Sanokaa kiltit, että tämä märsääminen menee ohi?!

Synnytyksestä nyt siis reilu 4vrk ja eilen päästiin kotiin. Itku tuli heti kotiovella ja tuntuu, että itken ihan siitä itkemisen ilosta. Välillä itken ku vauva on niin ihana ja välillä itken ku on niin ikävä sitä raskausmahaa ja raskausaikaa.
Sitä itkin äsken ku mies lähti töihin. Jotenki ei tiedä mitä tässä nyt pitäs tehä, vauva nukkuu ja minä istun koneella. Pitäskö pestä pyykkiä vai nukkua itekki?

Onko tämä jotenki yhteydessä maidon nousemiseen? Mulla se nousi aika äkkiä ja sitä tulee tosi hyvin.
 
Leukistinen aksolotli
No hormoonitasapaino heiluu niin se aiheuttaa tota parkumista. Kuitenkin, jos sulla on siis hirveän surullinen olo ja paha mieli, niin hae sitten apua. Jos olet muuten vaan itkuherkkä, niin se kuuluu asiaan.
 
"xxxx"
Mulla meni myös eka päivä itkeskellessä kaikesta. Jotenkin oli sitä raskausaikaakin muka ikävä, vaikka ihana vauva vieressä. Seuraava päivä olikin sitten jo vähän rauhallisempi ja mieli alkoi normalisoitua. Mulla nousi maito kotiin saavuttaessa ja kyllähän ne hormonitkin heittelee synnytyksen jälkeen. Eli uskaltaisin sanoa että tuo itkuisuus sulla kyllä menee ohi. :D
 
Helpottavaa kuulla että muillakin ollu samaa. Se on jotenki ärsyttävää, ettei tästä juurikaan puhuta. Ei tämä nyt täytenä yllätyksenä tullu, mutta kuitenkin..
No, jospa se tästä ku lähtee arki rullaamaan pienen kanssa :)
 

Yhteistyössä