Hakutulokset

1. P

Lokakuun -08 kullannuput

meillä oli eilen nimijäiset, ja tyttö sai nimekseen Lilja Tuulia =) Päätin yhtäkkiä perjantai-aamuna et hei pijetäänpä ne alta pois, ja sit pidettiinki. Mies siivos vähän ja äiteet leipo herkut, ite ei tarvinu tehä mitään muutaku olla kotona. Ei meillä ollu ku 15 ihmistä meidät mukaan lukien...
  2. P

Lokakuun -08 kullannuput

tevehdys kaikille :wave: Jospa nyt vihdoin saisin kirjotettua tänne. Ollaan oltu kotona jo 2 viikkoa mut msuta tuntuu ettei beibe anna ollenkaan aikaa mulle tehä mitään ylimäärästä. Korkeintaan oon jaksanu nukkua. tai sit jos beibe oiski nukkumassa niin koko ajan on vieraita tai pittää ite...
  3. P

***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

koitanpa mieki nyt sitte kirjottaa tuota synnytyskertomusta. Perjantaina 26.9ttä oli ihan tavllainen päivä. Menin kaupunkiin,kävin ostamassa beibelle apteeksita tavaroita ja kirjakaupan alessa ja miehen kaverilla. sit kävelin viel kotia kaupungista. kotona oli iahn...
  4. P

***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

tervehdys. Meillekkin syntyi sitten tyttö 27.9.08 klo 06.24. Kokonaisuudessaan synnytys kesti 5,24h, eli nopeasti tultiin ulos ilman minäänlaisia merkkejä etukäteen, raskausviikolla 39+3. Painoa 3695g ja pituutta 51cm. Istukkaki paino reilu 800g, kätilöki ihmetteli et ootpa syöny hyvin ja...
  5. P

Leipooko joku muu tänään?

puolukkapiirakan tein aamukahville :wave:
  6. P

¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

niin ja viel tosta lävistyksestä. eli mullekkaan ei neuvolassa oo sanottu niistä mitään, mut sillon ku käytiin synnytysosastolle tutustumassa niin siel sattu olmaanki mun entinen asiakas se kätilö joka meitä kierrätti, ja sen kans ku jäin muitten lähdettyä sit jutteleen niin se sano siinä sitte...
  7. P

tervetuloa uudet :wave: lävistyksistä Mulla on 3 naamassa ja 2 kielessä ja sanovat tosiaan et kannattaa ottaa varalta kaikki pois. Venytetyt korvareiät mulla on myös, niitä ei kuulemma tartte ottaa pois mut naamasta tosiaan kaikki. Ilmeisesti et jos rulee joku hätä tarve nukuttaa tms...
  8. P

säärikarvoista en oo minäkään ajelle pariin kuukauteen enää, kesällä joskus viimeksi ku oli hame päällä. Mua ne ei haittaa eikä mun miestäkään, eikä muille oo tarvetta sääriä ees esitellä. Ja alapään karvoissa sama homma, ku en enää sinne ite taipunu niin oon sit antanu rehottaa, ja nehän sit...
  9. P

Jos teillä joskus Finnair kadotanut matkalaukun, niin kauanko kesti sen löytyminen?

meillä hukkas ku tultiin japanista helsingin kautta ouluun. Mut seuraavana aamuna jo soittivat et on löytyny ja toivat kotiovelle.
  10. P

Mietittiin kissalle nimeä ja tyttö keksi nimen PIMPULA. Mielipiteitä nimestä?

musta siis pimpula on tosi hyvä nimi kissalle, tulee mieleen pampula, ei kyllä ollenkaan mikään alapäänasia
  11. P

Mietittiin kissalle nimeä ja tyttö keksi nimen PIMPULA. Mielipiteitä nimestä?

mulla oli nuorena kissa jonka nimi oli pimppi. tosin ku se varttu niin kaverit alko kutsumaan sitä tussuksi.
  12. P

Koira allergiselle

meillä oli lapsena bichon frise, isä on todella todella allerginen eläimille mut siitä sillä ei tullu mitään.
  13. P

Rakastunut...

niin tai sitte vaan katkasee kaikki välit siihen ihmiseen ja antaa ajan unohduttaa asiat. Menee ehkä tovi mut kyllä se silti jossai välis helpottaa
  14. P

mieki vielä täällä :wave: Eilen illalla oli semmonen jännä olo et jotain tapahtuis, mut ei sitte niin mitään. Pari rupsua tuli muttei muuta :laugh: Täälläki ollu aivan mahtava ilma, kävin kans käppäilemässä, mut eipä sillä tunnu olevan vaikutusta muutaku omaan mieleen, ihana syksynen...
  15. P

Jos saisit lokavauvan, mitä neulottua toivoisit lahjaksi?

ite teen omalle nyt lokakussa syntyvälle beibelle just villahaalaria. Äitiltä oon saanu myös kahet housut ja kaks villatakkia. Villa on iahna materiaali ja lahjan saaja on varmasti iloinen olis e neulottu juttu sitte mikä tahansa =)
  16. P

Nyt olisi 7 viikkoa kasvissyöntiä takana!

mie oon ollu kasvissyöjä nyt reilut 11 vuotta. En syö kalaa, kanaa enkä lihaa. Enkä munia. Mutta kahvissa käytän maitoa ja ruuanlaitossa kermaa/margariinia ja käytän leivällä juustoa. Eli ilmeisesti oon sitte se lakto-vege. Vegaaninen ruokavalio kiinnostaa kovasti ja pyrinkin syömään täsyin...
  17. P

onnea paljon satulle vielä uudestaanki munki puolesta. Ja kiitos hyvästä synnytyskertomuksesta, just tuollasista kaunistelemattomista mie ainaski tykkään enemmän :hug: :flower: :D triplelle onnea matkaan vaikk asiel taitaaki jo olla tosi puuhat menossa tai nyytti jo sylissä, jännää =)...
  18. P

iltaa täältäki. Mulla kyllä kysellään joka päivä mesessä ja facebookissa ja joka paikassa et no eikö oo jo tullu ja no millon se tullee ja ja ja. Välillä kyllä ärsyttää jo kyselyt ku itekki toivos jo tapahtumaa mut eipä siinä. Meillä ei onnistu tuosta 3 S:ssän toteuttamisesta kui tuo...
  19. P

minä liityn mukaan myös. :wave:
  20. P

miekään en aio päättää etukäteen mitä kivunlievitystä vaiko mitään. Niin ne sano siel synnytysvalmennukssaki et etukäteen ei kannata päättää et se ja se, vaan mennä sit tilanteen mukaan. Mie luotan siihen et ne osaa siel kattoo mikä mulle kannattaa laittaa, vai laitetaanko ollenkaan. Ite ku en...

Yhteistyössä