Koira allergiselle

• Viestiketjun aloittaja sani
  • Ensimmäinen viesti
anne
meillä on miehellä allergia ja tytällä astma ja villakoira löytyy talosta :)

ei oireita kummallakaan... biconit on toinen rotu joista ei lähde karvaa tai hilsettä mikä aih. allergiaa myös koiran sylki voi joillekin.

täysin allergiavapaata koiraa ei ole!!!

sani
villakoiraa mä oon miettiny kun koiraa tekis mieli ja miehellä allergiaa ja itellä jonkinlaista myös. Se siinä onkin kun ei oo mitään allergiavapaata koiraa, sen takia harkitaankin tosi tarkkaan koko koiran ottoa ettei tuu sitten pettymys et heti joutus siitä luopua

sani
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
on mahdollista että joku koira sopii sun allergiselle naapurille,mutta samainen koira ei sovi sulle...ei voi sanoa. Allergiselle ei ole omaa rotua.
sen toki tiedän kyllä ni sen takia vähän kokemuksia haluunkin kuulla. itellä ei koskaan oo koirista oireita tullu.

Meillä on 2 mittelspitziä ja mä oon ite allerginen koirille, sekä pölylle. Siivotessa ja pölypaikoissa saattaa koiratkin aiheuttaa reaktion, mutta yleensä muuten oon oireeton..

Joistakin vieraista koirista saan todella voimakkaan reaktion (eli mulla tarkoittaa sitä et nokka vuotaa, aivastuttaa ja silmät kutiaa mutta ei mitään hengenahdistusta tai turpoamista.. )

Boogyman
Meiltä löytyy Tipsu ja sekarotuinen.....sekarotuisesta tuli hetken oireita mutta ne hävisi pikkuhiljaa....joskus kun koirat syö jotain kala pitoista niin eivät voi nuolla, sitten tulee taas oireita. Muuten pärjätään.

Yhteistyössä