vauvan sukupuolesta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
oletteko te toivoneet lapsistanne tiettyä sukupuolta? jos olette, onko sille jokin kunnon perustelu.

montako lasta teiltä löytyy ja tyttöjä vai poikia?

tuli mieleen tuosta ketjusta missä äiti epäili pystyykö rakastamaan poikaansa.
 
Ei
Kun kaikkien lapsettomuushoitojen jälkeen vihdoin tulin raskaaksi oli ihan sama kumpi sieltä tulee. Samoin kun yllätyksesemme huomattiin minun olevan uudelleen raskaana ihan tuosta vaan. Terveyttä toivoimme. Hoidoilla tuli poika ja pari vuotta myöhemmin luomuna tyttö. :heart:
 
mie
Minulle sukupuoli on ollut vaan sivuseikka. Tärkein on se lapsi. Esikoinen oli poika, joten toista odotellessa kuuli paljon näitä puheita kunpa-tulisi-nyt-tyttö. Toinenkin oli poika, valloitava ja ihana pieni mies :) Nyt odotan kolmatta ja taas on alkanut näitä äiti-tarvii-tyttöä puheita kuuluma. Itselläni ei ole mitään merkittystä, tulee kumpi tulee. Olen muutamalle tutulle sanonut, että tämä on viimeinen lapseni ja sitten menee piuhat poikki. Valtaosa on kauhistunut, että mitäs jos tämäkin on poika?! Ihan kun sillä olisi merkitystä minun lapsilukuun...
 
Pääasia tietekin on, että raskaus menee hyvin loppuun saakka ja saadaan lapsi syliin. Keskenmeno taustalla, mä olen joka päivä ihmeissäni, että raskaus on kestänyt näinkin pitkälle :heart: Mutta kyllä mä toivoin enemmän poikaa kuin tyttöä, sen takia kun poika tuntuu jotenkin enemmän omalta esikoiseksi. Tytönkin toivon vielä saavani.

Esikoinen nyt siis tulossa, ultran mukaan poika, mutta ehtiipä tuo vielä tytöksi muuttua. ;)
 
no mä olen aina toivonut poikaa, jo lapsena haaveilin 7 poikalapsesta.. nyt on lapsiluku toive pienentynyt :D mutta edelleen osaan ajatella itseäni vain pojan äitinä.. yksi poika multa siis jo löytyy..
mä koen tyttöjen maailman niin kovin vieraaksi, ällöän kaikeka vaaleanpunaista,herkkää ja söpöä.. ehkä juontaa juurensa siihen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
no mä olen aina toivonut poikaa, jo lapsena haaveilin 7 poikalapsesta.. nyt on lapsiluku toive pienentynyt :D mutta edelleen osaan ajatella itseäni vain pojan äitinä.. yksi poika multa siis jo löytyy..
mä koen tyttöjen maailman niin kovin vieraaksi, ällöän kaikeka vaaleanpunaista,herkkää ja söpöä.. ehkä juontaa juurensa siihen..
Sama vika rahikaisella..Kamalan vaikee kuvitella itsensä prinsessa leikkeihin mukaan kun on ite kasvanu autotallilla... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
no mä olen aina toivonut poikaa, jo lapsena haaveilin 7 poikalapsesta.. nyt on lapsiluku toive pienentynyt :D mutta edelleen osaan ajatella itseäni vain pojan äitinä.. yksi poika multa siis jo löytyy..
mä koen tyttöjen maailman niin kovin vieraaksi, ällöän kaikeka vaaleanpunaista,herkkää ja söpöä.. ehkä juontaa juurensa siihen..
Sama vika rahikaisella..Kamalan vaikee kuvitella itsensä prinsessa leikkeihin mukaan kun on ite kasvanu autotallilla... :D
:D mä oon kyllä pienenä leikkinyt sujuvasti nukeilla,barbeilla ja kotileikkejä.. siinä missä kaikkia poikamaisia juttuja.. mutta enää en kyllä osaa mitään tyttöjen juttuja, siis mä vaan kammoksun niitä :ashamed: mä en oikein osaa ostaa edes tyttöjen vaatteita, en koskaan aktso lastenvaate osastolla tyttöjen mekkoja ym, lähinnä tuskastelen jos siskontytöille pitäis jotain ostaa.. siis eikö vois löytyä jotain missä ei ole vaaleanpunaista, söpöyttä,ripsuja,tylliä,ruusuja :D mieluummin mustaa/ruskeaa ja pääkalloja ym :ashamed:
 
vieras
Kun saatiin tietää että tulossa on kaksoset, sukupuolitoive - joka oli tosi merkityksetön juttu sinänsä - oli että tyttö ja poika. Kerralla molemmat siis.

Toive toteutui. Lapsiluku on täynnä, mutta se ei liity sukupuoliin vaan lukumäärään. Eikä enää synnytyksiä kiitos.

 

Yhteistyössä