Itkettää ja pa**a olo!!!! ;(((((((

  • Viestiketjun aloittaja Harmis
  • Ensimmäinen viesti
minä
harppoen luin tämän ketjun läpi kun en aiemmin ole törmännyt siihen!
Huh, ei voi kun hattua sinulle nostaa..hienosti olet pärjänyt! :)
Nyt vaikuttaisi siltä että alkaa isällä huono omatunto kolkuttamaan ja niin - kyllä se ikäväkin varmasti jo tekee tehtävänsä ja hän kaipaa lapsiaan.

Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi :)
 
viima80
onko exälle tulossa vielä uusia lapsia sen uuden kanssa. jossain oli juttua et tulee uusia jäseniä. exäää taitaa alkaa kaduttaan. varo vain se kolkuttaa kohta oven takan ja haluaa jatkaa. kannattaa kyllä harkita aika monen mutkan kautta.

mut onnea jatkoon ja hienosti olet pärjännyt!
 
vieras
jospa sille sun exälles olis tullu vähä järkeä päähän ja tajuais mitä on menettämässä, (omat lapset siis) voimia sulle ap! empä tiedä miten olisin ite tollasesta tilanteesta selvinnyt!
 
Naapis
Sulle Harmis en voi kuin hattua nostaa, ja isoja oimahaleja lähettää! Olet uskomaton ihminen; yksin pyörität arjen kolmen lapsesi kanssa. Toivottavasti muistat joskus hengähtää ja ottaa pienen hetken itsellesi.
Toivottavasti exäsi aikuistuu jossain vaiheessa, aika lupaavaltahan tuo näyttää, kun suostui nuorimmaisenne tapaamaan...
Hyvää talven jatkoa,
Lämpimin ajatuksin -Naapis
Ps. Koko ajan mennään kohti ihanaa, valoisampaa aikaa! :)
 
harmis
Kiitosta vain teille kaikille tuesta ja että on tänne päässyt purkamaan tuntojaan! Ja on exälle ja tälle uudelle tulossa vauva, ilmeisesti kesällä syntyy.. En tiedä yhtään mistä tuo exän mielenmuutos tätä nuorinta kohtaan on lähtenyt, mutta toivotaan että myös kestää ja tapaa useamminkin!! En sitten tiedä onko uudessa suhteessa jotain ongelmia vai mitä, kun kuulin kun esikoinen kysyi silloin lauantaina että missä tämä uus puoliso on, töissä vai ja exä vastasi ettei ole töissä mutta ei tiedä missä on...
 
myötätuntoinen
Törmäsin vasta tähän ketjuun..

Tämä olisi voinut olla minun kirjoittama juttu.. niin paljon samaa, kuin mitä olen itse joutunut kokemaan.

Hienosti olet jaksanut.

Jaksamista myös tulevaisuuteen =)
 
luin kerralla
Todella hienosti olet vaikean tilanteen selvittänyt, vaikka meneilläänhän se koko ajan on. En tiedä olisiko itsestä tuohon, noin p***amaisen tempun jälkeen. Toivon, mutta pahoin pelkään. En voi kun hattua nostaa, olisi kyllä kiva kuulla jatkossakin miten sinulla menee.
 
mona
Mäkin aina luen mielellään sun elämästä, kiva kun jaksat meille kuulumisia päivitellä. Ajatella tosiaan että tämän ketjun alotuksesta on jo puoli vuotta! Hyvin olet pärjännyt, hyvää jatkoa..
 
Nyt ekaa kertaa törmäsin tarinaasi ja :hug: ja hatun nosto ap:lle. Olet uskomattoman vahva nainen. Enpä tiedä miten olisin itse moisessa tilanteessa jaksanut. :hug: Toivottavasti isän kiinnostus nuorimmaiseensa säilyisi!
 
Leonavirgin
Minäkin olen kesästä asti seurannut tarinaasi mielenkiinnolla. Ihana lukea ja huomata, että asioilla on aina tapana järjestyä = ). Olet rohkea nainen!!! Tsemppiä myös tulevaisuuteen!
 
vieras
mulla kyllä kävi mielessä että tää on ihan keksitty tarina, joku kirjoittelee ja seuraa paljonko saa yleisöä. Eihän oikeassa elämässä voi olla sellaista mänttiä, joka on viimeisillään raskaana ja sitten ottaa siihen vielä uuden miehen, tai siis ei voilla sellaista miestäkään, satuhahmojahan näitten täytyy olla. En usko että tarina on totta.
 
himokas joulumuari
Jaahas,se on sitte tullu arki kuvioihin ja ryppy rakkauteen exälläs ja teinipimulla kun nyt aletaan lämmitteleen suhteita sinun suuntaas ja kiinnostumaan kuopuksestakin.
Oikein hyvä että pääsit moisesta kusipäästä eroon ja kaikkea hyvää sinulle ja lapsille.
Kyllä nainen on vahva.
 

Yhteistyössä