Hakutulokset

  1. A

    Pidän 30-vuotis juhlat. Voisinko laittaa kutsuun tilinumeroni ja pyytää lahjan rahana vai olisko parempi tehdä lahjalista vaik Sokokselle?

    meiti onkin joskus saanut kutsun tupareihin ja kutsun mukana oli lahjalista stoccalle :o :headwall:
  2. A

    Legendaarinen G: Ketä paikalla!?

    :wave: minä, minä, minä
  3. A

    Siis kuka ostaa?!?

    nii-in tunnearvosta ei kyllä kukaan maksa :snotty:
  4. A

    Itkettää ja pa**a olo!!!! ;(((((((

    tsemppiä sulle harmis! :hug: kyllä noi miehet osaa :headwall:
  5. A

    Mitä mieltä, mies olisi lähdössä Kazakhstaniin?

    en antais ukon mennä! :o
  6. A

    Onko mulla vauvakuume?!

    :hug:
  7. A

    Onko mulla vauvakuume?!

    kyllä tässä taitaa pitää pistää vielä mietintämyssy päähän :xmas:
  8. A

    Onko mulla vauvakuume?!

    En tiedä, pitäiskö ehdottaa miehelle jotain puoli huolimatonta ehkäisyä, kuten varmat päivät. Ja vauva tulee jos on tullakseen. :heart:
  9. A

    Onko mulla vauvakuume?!

    *muoks* ettei
  10. A

    Onko mulla vauvakuume?!

    Vähän epäilyttää tuo vauvan teko kun raskaus aika ei oo ollu mulle mitään herkkua ja mun pitäis joskus koulustakin valmistua, jäis taas kesken. Töihinkin pitäis mennä, että miehen tarttis vuodesta toiseen koko perhettä yksin elättää. Järki syitä :headwall:
  11. A

    Onko mulla vauvakuume?!

    Mulla on kaksi lasta, mutta ikinä ei oo ollu vauvakuumetta. :attn: Ja nyt sit, kun nuorempikin on jo kohta kolme ja mä ajattelin tehdä muutakin kun hoitaa lapsia, niin yht'äkkiä mielessä pyörii ajatus vauvasta. :headwall: Siis vauvakuume! Ja kaikille just toitottanu, että lisää lapsia en...
  12. A

    Tiedättekö tai arvaatteko paljonko maksaa huopatossut?

    Ajattelin vaan, että olen tehnyt itse niitä joskus ja yhdet tyttöjen on kaapissa käyttämättä, mutta ei niissä mitään kumipohjaa ole, joten en ulos niillä lähtisi =)
  13. A

    Tiedättekö tai arvaatteko paljonko maksaa huopatossut?

    ulko vai sisäkäyttöön?
  14. A

    Mitä mieltä pojannimestä Aarre?

    Heh, mun kohta 70v enon nimi on Aarre. Komia nimihän se on ja nimi on enne =)
  15. A

    Aarteita?

    Minä luen suurimmiksi aarteiksi valokuvat, joita on tallessa edesmenneen mummoni lapsuuden ajoilta näihin päiviin ja kaikki ne hauskat kertomukset, joita mummoni kertoi ja oma äitini on kertonut omasta lapsuudestaan yms.
  16. A

    Päiväkoti asiaa!?

    Pahoittelen jos vastaukseni vaikuttavat tuomitsevilta. En tuomitse. Minulla on vaan vahva näkemys asiasta. Ymmärrän kyllä silti, että kaikki tekevät omat ratkaisunsa. Mutta mieti nyt vielä sitä koko päivä - puolipäivä juttua. Ja lue vaikka pari päiväkoti ketjua, niin huomaat että sen lisäksi...
  17. A

    Päiväkoti asiaa!?

    Mun mielestä 2,5 veen ei todellakaan tarvitse olla vielä mikään mega sosiaalinen tai mennä sen vuoksi päiväkotiin. Itse jouduin viemään reilu kaksi vuotiaani päiväkotiin nyt syksyllä. On myös arka lapsi, eikä hänellä ole ollut siellä helppoa. Samaan aikaan vein neljä vuotiaani joka on rauhassa...
  18. A

    Päiväkoti asiaa!?

    Kyllä mun mielestä joka paikassa toitotetaan, että ihan vaan sosiaalisten kontaktien takia ei lasta päiväkotiin kannata viedä. Tätä mieltä olen myös minä. Päiväkoti on todella stressaava paikka lapselle. Eikä siellä saa aikuisen jakamatonta huomiota, jos saa huomiota ollenkaan. Voisithan käydä...
  19. A

    Päiväkoti asiaa!?

    Minkä ikäinen tyttö?

Yhteistyössä