Hakutulokset

1. R

Mieheni seksiriippuvuus tuhosi kaiken

En ole tyhmä vaikka näköjään hyvä uskoinen olen ollut, tiedän etten voi koskaan luottaa ja tiedän kuinka suuri todennäköisyys on että mieheni ei muutu. Isoin ongelma on se että mieheni ei anna periksi, hän yrittää koko ajan halailla, silitellä, kehuu minua, vannoo rakkauttaan, pyytelee anteeksi...
  2. R

se on samantyylinen paikka kuin suomi24, eli on keskustelut, chatit, profiilit, galleria ja deitti
  3. R

Tuskin pystynkään hänelle mahdollisuutta antamaan, mutta olen luvannut etten lähde ennenkuin terapiat myös parisuhdeterapia on käyty, lupaukseni olen aina pitänyt niin aijon pitää tämänkin. Ja nyt on aikaa etsiä rauhassa uusi asunto minulle ja lapsille sekä järjestää talon myynti sekä muut...
  4. R

Olen ollut yhteydessä nyt useisiin perhe, seksuaali tai pari terapeutteihin ja kun olen kertonut mieheni teoista on nämä terapeutit olleet sitä mieltä että kyseessä on seksiriippuvuus. Tällä hetkellä on etsinnässä terapeutti ja mieheni on menossa terapiaan. Mitään tunne suhdetta miehelläni ei...
  5. R

Tiedän etten ole syyllinen tähän tilanteeseen. Meillä on ollut hyvä liitto tai niin luulin, luulin mieheni olevan hyvä mies, hän on ollut minua kohtaan kaikkea sitä mitä toivoinkin, seksi on ollut hyvää, läheisyyttä ja hellyyttä on ollut paljon kaikki kunnossa ja se olikin vain harhaa. Teille...
  6. R

En tiedä miksi kirjoitan tänne, ei ole ketään jolle voisin puhua tästä, tutuu että hukun näihin ajatuksiin yölläkin nään unia miehestäni toisen naisen kanssa. Jos joku on kokenut vastaavaan niin kertokaa kiltit minulle miten minä selviydyn tästä? Helpottaako tämä tuska koskaan?
  7. R

En ole katkera, olen pettynyt mieheeni ja siihen että olen ollut niin puusilmä etten ole mitään huomannut. Anteeksi olen itseni takia antanut, enää ei menneisyys voi minua enempää satuttaa mutta tulevaisuus voi. Seksiä en voisi tällä hetkellä kuvitellakkaan harrastavani mieheni kanssa, miten...
  8. R

Haluankin erota, olen mieluummin yksin kuin pettäjän kanssa, tunteet on vain todella ristiriitaiset. Mieheni sanoo useita kertoja päivässä rakastavansa, koko ajan vannoo ettei satuta minua enää koskaan sanoo ettei koskaan tajunnut voivansa menettää minut ja lapset ja kuinka kipeää se tekee...
  9. R

Tauteja en onneksi ole saanut, mieheni sanoo käyttäneensä kumia joka kerran, mistäpä tuon tiedän vaikka siitäkin valehtelisi mutta kaikki taudit on testattu joten niitä ei onneksi ole. Meillä päin testataan neuvolassa klamydia ja hiv ja kuppa ainakin raskaus aikana ja lisäksi hiljattain kävin...
  10. R

Mieheni jäi kiinni kun vahingossa löysin mieheni deitti ilmoituksen; kuuklasin hänen vaki nimimerkkinsä jota hän on käyttänyt. Sen jälkeen löysin toisen kun huomasin että mieheni puh.numerolla oli kirjauduttu cityyn, sen jälkeen alkoi kysely. Mieheni kertoi jotain ja selitteli niitä juttuja...
  11. R

Onko kenellekkään käynyt näin? Miten tästä selviää? Olemme naimisissa, meillä on 4 lasta. Olen saanut selville mieheni pettäneen minua kaikin mahdollisin tavoin viimeiset 4 vuotta. Olen täysin hajalla. Mieheni vannoo muuttuvansa, menevänsä terapiaan, tekevänsä kaikkensa jotta en ottaisi eroa...

Yhteistyössä