***HELMET 2008*** Kesäviikko 30

Ei vitsit :LOL: mies laitto äsken pojalle yökkäriks yhen mun pikkusiskon vanhan vaaleanpunaiseen vivahtavan bodyn missä on pieniä sydämiä :eek: Äitin pojasta tuli ihan tyttö :kieh: Kuvat piti ottaa jotta isä voi kuulemma näyttää tyttöystäville sitte joskus mutta sitä bodyä ei meillä kuulemma enää käytetä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ei vitsit :LOL: mies laitto äsken pojalle yökkäriks yhen mun pikkusiskon vanhan vaaleanpunaiseen vivahtavan bodyn missä on pieniä sydämiä :eek: Äitin pojasta tuli ihan tyttö :kieh: Kuvat piti ottaa jotta isä voi kuulemma näyttää tyttöystäville sitte joskus mutta sitä bodyä ei meillä kuulemma enää käytetä :D
:D No pystyykö poika nyt kuitenkin tämän yön siinä nukkumaan? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Ei vitsit :LOL: mies laitto äsken pojalle yökkäriks yhen mun pikkusiskon vanhan vaaleanpunaiseen vivahtavan bodyn missä on pieniä sydämiä :eek: Äitin pojasta tuli ihan tyttö :kieh: Kuvat piti ottaa jotta isä voi kuulemma näyttää tyttöystäville sitte joskus mutta sitä bodyä ei meillä kuulemma enää käytetä :D
Äläs nyt, pinkkihän on aina trendikästä :whistle:
Meillä on myös muutama vaaleanpunainen body, joita saan pojan päällä käyttää kuulemma vain kotona. Ihme tiukkis toi mies :LOL:
 
Nopiasti vain hyvät yöt toivotan. Poika on taas vedelly pari tuntia unta palloon yhdellä heräämisellä. Ehkä tää tästä. Vielä muutaman yön kerään voimia toisessa huoneessa, sit tehdään vuoronvaihto.

Ieva: Kääretorttu tulee nopsasti seuraavasti: 1 lasi munia ja 1 lasi sokeria vaahdotetaan hyvin, lisätään ripotellen 1 lasi vehnäjauhoja.
Kaadetaan uunipellille, jossa leivinpaperi. Paistetaan n. 200 (riippuu vähän uunista) , kunnes pinnalta kauniin ruskea. Mahdolliset kuplat kannattaa puhkasta ja kypsyyttä kokeilla hammastikulla tms. Meidän uunissa paistoaika n. 10 min.
Levitä leivontaliinan päälle sokeria ja kumoa kypsä pohja leivinpapereineen sen päälle. Leivinpaperi irtoaa kätevästi, kun pyyhkii sitä kylmällä, kostealla talouspaperin palalla. Toinen keittiöpyyhe ja esim. muovipussi päälle yöks, niin kääriminen onnistuu myöhemminkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Nopiasti vain hyvät yöt toivotan. Poika on taas vedelly pari tuntia unta palloon yhdellä heräämisellä. Ehkä tää tästä. Vielä muutaman yön kerään voimia toisessa huoneessa, sit tehdään vuoronvaihto.

Ieva: Kääretorttu tulee nopsasti seuraavasti: 1 lasi munia ja 1 lasi sokeria vaahdotetaan hyvin, lisätään ripotellen 1 lasi vehnäjauhoja.
Kaadetaan uunipellille, jossa leivinpaperi. Paistetaan n. 200 (riippuu vähän uunista) , kunnes pinnalta kauniin ruskea. Mahdolliset kuplat kannattaa puhkasta ja kypsyyttä kokeilla hammastikulla tms. Meidän uunissa paistoaika n. 10 min.
Levitä leivontaliinan päälle sokeria ja kumoa kypsä pohja leivinpapereineen sen päälle. Leivinpaperi irtoaa kätevästi, kun pyyhkii sitä kylmällä, kostealla talouspaperin palalla. Toinen keittiöpyyhe ja esim. muovipussi päälle yöks, niin kääriminen onnistuu myöhemminkin.
Kiitos Kranttu :flower: ja hyvää yötä! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:
Sorppa muuten jos tallasin varpaille ohjeellani. Nyt kun lukee, niin on kuin ala-asteelaiselle kirjoitettu. :ashamed:

Oon vaan niin tottunu miehelleni antamaan hyvin kirjaimellisia ruoanlaitto-ohjeita.
Hyvä, että laitoit selkeän ohjeen. =) En oo koskaan tehnyt kääretorttua (enkä oikeestaan mitään muutakaan leiponut B) ), joten tartten selkeät ohjeet. :p Leipoessa kun ei viitti mennä näppituntumalla. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Äläs nyt, pinkkihän on aina trendikästä :whistle:
Meillä on myös muutama vaaleanpunainen body, joita saan pojan päällä käyttää kuulemma vain kotona. Ihme tiukkis toi mies :LOL:
No totahan mie oon yrittäny miehelle sanoa mutta ei se lämpene :D Mä muuten pelkään että meiltä lähtee kohta pari lelua mitkä poika on nyt muutamaan otteeseen laittanu olalle ku olkalaukut :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Äläs nyt, pinkkihän on aina trendikästä :whistle:
Meillä on myös muutama vaaleanpunainen body, joita saan pojan päällä käyttää kuulemma vain kotona. Ihme tiukkis toi mies :LOL:
No totahan mie oon yrittäny miehelle sanoa mutta ei se lämpene :D Mä muuten pelkään että meiltä lähtee kohta pari lelua mitkä poika on nyt muutamaan otteeseen laittanu olalle ku olkalaukut :whistle:
:D Meillä tuosta tytöstä tulee varmaan ihan jätkä. Ilmeet ainakin on sen oloiset välillä. :D

 
Iltaa! :wave:

Menihän tovi että sain luettua. :whistle:

Nimpparionnitteluja minultakin kaikille sankareille! :flower:

Me oltu pari päivää niin vauhdissa, että en ole kerennyt palstailee. Mutta kiva niin, ihana että miehellä on lomaa ja jatkuu edelleen.

Ieva jos teet kääretortun, jonka täytät vasta huomenna, niin korvaa vahnäjauhosta osa peruna - tai maissijauhoilla. Muuten se levy repeilee jos sitä ei kääri lämpimänä. :xmas: Ja Hietsun kirppis vois tosiaan olla kiva juttu joku syksypäivä. =)

Meillä on nukuttu nyt 3 yötä paremmin!!! :D Mahtava tunne kun ei ole ihan poikki, vaan katkeamatonta unta on tullut jopa 5 tuntia. Että voi ihminen olla pienestä onnellinen!!! :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
:D Meillä tuosta tytöstä tulee varmaan ihan jätkä. Ilmeet ainakin on sen oloiset välillä. :D
Ilmeet on teidän neidillä super suloiset! :heart: Ja jotenkin niin ihanan persoonallisen näköinen pikkuinen. Ja mikä ääni! =)

Meidän neiti juttelee nykyään sellaisella äänellä että siitä on naisellisuus kaukana. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
:D Meillä tuosta tytöstä tulee varmaan ihan jätkä. Ilmeet ainakin on sen oloiset välillä. :D
Ilmeet on teidän neidillä super suloiset! :heart: Ja jotenkin niin ihanan persoonallisen näköinen pikkuinen. Ja mikä ääni! =)

Meidän neiti juttelee nykyään sellaisella äänellä että siitä on naisellisuus kaukana. :whistle:
Kiitos! :heart: Meillä myös on äänen volyymi kasvanut entisestään. :headwall: Teidän tyttö taas on niin tyttömäisen söötti. =) Ja onnea nukutuista öistä! :flower: Siitä se lähtee!
 
Iltaa kaikille!

Mitenkäs teillä on mennyt päivä?

Minä oon miettinyt esikon huoneeseen maalia tai seinän väriä.. Voi kamala tätä valinnan vaikeutta. :)
Ja nyppinyt viimisiä tapetin rippeitä seinästä.
Mä vihaan tapettia ihan tosissani

Meillä on neiti tänään 6kk :heart:
Äkkiä se aika vaan menee.. :D B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Minä oon miettinyt esikon huoneeseen maalia tai seinän väriä.. Voi kamala tätä valinnan vaikeutta. :)
Ja nyppinyt viimisiä tapetin rippeitä seinästä.
Mä vihaan tapettia ihan tosissani
Me aletaan huomenna repimisrumba yhdestä huoneesta |O :D
Laitetaan lasikuitutapettia ja maalataan...helpompi sit työstää, kun tarve vaatii ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Iltaa kaikille!

Mitenkäs teillä on mennyt päivä?

Minä oon miettinyt esikon huoneeseen maalia tai seinän väriä.. Voi kamala tätä valinnan vaikeutta. :)
Ja nyppinyt viimisiä tapetin rippeitä seinästä.
Mä vihaan tapettia ihan tosissani

Meillä on neiti tänään 6kk :heart:
Äkkiä se aika vaan menee.. :D B)

Päivä pikku hiljaa pulkassa, ihan normi päivä, kerrankin ihan kotosalla. Päiksyt ollu aika lyhkäsiä..ja illalla puklailua, kakomista, yskistelyä, nieleskelyä :/

Meillä tuleekin onkelma sit kun neidin huonetta pitää ruveta sisustaan..tai siis tavallaan ei koska aihe on selkee..viidakko-safari :whistle: , väritys on ruskea-beige-jännä ruskee ( vähän niinkos sinappiin vivahtava ) ja sit kovin oon miettiny kuinka sinne sitten joskus rinsessat sekaan mahtuu :eek: , ääh, ehkä sopu sijaa antaa :D
 
Meillä on vietetty rauhallista päivää omilla nurkilla. =) Mies on töissä ja me ollaan tytsyn kanssa touhuiltu kaikenlaista rauhallista. =) Mä oon myös kattonut kaksi Hercule Poirotia. :p :p Nyt onkin taas kaikki Poirotit ja Marplet katottu; tekis mieli käydä huomenna ostamassa yks uus boksi. :whistle: Olikos täällä muita Christie -faneja? :wave:
 
Hui, mä en oo vielä miettiny yhtään sisustuksia neitosen huoneeseen... Eipä oo kyllä tarviskaan, kun muutetaan aikaisintaan vuoden päästä. :whistle: Tosin, oon kyllä päättänyt, että semmoiset Artekin lastenkalut neidin huoneeseen sit aikanaan tulee. :p Tykkään klassisesta, kestävästä ja skandinaavisesta tyylistä. =) Pessi: Tulikos teillä nyt sitten poitsulle oma huone? =) G: Mites muitten naperoitten huoneiden tyylit? Minkälainen huone vauvalla on? Sen muistankin, että äippäHkin neidillä on rinsessamainen... ;)
 
Iltaa kaikille! :wave:

Heti alkuun välitän lumiannalta sellaiset terveiset, että kone oli jumittanut sekoilevan hiiren takia, eikä päässyt palstalle ilmoittelemaan että lähtivät mökille pariksi päiväksi-palailee näihin kuvoihin loppuviikosta! :D Joten elkäämme siis olko huolissamme siitä minne on hävinnyt! :xmas:

Ja nipsuli jos ajattelit tilata sen huppa-puvun, niin kantsii kiirettä pitää! Laitoin itse tilauksen vetämään ja tuli vastaus s-postiin ja ihan på finska :D , että noita pukuja vielä on, mutta kun olisin pojallekin puvun tilannut niin sitä ei sitten enää ollutkaan... :/ Tai ei ainakaan sopivaa kokoa väristä mitä ajattelin. Ja :attn: tuo puku on alennuksessa, hintaa enää 20?! :whistle:
 

Yhteistyössä