Hakutulokset

  1. M

    G: kumman näistä vaatekokonaisuudesta valitsisit?

    a ilman neuletakkia, jotain muuta tilalle
  2. M

    halusin tulla jakamaan ilon teidän kanssa, jos muitakin fanittajia (turhis, elokuva asiaa)

    Kenen mielest kököt juonet, kenen mielest ei. Makuaisioist ei voi kiistellä :)
  3. M

    halusin tulla jakamaan ilon teidän kanssa, jos muitakin fanittajia (turhis, elokuva asiaa)

    2009 kesällä amerikassa julkastaa uusin hurjapäät (fast and furious) Pääosassa vielä ihan ite Vin Diesel B)
  4. M

    Kyllä on ruvennut nyppii ihmisten kommentti: helppo vauva

    Sait ihan tipan linssiin :heart: "ehkä sen takia sinun tulee paha mieli jos niin sanotaan..??" ...toi on kyllä varmaan niin totta kuin olla ja voi.
  5. M

    Kyllä on ruvennut nyppii ihmisten kommentti: helppo vauva

    KUKAAN EI TÄÄLLÄ TAISTELE ONKO HELPPO VAI VAATIVA! En todellakaan tullut tänne taistellakseni siitä. Minua vain nyppii tuo kommentti ihmisten suusta, jotka ei tiedä arjestani mitään!!!!!!!!!!!!!!!!...jos et tuota aiemmin osannut lukea niin surullista!
  6. M

    Kyllä on ruvennut nyppii ihmisten kommentti: helppo vauva

    Niin... Helponkin voi mieltää niin monelle tapaa kuin on ihmisiä. Anoppinikin on jaksanut mainita pari kertaa, että pääsen liian helpolla ja tärkeintä olla lapsen kanssa, että työt ehtii tehdä myöhemminkin....On se sitten lapsen kiva asua sikolätissä :(
  7. M

    Kyllä on ruvennut nyppii ihmisten kommentti: helppo vauva

    On tuo vauva niin iso kokoinen ettei olisi kenenkään etujen mukaista pitää häntä liinassa kotitöitä tehdessäni. Ei tuokaan kaikille ole vaihtoehto.
  8. M

    Kyllä on ruvennut nyppii ihmisten kommentti: helppo vauva

    Siis tää on niin tätä, jos joku on eri mieltä (SAA TIETENKIN OLLA) niin heti ruvetaan päätänsä aukoo!
  9. M

    Kyllä on ruvennut nyppii ihmisten kommentti: helppo vauva

    Olkoot sitten näin, mutta turha on mulle huudella helpostakaan vauvasta, kun ei tiedä meidän arjesta p:n vertaa.
  10. M

    Kyllä on ruvennut nyppii ihmisten kommentti: helppo vauva

    No jos ei kiltti niin hyväntuulinen. Kuulostaako se mammojen korvaan paremmalta? Mä en koe helpoksi, jos olen aamusta iltapäivään vauvan kanssa kuin paita ja peppu. Hän kun ei tahdo yksin viihtyä yhtään ja kun ei noita päikkäreitäkään juurikaan nuku. Hyvä jos saan ruokaa laitettua päivän...
  11. M

    Kyllä on ruvennut nyppii ihmisten kommentti: helppo vauva

    Määritelkääs mulle sitten helppo vauva juurta jaksain.
  12. M

    Kyllä on ruvennut nyppii ihmisten kommentti: helppo vauva

    Jos vielä kerran joku sanoo mulle, että helppo vauva niin mä räjähdän. Kyllä kaikkien vauvojen kanssa on työtä oli sitten itkuisa tai nauravainen. Sanoisin itse ennemmin KILTTI ei helppo :kieh:
  13. M

    Pakko kysyä teiltä kenellä on ok-talo,kuinka paljon meni ja mikä talo?

    mua kiinnostas vielä lisäks oman työn määrä???
  14. M

    Älvsby-talokin on halppa?:/

    mikä on oman työn osuus?
  15. M

    Älvsby-talokin on halppa?:/

    onks nää älvsby talot avaimet käteen toimitettuina vai miten?
  16. M

    Meidän vauva alotti vierastamisen jo

    Meittin 7kk ikäisellä pieniä merkkejä vierastamisesta. Niin ajattelin, että mitenkäs teil pahimmas vierastamisen vaihees on noi nukkumiset menny ja nukkumaan meno?...joku jo kirjoittikin, että yöt tiukasti vieressä. Miten muilla?
  17. M

    bensa vai diesel auto

    Mitä tarkoitat onnesta pieni vero? Kyllä tolla verol dieseli kannattaa =)
  18. M

    bensa vai diesel auto

    Ei kuule tunnu missään. Saa aika paljon ajaa, että kattaa diesel-veron.

Yhteistyössä