Hakutulokset

  1. M

    palavasti ihastunut toiseen!!

    Huh, nyt se on katkaistu se orastavakin ihastus. Luin paljon nettilääkäreiden neuvoja ja tulin siihen tulokseen, että on parempi ottaa ainakin kilometrin mittainen hajurako tähän ihastuksen kohteeseen. Kun kuitenkin olen nykyisessä suhteessani onnellinen ja haluan panostaa siihen...
  2. M

    palavasti ihastunut toiseen!!

    SuukkoSuulle: Niin, mutta esimerkiksi minä en aio tehdä asialle yhtään mitään. Mutta mitä tehdä tunteille? JOs sulla on patentti, jolla niistä pääsee eroon, otan sen mielelläni vastaan. Mietin vain, kuinka kauan kuljen toisen työpöydän ohi vain voidakseni vaihtaa sanan pari. Näen unia...
  3. M

    palavasti ihastunut toiseen!!

    SuukkoSuu: ei se kuule ole niin yksinkertaista! Itse olen edellisten kanssa samassa tilanteessa. Mitään en aio tehdä asialle, mutta minkäs tunteille voi? Olen onnellinen nykyisessä suhteessa ja mitään en muuttais. Silti sydän kiihtyy, alkaa kihelmöidä ja on vaikea hengittää yhteisen...
  4. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Tää lähtis nyt nukkumaan, jotta huomenna jaksaa jumpata pienen ylösyrittäjän kanssa. Öitä. :wave:
  5. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Saanukka: on. Ja sitten meillä myös holvataan tai hölvätään asioita ja paljon raatathaan tai ruukathaan.
  6. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

    Huoh, sainpas luettua edes tämän pinon. Meillä on ollut vieraita siitä lähtien, kun palattiin Helsingistä ja on jäänyt palstailut vähiin. Soseista oli ollut puhetta. Minä olen nyt usean päivän ajan hurautellut monitoimikoneella isoja satseja pakastimeen. Porkkanaa, bataatti, kukkakaalia...
  7. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Kotona! Meidän poika on rautatien ystävä. Helsingin ratikka ja junamatkat takas hyvät unet. Tää päivä kulunu tavaroita purkaessa ja pyykkiä pestessä. Poika oli kuin naantalin aurinko isänsä nähdessään. :heart: Liinamari, kiitos todella paljon seurasta! Oli mukava saada nikille kasvot...
  8. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Liinamari, vastasin. Mukava olis teitä muitakin nähdä, jos kiinnostaa. Me nähdään puolilta päivin keskustassa.
  9. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Isäntien pariin palaan. Katon aamulla, olikos muita tulossa huomenna tapaamiseen. Kranttu ja poika, 6 kk ja yksi päivä PS. Kiitokset onnitteluista. Ievalla tänään suuri päivä. :flower:
  10. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Cruella: Kun oot ollu oikeessa elämässä välillä, niin et oo varmaan lukenu mun tilityksiä. Eli meillä heräillään. Kahden, kolmen tunnin välein. Eikäs läheskään aina ole nälkä. Herää vaan eikä osaa olla yhtään yksin sängyssään. Vieressä taas vaatii tissiä. On nyt tassuteltu ja siitä on ollu...
  11. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Liinamari, joo, mukava nähdä. Näin yv:n, mutten ehtiny vielä mitään laittamaan. Toivottavasti muitakin kiinnostaisi. :attn: Hän ilmoittelee sitten, missä treffataan ja milloin. Mulle on aivan sama, olen liikekannalla kuitenkin koko päivän. Tulen kolmosen ratikalla keskustaan varmaan...
  12. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Taas on kaikki lukematta, anteeksi. :ashamed: Mutta ei kyläillessä ehdi. Hauskaa on ollut. Jäljellä vielä huominen päivä Helsingissä. Tänä iltana pystyn muutaman tunnin notkumaan netissä, samoin aamulla. Siksi nyt kyselen sitä tapaamishommaa uudemman kerran. Liinamarin kanssa ainakin...
  13. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Nyt vain pikaisesti omia kuulumisia. Tuun huomenna Helsinkiin, mutta sillon en ehdi teitä treffailemaan. Keskiviikkona ois sitten paremmin aikaa. Katson huomenna illalla uudessa kyläpaikassa uudestaan, joskos kiinnostuneita olisi. Sovitaan sitten yv:llä, missä nähdään. Poika on tänään puoli...
  14. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Ieva: Luulen, et tiistai on paha, kun noin miljoona sukulaista haluaa nähdä jässikän. Ilmoittelen vielä yv:llä ja täällä suunnitelmiamme vaikkas maanantaina. Kiva olis nähdä naamoja nikkien takana.
  15. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Moi taas! Kauheaa kiirettä pitelee eikä ehdi kuin selata sivut läpi. Toivottavasti muistan ees jotain kommentoida. Piiperolle :flower: hyvistä uutisista. Ieva ja Jahvetti: Kaikkien mielipiteitä on kiva kuulla eikä makuasioista kannata tapella. :D Mitäs sit, ääh... Lisää vauvoja -...
  16. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Kiitoksia matkiskokemuksista. Tuntu, että noita Cracoja oli ainakin tarjolla montaa sorttia. Jos niitä kattelis sit. Oon vaan niin pihi, että pitää saada oikeesti hyvällä alennuksella. :kieh: Marjoja laitetaan pakkaseen meilläkin, jos niitä tulee. Millään tappohinnalla en ala mansikkaa...
  17. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Päiviä taas! Viime yö meni neljällä herätyksellä eli tassuttelu tehoaa. :D Onnea kaikille hääpäiväileville. Meillä toinen sellainen tulossa syksyllä. Viime vuonna ei juhlittu, kun tämä mamma edelleen oksenteli niin railakkaasti. Turvaistuin on ostettu. Britaxin Secura. Saatiin...
  18. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Sorppa muuten jos tallasin varpaille ohjeellani. Nyt kun lukee, niin on kuin ala-asteelaiselle kirjoitettu. :ashamed: Oon vaan niin tottunu miehelleni antamaan hyvin kirjaimellisia ruoanlaitto-ohjeita.
  19. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Nopiasti vain hyvät yöt toivotan. Poika on taas vedelly pari tuntia unta palloon yhdellä heräämisellä. Ehkä tää tästä. Vielä muutaman yön kerään voimia toisessa huoneessa, sit tehdään vuoronvaihto. Ieva: Kääretorttu tulee nopsasti seuraavasti: 1 lasi munia ja 1 lasi sokeria vaahdotetaan...
  20. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

    Niin ja sitä piti sanomani, että kylläpä sitä on huonossa kunnossa. Uuden saliohjelman neuvonnassa huomattiin, että lihasten hermotuksia saa lähtee rakentamaan käytännössä nollasta. Sielläpä sit äherrän. :headwall:

Yhteistyössä