No pystyykö poika nyt kuitenkin tämän yön siinä nukkumaan?Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei vitsit mies laitto äsken pojalle yökkäriks yhen mun pikkusiskon vanhan vaaleanpunaiseen vivahtavan bodyn missä on pieniä sydämiä Äitin pojasta tuli ihan tyttö :kieh: Kuvat piti ottaa jotta isä voi kuulemma näyttää tyttöystäville sitte joskus mutta sitä bodyä ei meillä kuulemma enää käytetä
Tää yö menee mut sit se häviää B)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:No pystyykö poika nyt kuitenkin tämän yön siinä nukkumaan?
Äläs nyt, pinkkihän on aina trendikästäAlkuperäinen kirjoittaja Anno:Ei vitsit mies laitto äsken pojalle yökkäriks yhen mun pikkusiskon vanhan vaaleanpunaiseen vivahtavan bodyn missä on pieniä sydämiä Äitin pojasta tuli ihan tyttö :kieh: Kuvat piti ottaa jotta isä voi kuulemma näyttää tyttöystäville sitte joskus mutta sitä bodyä ei meillä kuulemma enää käytetä
Kiitos Kranttu :flower: ja hyvää yötä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:Nopiasti vain hyvät yöt toivotan. Poika on taas vedelly pari tuntia unta palloon yhdellä heräämisellä. Ehkä tää tästä. Vielä muutaman yön kerään voimia toisessa huoneessa, sit tehdään vuoronvaihto.
Ieva: Kääretorttu tulee nopsasti seuraavasti: 1 lasi munia ja 1 lasi sokeria vaahdotetaan hyvin, lisätään ripotellen 1 lasi vehnäjauhoja.
Kaadetaan uunipellille, jossa leivinpaperi. Paistetaan n. 200 (riippuu vähän uunista) , kunnes pinnalta kauniin ruskea. Mahdolliset kuplat kannattaa puhkasta ja kypsyyttä kokeilla hammastikulla tms. Meidän uunissa paistoaika n. 10 min.
Levitä leivontaliinan päälle sokeria ja kumoa kypsä pohja leivinpapereineen sen päälle. Leivinpaperi irtoaa kätevästi, kun pyyhkii sitä kylmällä, kostealla talouspaperin palalla. Toinen keittiöpyyhe ja esim. muovipussi päälle yöks, niin kääriminen onnistuu myöhemminkin.
Hyvä, että laitoit selkeän ohjeen. =) En oo koskaan tehnyt kääretorttua (enkä oikeestaan mitään muutakaan leiponut B) ), joten tartten selkeät ohjeet. Leipoessa kun ei viitti mennä näppituntumalla.Alkuperäinen kirjoittaja Kranttu:Sorppa muuten jos tallasin varpaille ohjeellani. Nyt kun lukee, niin on kuin ala-asteelaiselle kirjoitettu. :ashamed:
Oon vaan niin tottunu miehelleni antamaan hyvin kirjaimellisia ruoanlaitto-ohjeita.
No totahan mie oon yrittäny miehelle sanoa mutta ei se lämpene Mä muuten pelkään että meiltä lähtee kohta pari lelua mitkä poika on nyt muutamaan otteeseen laittanu olalle ku olkalaukutAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Äläs nyt, pinkkihän on aina trendikästä
Meillä on myös muutama vaaleanpunainen body, joita saan pojan päällä käyttää kuulemma vain kotona. Ihme tiukkis toi mies
Meillä tuosta tytöstä tulee varmaan ihan jätkä. Ilmeet ainakin on sen oloiset välillä.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:No totahan mie oon yrittäny miehelle sanoa mutta ei se lämpene Mä muuten pelkään että meiltä lähtee kohta pari lelua mitkä poika on nyt muutamaan otteeseen laittanu olalle ku olkalaukutAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Äläs nyt, pinkkihän on aina trendikästä
Meillä on myös muutama vaaleanpunainen body, joita saan pojan päällä käyttää kuulemma vain kotona. Ihme tiukkis toi mies
Ilmeet on teidän neidillä super suloiset! :heart: Ja jotenkin niin ihanan persoonallisen näköinen pikkuinen. Ja mikä ääni! =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä tuosta tytöstä tulee varmaan ihan jätkä. Ilmeet ainakin on sen oloiset välillä.
Kiva :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:meinasin taas yrittää aktivoituaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sen verran kiireistä kai elo, että on enempi keskittyny kerhon puolella kirjottelemaan...kun ei meijän perässä pysyAlkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Missäs cruella on?
Kiitos! :heart: Meillä myös on äänen volyymi kasvanut entisestään. :headwall: Teidän tyttö taas on niin tyttömäisen söötti. =) Ja onnea nukutuista öistä! :flower: Siitä se lähtee!Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Ilmeet on teidän neidillä super suloiset! :heart: Ja jotenkin niin ihanan persoonallisen näköinen pikkuinen. Ja mikä ääni! =)Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Meillä tuosta tytöstä tulee varmaan ihan jätkä. Ilmeet ainakin on sen oloiset välillä.
Meidän neiti juttelee nykyään sellaisella äänellä että siitä on naisellisuus kaukana.
Me aletaan huomenna repimisrumba yhdestä huoneesta |OAlkuperäinen kirjoittaja Uska:Minä oon miettinyt esikon huoneeseen maalia tai seinän väriä.. Voi kamala tätä valinnan vaikeutta.
Ja nyppinyt viimisiä tapetin rippeitä seinästä.
Mä vihaan tapettia ihan tosissani
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Iltaa kaikille!
Mitenkäs teillä on mennyt päivä?
Minä oon miettinyt esikon huoneeseen maalia tai seinän väriä.. Voi kamala tätä valinnan vaikeutta.
Ja nyppinyt viimisiä tapetin rippeitä seinästä.
Mä vihaan tapettia ihan tosissani
Meillä on neiti tänään 6kk :heart:
Äkkiä se aika vaan menee.. B)