Hakutulokset

  1. D

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei Oulun seudun pikku kakkosen yrittäjät! Oulussa on aloittanut nyt syksyllä vertaistukiryhmä lapsellisille lapsettomille :) Lisätietoja sähköpostilla: oulu.lapselliset@simpukka.info
  2. D

    Minkälaisia ca 125-arvoja olette saaneet?

    Oho! Onpas ollu korkea arvo! Saapa nähdä mitä itsellä tuolta sitten löytyy. Toivottavasti tulis se aika nopeasti, ettei tarttis tässä mietiskellä kovin kauaa...
  3. D

    Minkälaisia ca 125-arvoja olette saaneet?

    Mulla siis endometriooma todettu toisessa munasarjassa vasta nyt viime keväänä ja siltikään mitään endoon viittaavia oireita ei ole. Kesällä arvo oli 38 ja nyt 67! Naistentautien polille aiko gyne laittaa lähetettä ja näin ollen siis suunniteltu PAS siirty :/ Olis kiva tietää, minkälaisia arvoj...
  4. D

    Kempeleen/Oulun äideistä ja lapsista uusia ystäviä?

    Terve sussu! Minä oon myös äiti Kempeleestä! Meidän poika on syntynyt 2010 ja mä oon ite 30v :) Ois kiva saada äiti-kavereita täältä ku melkein kaikki asuu Oulussa. Ja viime aikoina tuntuu että ihan liikaa oon pyöriny kotona tuon lapsen kanssa :P
  5. D

    D-vitamiini ja neuvolan asenteet

    Heissan! Meille taas neuvolan terkka suositteli vasta 1kk iässä alottamaan d-vitamiinin ku vauvalla oli mahavaivoja. Kannattaa kokeilla Disneyn d-tippoja, niitä myyjä sano, että on tullu paljon palautetta että hyvin on masut kestäny niitä :) Niin ja tippa kerrallaan alotettiin ja taisin antaa...
  6. D

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    Heippa! Piti tulla ilmottamaan, että hengissä ollaan :D Tuntuu vaan, ettei nykyään ehdi koneella ku käväseen. Täytyy nyt ajan kanssa melkeen lukea mitä ootte kirjotellu :D Meidän pienokaisethan on kohta jo taaperoita! Meidän pikku-ukko oli 6kk neuvolassa 64.8cm pätkä :D ja 7.2kg. Saapa nähä...
  7. D

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    Heissan! Ootte perustanu tälle puolelle pinon, ihanaa! :D Meidän poika täyttää huomenna jo 2kk! Kauheaa miten nopeasti aika menee. Sunnuntaina vietettiin ristiäisiä ja pojasta tuli Akseli :heart: Ääk täytyypä oikein ajan kanssa tulla kertomaan kuulumisia ja lukemaan teidän juttuja. Nyt piti...
  8. D

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Onnittelut kirmalle ja noniille :flower: kirmalla kyllä hurjan kuulonen synnytyskertomus! Mä olisin kyllä ollu ihan paniikissa vastaavasa tilanteessa :D Onneksi kaikki meni hyvin ja hyvä puolihan tuossa on se, että ainaki tultiin vauhdilla maailaa, ei kestäny mitään 18:a tuntia niin ku mulla :D...
  9. D

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    kirma, ei tehty ku mulla on koko raskauden toiminu suoli säännöllisesti kerran tai kaks päivässä, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna, ois pitäny ottaa se. Vaikka suoli tyhjeniki ennen ku lähettiin sairaalaan, niin kyllähän sitä tavaraa sitten tuli siihen pöydälle :x Ja mua nolotti tosi paljon...
  10. D

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Minä oon ihan unohtanu kiittää onnitteluista! Kiitoksia paljon, oli ihana lukea että ootte täällä jännäilly ja odottanu Oulan syntymän vaiheita :D Niin, mullahan enteili synnytystä sitten se pahoinvointi ja edellisenä iltapäivänä alko ihan järjetön närästys, molemmat loppu ku seinään vähän...
  11. D

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    No niin tässäpä vähän tätä synnytyskertomusta: Sunnuntaina aamuna siis klo 4.30 heräsin iloiseen poksahdukseen ja tajusin aika pian, että no nyt meni kalvot rikki ja vedet hulahtaa pihalle. Herätin miehen ja pyysin tuomaan pyyhettä, ettei sänky kastu. Raukka oli ihan sekasin ja kyseli että...
  12. D

    Sanokaa kiltit, että tämä märsääminen menee ohi?!

    Ihan on joo sellanen hyvä fiilis :) Tai tulee sellasia aaltoja, itkettää, paska fiilis- hyvä fiilis, hymyilyttää.
  13. D

    Sanokaa kiltit, että tämä märsääminen menee ohi?!

    Helpottavaa kuulla että muillakin ollu samaa. Se on jotenki ärsyttävää, ettei tästä juurikaan puhuta. Ei tämä nyt täytenä yllätyksenä tullu, mutta kuitenkin.. No, jospa se tästä ku lähtee arki rullaamaan pienen kanssa :)
  14. D

    Sanokaa kiltit, että tämä märsääminen menee ohi?!

    Synnytyksestä nyt siis reilu 4vrk ja eilen päästiin kotiin. Itku tuli heti kotiovella ja tuntuu, että itken ihan siitä itkemisen ilosta. Välillä itken ku vauva on niin ihana ja välillä itken ku on niin ikävä sitä raskausmahaa ja raskausaikaa. Sitä itkin äsken ku mies lähti töihin. Jotenki ei...
  15. D

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Discoverylle onnea, ollaanko me saatu vauvat saman vuorokauden puolella :D? Meille syntyi pikkunen poika 3.10. klo 23.12 ja eipä ollu meidänkään poika mikään sokerivauva. Painoin 2760gr ja 46cm pitkä, että sikäli meni painoarviokin hieman pieleen (rv37+6 3100gr) Synnytys alkoi vesien...
  16. D

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Hei vain tännekkin. Helmikuussa täältä lähdettiin ja nyt ajattelin tulla ilmoittamaan, että 3.10. meille syntyi ihana pieni poika rv38+2. Pikku-Oulan mitat 2760gr ja 46cm. Nyt opetellaan ja ihmetellään yhteistä arkea pikkusen kanssa :heart:
  17. D

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Heissan! Meille syntyi poika 3.10. (rv 38+2) Painoa pikkusella 2760gr ja pituus 46cm :)
  18. D

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Täällä taas! :wave: Sunnutai-iltana klo 23.12 meille syntyi pikkuinen poika :heart: 2760gr ja 46cm pitkä, eli HIEMAN meni painoarvio pieleen :D Synnytys oli kohtalaisen pitkä, 18 tuntia ja Oula syntyi imukupilla maailmaan. Kirjoitan huomenna jonkunlaista synnytyskertomusta, nyt täytyy lähteä...
  19. D

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    Sellasta tulin ilmineeraamaan, että täällä on menny vedet reilu puoli tuntia sitten :D Kuulu poks vaan ja sitten sitä alko lirisemään. Ei supistele mitenkään pahasti, että jos tässä vielä pari tuntia kärvistelis, ennen ku lähtään sairaalaan. Tulen sitten ilmottelemaan viimestään ku...
  20. D

    KYMPIN HOIDOISTA PLUSSANNEET!

    kirma, täällä vielä :wave: mullu, kyllä, lättyillä herkuteltiin eilen :D :D Eilen siis oli äitipoli-käynti ja pikkusen painoarvio on 3100gr, eli ei todellakaan ole sokeri-vauva jee! Kaula oli lyhentyny yhteen senttiin ja sormelle on auki paikat. Lääkärin sormeen tarttui myös vähän verta...

Yhteistyössä