esim.puistoiluun, hoploppailuun, shoppailuun, kahvitteluun, tai uusiin huvituksiin) ..myös keskusteluseura aikuisten kesken erittäin...
  3. dada

    Lahtelaiset äidit huomio! :)

    Äiti- ja lapsiseuraa ulkoiluun, hoploppailuun, shoppailuun tai vaikka kahvitteluun kaipailee 24-vuotias äiti 1,5-vuotiaan tyttären kanssa Lahden suunnalta! Laitahan yksityisviestiä niin tutustutaan! :flower:
  4. dada

    Taaperoiden äidit!Uusia tuttavuuksia vailla :) (Itä-Hki/Herttoniemi)

    Heippa! 24v äiti ja 1v2kk tyttö haluaisivat tutustua uusiin ihmisiin ja mahdollisesti saada seuraa puistoiluun, kahvitteluun, ostoksille tai vaikka lenkille :wave: Laitahan vaikka yksityisviestiä :)
  5. dada

    Hki/Herttoniemi huomio! Etsiskelen seuraa puistoilemaan, lenkille yms :)

    Täällä 24v äiti ja 1v2kk tyttö huhuilevat uusia tuttavuuksia lähimaastosta puistoilemaan, lenkkipolulle, ostoksille, kahvittelemaan tms mukavaa, kirjoittelehan niin tutustutaan! :wave: Laitahan yksityisviestiä :)
  6. dada

    Kuumeinen lapsi ja liuta kysymyksiä..

    1v lapsella siis nousi tänään kuume ja alenneltiin sitä saamiemme ohjeiden mukaisesti..no nyt myöhään illalla se nousi jo 39,45 ilman mitään muita oireita ja taas alenneltiin saamiemme ohjeiden mukaisesti, laskikin jälleen 37,1 asti. Lääkettä ei kuitenkaan saa antaa ennen kuin aamulla...
  7. dada

    Missä saa menemään parhaiten pienten lasten lelut kaupaks?

    Siis ihan fisher pricea yms, erilaisia (ja hintaisia ) virikeleluja vauvalle on läjäpäin.
  8. dada

    Kai nää kelpaa jälkkäriks?

    Jopa miehelle? :ashamed: :D
  9. dada

    G: millainen lapsesi on/oli 1-vuotiaana?

    Mitä osasi Esim. puhuiko jo sanoja, kävelikö vai konttasi jne? Entä minkä kokoinen oli? :heart:
  10. dada

    HUOMIO HELSINKI(Itä-Helsinki/Herttoniemi?), löytyykö n.1v lasten äitejä?

    Olisiko sinustakin kiva saada jutteluseuraa itsellesi, ja ikäistään leikkiseuraa lapsellesi? :) Täällä iloisen rempseä 24v äiti ja 1v touhukas tyttö etsivät kavereita kahvittelemaan, puistoilemaan, shoppailemaan, ulkoilemaan jne.. Laitahan yv: tä!:D
  11. dada

    Millaiset kengät kävelemään opettelevalle talveksi?

    Ostin tänään dinskosta kengät pirpanalle (täyttää 1v ) kun löysin sellaiset joissa kiinnitys tarralla, karvavuori ja vettäkin näyttäisivät kestävän..mutta mä jäin miettimään tarviiko se nyt sitten jotkut toisetkin :headwall: :laugh: Kengän pitää olla hirmu tietyn mallinen, että sen saa...
  12. dada

    Millaisia 1v synttärikakkuja olette tehneet?

    Mitä täytteeksi, kun synttärisankarinkin olisi tarkoitus sitä maistaa, enkä haluais ihan mitään sokerimössöä syöttää? Kuvia kakuista? :flower:
  13. dada

    Allergisen reaktion ensiavuksi apuja!

    Lääkkeistä johtuvan laaja-alaisen allergisen reaktion ensiapuja kaipailen! Antihistamiinia ei ole, eikä ataraxia kutinaan. Mitä mä teen? Ihan sietämätöntä!! Aamulla lääkäriin toki mut mut..
  14. dada

    Neytiri!

    :D On kai mun yksärit tulleet perille? :wave:
  15. dada

    Missä nettikaupassa parhaat lastenvaatteiden alet nyt?

    Ellos ja h&m ainakin katsottu :D
  16. dada

    Helsinkiläiset pienten lasten äidit!

    Löytyisiköhän tätä kautta pienten lasten äitejä kavereiksi kirjoittelemaan, mahdollisesti tapaamaankin puistoilun tai vaikka leffan merkeissä, juttelemaan muustakin kuin vaipanvaihdosta? :D Itse olen 24v täyttävä, vajaa vuoden ikäisen tytön äiti.
  17. dada

    Tietääkö kukaan mihin voi viedä, jotta näistä rattaista olis viel jollekkin jotain hyötyä...

    Meillä siis on -09 Emma Bestar combit, tuommoset halvat perusyhdistelmät, nököttämässä turhaan eteisessä kun en roskiin niitä tahtos laittaa :headwall: Ainoa vika noissa on, että yksi semmonen muovinen "jousi-osa" on pieneltä matkalta halki eli mä en tiedä kauanko noi kestää käytössä ja...
  18. dada

    Kokemuksia ticket to heavenin talvihaalareista?

    Risut ja ruusut, kaikenmoista sanottavaa, jos jonkun lapsella on ollut käytössä? Niin ja minkä ikäisellä oli ja millaisessa käytössä, tyyliin "parempana" pukuna vai ihan rymykäytössä?
  19. dada

    Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä..

    meidän himpun alle vuosikkaalla on sisävaatteet pitkälti kokoa 80, travallen vk-haalari kokoa 74 mahtuu vielä.. Minkä kokoisen puvun mä ostan talveksi?80? :ashamed: juu riippuuhan se toki puvustakin, kun jotkut on reilumpia kuin toiset..mut esimerkiksi ticketin? netin kautta sais niin...

Yhteistyössä