Hakutulokset

  1. A

    E-pillerit ja ovulaatio

    :flower:
  2. A

    Apua tahranpoistoon!

    Sappisaippualla lähti!
  3. A

    Apua tahranpoistoon!

    Ihanassa polyester juhlamekossa iso rasvatahra. Millä saan pois??
  4. A

    E-pillerit ja ovulaatio

    Ehkäisypillereidenhän pitäisi estää ovis (ainakin osittain) ja muuttaa kohdun limakalvoa ja limaa niin, että hedelmöittyminen on hankalaa. Olen syönyt pillereitä nyt pari liuskaa, mutta ovisoireet ei ole muuttuneet. Lämmönvaihtelu, alavatsa nippailut (kp 14-15), limat, halut nousseet kaikki...
  5. A

    Mikäs mun nilkassa voi olla?

    Siis PÄRJÄÄT...
  6. A

    Mikäs mun nilkassa voi olla?

    Mulla kun on väljät nilkat niin nivelstiteet venähtelee turhan usein. Välillä kipeemmi ja välillä menee päivässä ohi. Kunnon tuki nilkkaan, niin pärjään :) Hyvää festaripäivää!
  7. A

    Mikäs mun nilkassa voi olla?

    Nivelsiteet venähtäneet. Pidä kohoasennossa. Tukeva side nilkan ja jalkäpöydän yli niin, että jalka pysyy 90 asteen kulmassa. Menee ohi viikon sisällä. Kävele mahd vähän.
  8. A

    Luufinnit alapäässä

    Jätä rauhaan :) Itse kokeillut pari kertaa niitä ronklata ja tulehtuvat tosi helposti. Puol alapäätä turvoksissa ja vaikea istua :( Joten kokemuksen syvällä rintäänellä ---) Jätä rauhaan!
  9. A

    G: Kuinka suuri vesilasku/kk?

    Lisään vielä: Kyllä meillä vettä käytetään reilusti, kun 4 pientä lasta. Pyykkiä 2-4 koneellista joka päivä + suihku + tiskikone....
  10. A

    G: Kuinka suuri vesilasku/kk?

    Arviolaskutus 14?/hlö, meitä 6 = 84?/KK
  11. A

    Raskaus ja masennus

    Lämmin kiitos vastauksistanne Nuppu ja Helmienkeli! Olen käynyt välillä hurjaa kamppailua itseni kanssa siitä onko väärin tehdä ja haluta lapsia, kun raskausajat niin vaikeita. Meidän neljäs syntyi viime marraskuussa ja lääkitys lopetettiin joulukuussa. Ei mitään masennusoireita sen jälkeen...
  12. A

    Huhuu Ilomantsi!

    :flower:
  13. A

    Raskaus ja masennus

    :flower:
  14. A

    kertokaas lempi hajuvetenne?

    Thierry Muglerin Angel =)
  15. A

    Raskaus ja masennus

    Meillä on 4 lasta. Ensimmäinen raskauteni meni hyvin. Toisessa raskaudessa oli jonkinlaista alakuloisuutta ja masennusta. Kolmannessa ja neljännessä raskaudessa olen syönyt masennuslääkkeitä ja sain "terapiaa". Raskausajat olleet minulle todella vaikeita. Henkisesti siis. Olen saanut apua...
  16. A

    Huhuu Ilomantsi!

    Ollaan muuttamassa sinne ja olisi mukava saada uusia ystäviä =) Meili kulkisi aiha0406@hotmail.com Isi, äiti ja muksut 10/04 + 03/06 + 05/07 ja 11/08 :D
  17. A

    Hain lähihoitajakouluun :)

    Pidän peukkuja! T: Lähihoitaja vm 95

Yhteistyössä