Hakutulokset

1. R

Jos joku vielä muistaa edellisen ketjuni...

Te ketkä olette tullee petetyksi. Vaikka shokki on todella kova, vaikka kaikelta menee pohja pois, vaikka kaikki on toivotonta, vaikka tuntuu että peilistä katsoo maailman rumin ja tyhmin ihminen, niin se menee ohi tai ainakin sen pitäisi, se rumuus ja tyhmyys ei ole petetyssä se löytyy...
  2. R

Jos joku vielä muistaa edellisen ketjuni...

Eli kerroin täällä siitä kun mieheni on pettänyt minua 4vuotta, jos joku vielä muistaa.. Halusin tulla kertomaan ja antamaan toivoa niille joita on petetty, vaikka kaiken paljastumisesta on vasta kuukausi, on minusta tullut vahva ihminen, se ihminen joka olin ennenkuin mieheni tapasin, minä...
  3. R

Miksi tämä on niin vaikeaa...

Kyllä minä tiedän ettei itsesääli auta, tänään on vaan taas sellainen päivä kun tulee kunnolla siinä ryvettyä. Mutta.. Kun ei ole enää itseluottamusta, tunnen oikeasti itseni todella rumaksi ja tyhmäksi, miten minä sitä itseluottamusta saan, eipä ainakaan tuon petturin suusta kuulemani kehut...
  4. R

Minähän se sama säälittävä tapaus, tyhmä pikku vaimo joka ei tajunnut miehensä touhuista mitään. Tunnen itseni todella tyhmäksi, minäkuvani on vääristynyt, peilistä katsoo maailman rumin ja vastenmielisin nainen, nainen jonka miehen oli pakko kulkea vieraissa kun oma vaimo on tälläinen. Tunnen...
  5. R

Nyt kun mieheni on rikkonut kaiken... Hän yrittää niin kovasti että kaikki olisi hyvin, en ymmärrä miksi kun mikään ei koskaan voi olla enää hyvin...Miksi hän nyt vannoo sitä rakkauttaan ja katuu tekojaan, etsii terapeuttia että saisimme asiat selviksi, miksi hän nyt välittää minun tunteistani...
  6. R

Mieheni seksiriippuvuus tuhosi kaiken

En minä haikaile yhteisen tulevaisuuden perään, en enää voisi tämän jälkeen. Halua vain apua meille ja tilanteen selväksi. Jos kaikki olisi paljastunut minulle silloin kun tämä alkoi 2004 vuonna niin minulla olisi ollut helpompi lähteä heti, meillä oli silloin vain 2 lasta sekä emme olleet...
  7. R

Toivon että jonakin päivänä tuska helpottaa, parempaa huomista minä haluan meille. Jos minustakin tulisi jälleen joku päivä ehjä ihminen, toivon sitä myös miehelleni. Välillä tämä tuntuu kuin painajaiselta josta herään mutta eipä taida niin olla, en olisi uskonut kuinka paljon tämä...
  8. R

kiitos, melkein tulee itku nuiden sanojesi vuoksi, en ole mikään pyhimys olen vain nähnyt liikaa elämää jotta voisin enää olla kaikessa ehdoton tai ajatella asioita musta-valkoisesti :flower:
  9. R

Tottakai olisin onnellinen jos meillä olisi joku mahdollisuus, en ole lakannut rakastamasta häntä, mutta kun usko ei tällä hetkellä riitä, usko siihen että mieheni voisi muuttua tai että mieheni olisi tosissaan, kyllä minä jollain tasolla uskon että hän on minua rakastanut, ei näin monta vuotta...
  10. R

Kiitos linkeistä En todellakaan tee tästä enää pahempaa lähtemällä johonkin kosto leikkiin mukaan, vaikka oikeasti mieleni tekisi kostaa todella rankasti, mutta lapset ei ansaitse sitä enkä ansaitse minäkään, minä ansaitsen elämän jossa ei tarvitse pelätä kenenkään taholta kusetusta, enkä...
  11. R

On niin paljon käytännön asioita jotka pitää hoitaa että lähteminen heti ei onnistu, ja olen luvannut miehelle olla tässä kunnes asiat on hoidettu. En todellakaan usko enää yhteiseen tulevaisuuteen ja eropaperit olen laittanut, sen olen velkaa lapsilleni että tämä hoidetaan asiallisesti loppuun...
  12. R

Kiitos kaikille jotka vastasitte, jotenkin on vapaampi olo kun on saanut kirjoittaa tästä. Eilen taas juttelimme mieheni kanssa asioista, sekin helpottaa kun tietää ettei toinen ole kuitenkaan tunteeton vaan mieheni on todella hajalla myös tällä hetkellä. Tänään jatkuu terapeutin etsintä...
  13. R

Miehelläni on ollut todella traumaattinen lapsuus on esim. yrittänyt polttaa itsensä 6 vuotiaana vaikka paloi pahasti niin jäi henkiin, mieheni vanhemmat ovat aina korvanneet rakkkauden rahalla. Miestäni on tutkittu lapsena adhd:n mahdollisuuden takia mutta mieheni vanhemmat ovat jättäneet...
  14. R

Tässä tulee ongelma että asumme pienellä paikkakunnalla ja työni puolesta tunnen kaikki tämän alueen terapeutit, mielenterveys toimiston hoitajat ym. Joten on mentävä toiseen kaupunkiin. Ajattelin että kun miehelleni löytyy terapeutti niin yritän löytää itselleni samasta kaupungista myös niin...
  15. R

Olen ollut terapeutteihin yhteydessä ja olen erään terapeutin kanssa käynyt pitkät puhelin keskustelut tämän asian tiimoilta, olen itse hakeutumassa myös terapiaan kun saan siihen riittävästi voimaa, nyt en kykene.
  16. R

Minulle olisi suuri helpotus jos mieheni haluaisi erota, olisin eroon valmis täysin, tämä on pahempaa kun hän haluaa olla kanssani ja ainakin esittää yrittävänsä tosissaan, kun ei tiedä onko hän tosissaan vai ei kun ei tiedä onko hänen käytöksensä jotain teatteria vai ei
  17. R

Kiitos sinulle, jotenkin tuntuu että olet käynyt samoja asioita läpi kuin minä käyn tällä hetkellä. Alkuun syytin itseäni olisinko voinut olla parempi vaimo mutta silloin en tiennyt vielä koko totuutta, nyt tiedän riittävästi ja tiedän myös että en olisi mitään voinut tehdä toisin. Kysyin...
  18. R

En tiedä onko minulla enää onneen mahdollisuutta, tällä hetkeellä olen niin hajalla että epäilen voinko koskaan luottaa yhteenkää mieheen, uskallanko koskaan rakastaa ketään, jos käy samalla tavalla uudelleen niin en usko että selviäisin enää siitä. Minulle kyllä riittää elämä lastenkin kanssa...
  19. R

ja vielä se että joku puhui asumuserosta, se ei ole mahdollista jos lähden niin se on lopullista, vaikka en ole mieheni vartija niin tällähetkellä minulla on kuitenkin keinoni varmistaa että tänä aikana kun ratkaisua tehdään niin mies ei saa mahdollisuutta pettää. Jos asuisimme erillään niin...
  20. R

Kiitos kaikille vastanneille, halit vaikka ovatkin virtuaalisia tulevat nyt tarpeeseen. Joku kysyi lasteni ikää, 5v, 4v, 3v ja vauva 9kk. ja todellakin tämä on kauhea shokki kun olen luullut meillä olevan kaikki hyvin ja kaikki on ollut pelkkää harhaa. Jotenkin helpottaa kirjottaa edes tänne...

Yhteistyössä