Minäkin opetin niin,että juoksin vierellä pitäen kiinni lapsesta tai pyörästä. Mun mielestä tärkeintä oli, että lapsi luotti siihen ettei päästänyt kaatumaan. Saman päivän aikana ovat oppineet pysyyn tasapainossa, kun apupyörät on irrotettu.
Meillä ihan vaan vaihdetaan istuin autosta toiseen. Silloin kun istuin ostettiin yhtenä kriteerinä oli sen helppo asennus ja on kyllä tosi nopee laittaa paikoilleen. Ei varmaan minuuttia kauempaa mene.
Enpä osaa sanoa kuin omasta kokemuksesta, mulla oli eka 3,5 kg ja toka 4,320kg(samoilla viikoilla syntyi). Neljäs oli alle 3kg ja vitonen 4,380kg. Eli ei mitään "logiikkaa" lasten painoissa.
Mulla ei oo juurikaan supistellut raskauksien loppuvaiheessa. Lapset ovat masussa kyllä muuttuneet ennen h-hetkeä todella rauhallisiksi. Aina välillä joutunut vauvaa herätteleen, että saa varmistuksen, että kaikki kunnossa vauvelilla...
Meidän lasten koulussa toisella tytöllä(5lk) on koko ajan ollut sama ope ja on kuudennen loppuun siis. Toisella tytöllä(3lk) vaihtuu ope nelosella. Oppilaita koulussa lähemmäs 500.
Mulla oli aikoinaan kuppikoko B, nykyisin C. Kuutta lasta olen imettänyt ja ei rinnat kovin paljoa ole muuttunut. Toki maan vetovoima nyt hieman jotain aikaansaanut, mutta olen todennut, että kunnon rintalihastreenillä saa poven mukavasti nousemaan...enpä käytä push uppejakaan.
Meillä 4-vuotias käyttää 110 koon vaatteita. Tykkää Bratzeistä, Barbieista, Little pet Shopeista, Askartelu/värityskirjoista, muovailuvahoista, kirja+satu cd:stä...