Hakutulokset

1. B

Joululahjat <3 vko 24 <3

Terhikki ja muut ummetuksesta kärsivät, Oletteko kokeilleet luumujen syömistä? Mä elelen muutenkin ummetusvaivojen kanssa pellavansiementen varassa ja nyt raskaana kielsivät mokomat neuvolassa niiden käytön! Etsin ja löysin apua kuivattujen luumujen syömisestä aina aamuisin. Jotkut jopa...
  2. B

Joululahjat <3 vko 24 <3

Heippa! Kiva kuulla muidenkin saaneet kuulla hyviä ultrakuulumisia! Nasu30, minäkin olen ihmetellyt muiden neuvolalääkärikäyntejä. Itselleni on luvassa seurantaa vasta elokuussa seuraavan kerran (jollen välttämättä halua päästä keskustelemaan neuvolan terveydenhoitajan kanssa ja varaa...
  3. B

Joululahjat <3 vko 24 <3

Viipille voimaa ja jaksamista! :flower: Eilinen ultra oli ihan mieletön kokemus! Oltiin miehen kanssa ihan äimän käkenä kun kateltiin kuinka pikkuinen potki ja huito -ja välillä nukahti kunnes kätilö taas sai tönittyä hereille ja sätkimään... Olin koko iltapäivän ja illan ihan...
  4. B

Joululahjat <3 vko 24 <3

Heippa kaikki! Tässä olisi yksi onnellinen joulunodottaja 26.12. -ryhmään lisää. Ensimmäinen raskaus menossa ja tähän mennessä kaikki hyvin! =) (NKL:lla olis tarkoitus synnyttää.) Ihana kuulla kukka88, että ekasta ultrasta voi jo saada kuvan mukaan -olenkin sitä miettinyt kun se ultra...
  5. B

*MarrasMassutII kesäkuussa*

Olen hirmuisessa kesäflunssassa ja ilmeisesti hieman sekaisinkin -mieskin ihmetteli eilen, että mitä mä marraskuusta puhun! Siin joulukuussa mulla on se laskettu aika, parhaalla ystävälläni marraskuussa :laugh: mutta hänen kanssaan tulee aina purettua raskaustuntemuksia. Olen kutonut...
  6. B

*MarrasMassutII kesäkuussa*

Heippa kaikki! Mielenkiiintoista lukea teidän raskauskokemuksianne! Mulla laskettu aika 26.11. joten suurin osa teistä on aika paljon edellä. Eka lapsi tulossa ja suunnaton tiedonjano ja vaippojen kutomisinto parhaillaan. :) Kauhistelin mielessäni, että eikai vatsa vielä voi kasvaa noin...

Yhteistyössä